Gå til innhold

når ble dere samboere?


Krysstina

Anbefalte innlegg

Vi blir samboere når vi har vært sammen i litt under to år. :) har vært i et avstandsforhold helt til da, så spent på å se hvordan det går!

Så koslig, det går nok bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 uker. Gifta oss før det var gått 2 år og har nå vært gift i 16 år.

Anonymous poster hash: 5f280...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 år, jeg synes det er idioti å flytte sammen etter kun et fåtall av mnd...

Du kjenner ikke personen og hvis ting ikke skulle fungere (forelskelsen dapper av uansett) vil man sitte igjen med oppdelt bosted og kvie seg for å i det heletatt ta opp diskusjonen.

Folk bør begynne å bli litt mer sikre på sine valg og ikke handle spontant uten videre slik vi slipper den skyhøye skillesmisseraten.

Noen ganger vil forelskelse vise seg å bare være en illusjon og andre ganger vil forelskelsen føre til mer.. Hva med å sjekke ut dette FØR man får barn og flytter sammen før det har gått 3 mnd?

Så igjen skjønner jeg ikke helt at folk vil fortsette et forhold de er usikre på og har kjempet for en stund uten noen forbedringer... det er bare meg da.



Anonymous poster hash: 79979...fd4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flyttet offisielt sammen etter litt over ett år, i praksis hadde han mer eller mindre bodd hos meg er par-tre måneder før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt over fem år! Kan hende jeg må flytte neste år på grunn av studier. Da har vi kun hvert samboere et år.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med eksen var vi bare på flørtern da vi flyttet sammen.

Jeg er en person som ikke kan gå flere år å være sammen uten å være samboer. Kjøper nok ikke hus sammen etter 3mnd, men kan godt leie et sted sammen :laugh:



Anonymous poster hash: 92324...ae7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet sammen etter ca syv mnd. Hadde tannbørste, litt tøy og slikt i leiligheten hans før vi flyttet sammen. Kjøpte bolig sammen etter tre år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov vel hver eneste natt hos han fra tiden da vi definerte oss som kjærester. Hadde hybelen min som "back-up". Flyttet sammen i felles leilighet etter 10 mnd, og kjøpte hus rundt 1 år etter det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt et halvt år. Ble sammen i begynnelsen av mai, flytta sammen i slutten av november. Fire år siden nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter 6 mnd, hadde hatt avstandsforhold, så når han flyttet hit falt det naturlig at jeg flyttet inn etter få uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca en mnd med pulings,så flyttet hun inn. Det er 14år siden nå:-) verdens beste dame. Sex nesten hver dag:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 måneder, kjøpte leilighet 2 måneder etter det igjen. Bodd der i to år nå :)



Anonymous poster hash: 5d5d7...d30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...