Gå til innhold

Sjekket opp av utlendinger på gaten HELE tiden - aldri nordmenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvorfor bare utlendinger gjør det for deg, jeg har ikke det problemet. Kanskje jeg er iferd med å miste min sexapeal.

Hvor blir du sjekket opp av nordmenn da? :P

Anonymous poster hash: 0ad58...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert ikke så mange som liker å bli seksuelt trakkasert men det er mange som foretrekker mer utadvendte, macho og skråsikre utlendinger fremfor innaslutta, trauste arbeidercel nordmenn som kun tør å signalisere interesse for det motsatte kjønn etter tosifra antall enheter innabords

?? Hørt om en mellomting? Å sammenligne dritt med dritt er ikke meningsfullt.

Anonymous poster hash: 28d37...f6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir du sjekket opp av nordmenn da? :P

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Siden Brix ble lagt ned så ble jeg sist sjekket opp på Onkel Oscars. Jeg takket nei, det var en gutt, ikke en mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at slik adferd er primitiv og fornærmende. De synes at du er attraktiv nok til å pule, og så tror de at de kan plukke opp "norske horer" fra gata for en kopp kaffe. Eller er det kanskje en form for sjikane der "underklassen" prøver å trakkasere "overklassen"? Norske menn har heldigvis klasse og sosial intelligens nok til å ikke gå fram på en slik måte. De skjønner ofte at de ikke har sjangs også, og prøver heller å kontakte noen på sitt eget nivå på en ordentlig måte. Asylsøkere som kommer rett fra bushen der i mot - tror at de skal få en vakker blond engel med masse penger og skills i senga helt ut av det blå. Helt forjævlig frekt at de klarer å inbille seg at jenter som de oppsøker på gata vil være med dem på cafe!



Anonymous poster hash: f3522...80b
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man kvinne og bor i Oslo må man bare finne seg i slikt hvis man skal noe i nærheten av Torggata. Like skummelt og ubehagelig hver gang man blir fotfulgt av en afrikaner som forteller en hvor pen og sexy man er. Også så fornærmet og snurte de blir om man ikke viser interesse da gitt...

Endret av Ms.Mx
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Sikkert ikke så mange som liker å bli seksuelt trakkasert men det er mange som foretrekker mer utadvendte, macho og skråsikre utlendinger fremfor innaslutta, trauste arbeidercel nordmenn som kun tør å signalisere interesse for det motsatte kjønn etter tosifra antall enheter innabords

Heller det enn pågående utlendinger som tror de er Guds gave til kvinnfolket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

?? Hørt om en mellomting? Å sammenligne dritt med dritt er ikke meningsfullt.

Anonymous poster hash: 28d37...f6e

Jo, spesielt når den ene type dritt er mer effektiv enn den andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller det enn pågående utlendinger som tror de er Guds gave til kvinnfolket.

Pågående utlendiger får langt mer fitte enn inneslutta nordmenn (voldtekt ikke inkludert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man kvinne og bor i Oslo må man bare finne seg i slikt hvis man skal noe i nærheten av Torggata. Like skummelt og ubehagelig hver gang man blir fotfulgt av en afrikaner som forteller en hvor pen og sexy man er. Også så fornærmet og snurte de blir om man ikke viser interesse da gitt...

Jeg finner meg ikke i det, jeg svarer dem på en frekk måte, slik at de skal forstå at dette ikke er greit og ikke settes pris på. de skal ikke forveksle meg med en sjenert uskyldig pike som lar segpille på nesen :dry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pågående utlendiger får langt mer fitte enn inneslutta nordmenn (voldtekt ikke inkludert)

Hvorfor i alle dager tror du det? Det er helt usannsynlig.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager tror du det? Det er helt usannsynlig.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Jeg VET det da jeg kjenner til flere eksempler fra begge hold, jeg voste opp i et område med mange innvandrere og så hvordan deres macho væremåte fungerte bra på visse kvinner mens de inneslutta nerdene var incels gjennom hele ungdomstiden, det at noen jenter synes de var patetiske endret ikke det faktum at de fikk seg pels, denne trenden fortsatte utover ung voksen alder også

Endret av Jegern Puahate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET det da jeg kjenner til flere eksempler fra begge hold, jeg voste opp i et område med mange innvandrere og så hvordan deres macho væremåte fungerte bra på visse kvinner mens de inneslutta nerdene var incels gjennom hele ungdomstiden, det at noen jenter synes de var patetiske endret ikke det faktum at de fikk seg pels, denne trenden fortsatte utover ung voksen alder også

Pels? Incels? Skjønner hvorfor du ikke akkurat er pikenes Jens, for å si det sånn..

Men bra damer vil ikke ha tapere som trakassert. Men det er mulig du også overser mange av damene, siden du avskriver alle som ikke var "hot stuff" på ungdommsskolen.

Anonymous poster hash: 0236d...686

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor prøver bare utlendinger seg på gaten? :( Har du opplevd dette? Veldig ubehagelig

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Det kan ha flere grunner. Kanskje går du litt utfordrende kledd, kanskje holdningen din får dem til å prøve seg, kanskje de synes du er "knullepen"?

Jeg har aldri blitt sjekket opp av utlendinger men jeg har vel en sånn holdning som sier at de bare kan glemme det. :P

Anonymous poster hash: 9be9b...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man kvinne og bor i Oslo må man bare finne seg i slikt hvis man skal noe i nærheten av Torggata. Like skummelt og ubehagelig hver gang man blir fotfulgt av en afrikaner som forteller en hvor pen og sexy man er.

Jeg er antakeligvis for stygg, for det har aldri skjedd meg noen gang. :sjenert:

Anonymous poster hash: 9be9b...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er antakeligvis for stygg, for det har aldri skjedd meg noen gang. :sjenert:

Anonymous poster hash: 9be9b...f05

Det der kan du kutte ut med en gang. Hvis du mener jeg ljuger så si det rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske gutter går jo på kurs for å lære seg daytime sjekking. Så lenge de har en ålreit tilnærming, så skal det visst være veldig sjarmerende, ettersom jenter ikke er vant til bli sjekket opp av kule gutter på dagtid- i Norge.

disse utlendingene er modige nok, men har feil metode. I tillegg til at det er tydelig at du ikke liker utenlandske menn.

min mann sjekket meg opp på gata, og ha, er halvt norsk. Hver sin smak.

det er uansett bare å overse dem og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg er antakeligvis for stygg, for det har aldri skjedd meg noen gang. :sjenert:

Anonymous poster hash: 9be9b...f05

Har aldri skjedd meg i Norge heller, kanskje fordi jeg bor på en liten plass med ikke så mange utlendinger? Men i øst-Europa har det hendt meg mange ganger, frekke mannfolk som hvisker "sex" inn i øret på meg bare jeg går forbi dem på gata, men jeg er nok bare en fisk i havet for dem, dette skjer nok alle nordmenn i slike land, spesielt om de er eksotiske, aka blond og blåøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...