Gå til innhold

Sjekket opp av utlendinger på gaten HELE tiden - aldri nordmenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten ukentlig blir jeg sjekket opp av utlendinger som spør om vi skal gå en tur eller gå på cafe. Noen ganger gir de seg ikke, følger etter, men gir seg som regel etter en stund. Opplever aldri dette med nordmenn. Har jeg et utseende bare utlendinger liker? Hvorfor gjør ikke nordmenn det samme? Føler meg skikkelig ille av dette, føler meg nesten latterliggjort.



Anonymous poster hash: 0ad58...900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ethnicels prøver seg stadig, ikke så rart det ettersom det er mange hvite kvinner som setter pris på deres mer direkte approach

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethnicels prøver seg stadig, ikke så rart det ettersom det er mange hvite kvinner som setter pris på deres mer direkte approach

Nei, vi setter ikke pris på det.

Anonymous poster hash: 28d37...f6e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi setter ikke pris på det.

Anonymous poster hash: 28d37...f6e

Mange av dere gjør det, å ha litt jungle fever er ikke noe å skamme seg over

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dere gjør det, å ha litt jungle fever er ikke noe å skamme seg over

Det de driver med går ofte under kategorien seksuell trakassering, å påstå at "mange" kvinner liker det er bare tull.

Anonymous poster hash: 28d37...f6e

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethnicels prøver seg stadig, ikke så rart det ettersom det er mange hvite kvinner som setter pris på deres mer direkte approach

Virker som de innbiller seg det ja, men de tar jo fullstendig feil.

Anonymous poster hash: da30b...ee5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten ukentlig blir jeg sjekket opp av utlendinger som spør om vi skal gå en tur eller gå på cafe. Noen ganger gir de seg ikke, følger etter, men gir seg som regel etter en stund. Opplever aldri dette med nordmenn. Har jeg et utseende bare utlendinger liker? Hvorfor gjør ikke nordmenn det samme? Føler meg skikkelig ille av dette, føler meg nesten latterliggjort.

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Hvorfor gjør ikke norske kvinner det samme?

Anonymous poster hash: 43c64...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ukentlig blir jeg sjekket opp av utlendinger som spør om vi skal gå en tur eller gå på cafe. Noen ganger gir de seg ikke, følger etter, men gir seg som regel etter en stund. Opplever aldri dette med nordmenn. Har jeg et utseende bare utlendinger liker? Hvorfor gjør ikke nordmenn det samme? Føler meg skikkelig ille av dette, føler meg nesten latterliggjort.

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Dette har nok med miljøet de kommer fra å gjøre. Det jeg siterer nedenfor gjelder det pakistanske miljøet, men jeg kan tenke med det er lignende kvinnesyn f.eks hos somaliere:

- Jeg blir helt matt av å se hvor sant det er, sukker han og forteller om intervjuer han har gjort med pakistanske gutter for NRK Brennpunkt. De er født og oppvokst i Norge, men knapt i stand til å uttrykke seg på norsk. Har et kvinnesyn bygget på at alt gikk galt da kvinnen fikk åpne munnen. Og sier uten blygsel at de vil ha koner, gjerne flere, som skal holde kjeft og være hushjelper.

- Det er så bakstreversk at jeg blir helt sjokkert. Men 98 prosent av klassekameratene har samme holdning, og de skjønner ikke at dette ses ned på av nordmenn. Det handler om ghettoisering.

http://www.aftenposten.no/kultur/Ulrik-Imtiaz-Rolfsen-denger-los-pa-norskpakistanere-7708715.html

Anonymous poster hash: 08e8e...423

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ukentlig blir jeg sjekket opp av utlendinger som spør om vi skal gå en tur eller gå på cafe. Noen ganger gir de seg ikke, følger etter, men gir seg som regel etter en stund. Opplever aldri dette med nordmenn. Har jeg et utseende bare utlendinger liker? Hvorfor gjør ikke nordmenn det samme? Føler meg skikkelig ille av dette, føler meg nesten latterliggjort.

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Noen kilo for mye?? De har det med å legge an på slike i den tro at de vil være takknemlige for oppmerksomhet...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de driver med går ofte under kategorien seksuell trakassering, å påstå at "mange" kvinner liker det er bare tull.

Anonymous poster hash: 28d37...f6e

Sikkert ikke så mange som liker å bli seksuelt trakkasert men det er mange som foretrekker mer utadvendte, macho og skråsikre utlendinger fremfor innaslutta, trauste arbeidercel nordmenn som kun tør å signalisere interesse for det motsatte kjønn etter tosifra antall enheter innabords

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kilo for mye?? De har det med å legge an på slike i den tro at de vil være takknemlige for oppmerksomhet...

For et tåpelig svar. Høres det sannsynlig ut å sjekke opp noen og bruke tid på å gå på cafe med noen man synes synd på fordi de er uattraktive? Da kunne de vel bare gitt et kompliment? Hva med når de bare stirrer når vi går forbi hverandre eller de kjører forbi? Er det også for å være hyggelig? Opplever dette også, de færreste tar faktisk kontakt.

Bruker str. 36 så jeg har en helt normal kropp, verken tykk eller tynn.

Anonymous poster hash: 0ad58...900

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et tåpelig svar. Høres det sannsynlig ut å sjekke opp noen og bruke tid på å gå på cafe med noen man synes synd på fordi de er uattraktive? Da kunne de vel bare gitt et kompliment? Hva med når de bare stirrer når vi går forbi hverandre eller de kjører forbi? Er det også for å være hyggelig? Opplever dette også, de færreste tar faktisk kontakt.

Bruker str. 36 så jeg har en helt normal kropp, verken tykk eller tynn.

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Vel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vel? Er 36 stort for en på 176?

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Nei, men du er vel tynn og pen da og alle menn liker jo det, også pakistanere og utlendinger. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten ukentlig blir jeg sjekket opp av utlendinger som spør om vi skal gå en tur eller gå på cafe. Noen ganger gir de seg ikke, følger etter, men gir seg som regel etter en stund. Opplever aldri dette med nordmenn. Har jeg et utseende bare utlendinger liker? Hvorfor gjør ikke nordmenn det samme? Føler meg skikkelig ille av dette, føler meg nesten latterliggjort.

Anonymous poster hash: 0ad58...900 [/acrony.

Mitt råd er å alltid ha en du kan ringe til og ha en kode dere i mellom, der dere later som dere har avtalt å møtes og forteller hvor dere er, men ikke hvor dere skal. Det gjelder uavhengig hvor man er.

Lek usynlig og gå videre neste gang de tror de er morsomme. Vær høflig, og ikke vis et tegn på at du har oppdaget at de ønsker kontakt. Det gjelder å unngå kontakt med noen unge menn. Lat som du ikke ser dem. Jeg tar ikke stilling til om de er fra månen.

Endret av sunSpring
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du er vel tynn og pen da og alle menn liker jo det, også pakistanere og utlendinger. ;)

Men hvorfor prøver bare utlendinger seg på gaten? :( Har du opplevd dette? Veldig ubehagelig

Anonymous poster hash: 0ad58...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for det heslige utseende mitt:) Blir aldri sjekket opp på byen:)

Det er ikke på byen, det er bare på gaten på dagtid

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor prøver bare utlendinger seg på gaten? :( Har du opplevd dette? Veldig ubehagelig

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Vet ikke hvorfor bare utlendinger gjør det for deg, jeg har ikke det problemet. Kanskje jeg er iferd med å miste min sexapeal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...