Gå til innhold

Fortelle eller la vær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så bra at dere har ordnet dere imellom. Jeg håper du har lært en lekse av det og aldri finner på å gjøre noe slikt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sa ikke noe som forårsaket kysset. Det var veldig rart. Vi danset så kysset vi. Og følte meg elendig etterpå :( samboeren min er verdens snilleste og jeg vet at dette aldri skjer igjen.. Synes det er slemt å skrive at jeg bør gå i fra han, det er ikke noe jeg vil..

Når jeg skriver at han er Alt for snill, så er det fordi at han er det.. Og føler jeg kanskje ikle bør si det, vil ikke at han skal bli lei seg.. Vet jeg burde tenke på det før, men man kan ikke gjøre noe ugjort heller..

Ts

Anonymous poster hash: 89c08...560

Du vul ikke si det i tilfelle han blir lei seg? Grow the fuck up.

Hver jævla handling vi gjør her i livet får dine kondekvenser, du velger å dra ut på byen (alene) danse med en fremmed og faktisk bli kysser personen?! Det er så JÆVLIG irriterende å lese om personer som har en snill kjæreste som GJØR ALT for dama si og alikevel er ikke det nok. Enten blir han kalt for pågående eller trengende,innpåsliten eller plagsom eller så er det en mann som gir faen. Uansett så et det sånna kvinnfolk som deg som klager over alt ved kjæresten sin eller som gjør sånne IDIOTISKE ting. Fortell han sannheten, han fortjener noen som respekterer han LANGT mer enn deg.

Anonymous poster hash: 5ef1b...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg for dere, vet ikke selv hva jeg ville ha gjort.

Tror jeg måtte ha tatt motet til meg og sakt ifra. Er ikke noen enkel sakt dessverre. Syns ikke at man skal dømme andre. Alle kan gjøre noe dumt av og til:) tror kanskje dere trenger og snakke ut om regler osv..

Danse med andre kan være en dum ide når man er påvirket... :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vul ikke si det i tilfelle han blir lei seg? Grow the fuck up.

Hver jævla handling vi gjør her i livet får dine kondekvenser, du velger å dra ut på byen (alene) danse med en fremmed og faktisk bli kysser personen?! Det er så JÆVLIG irriterende å lese om personer som har en snill kjæreste som GJØR ALT for dama si og alikevel er ikke det nok. Enten blir han kalt for pågående eller trengende,innpåsliten eller plagsom eller så er det en mann som gir faen. Uansett så et det sånna kvinnfolk som deg som klager over alt ved kjæresten sin eller som gjør sånne IDIOTISKE ting. Fortell han sannheten, han fortjener noen som respekterer han LANGT mer enn deg.

Anonymous poster hash: 5ef1b...fe9

Anywho så har jeg allerede sagt det som skrevet lengre oppe :) så du kunne spart deg for dine velskrevne ord ;-) TS

Anonymous poster hash: 89c08...560

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg ikke mye bedre etter å ha sagt det? :)

Anonymous poster hash: a677a...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg ikke mye bedre etter å ha sagt det? :)

Anonymous poster hash: a677a...407

Jo da, men føler samtidig det var litt unødvendig på en måte.. Heldigvis ble han ikke så lei seg, og selvtilliten hans er fortsatt på topp :-)

TS

Anonymous poster hash: 89c08...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her..

Jeg valgte å bare si det til han. Husker vi snakket om at viss noe slikt skulle ha skjedd, så ville han viteom det. Så da sa jeg det slik det var. Han ble ikke sint, men skuffet. Og han håper virkelig ar jeg ikke finner på noe slikt igjen. Viss jeg føler forholdet er litt kjedelig eller hva det måtte være, så måtte jeg heller snakke med han om det istedenfor å fly på byn å dumme meg :-)

Tusen takk for svar fra dere som svarte :-)

Anonymous poster hash: 89c08...560

Så bra :) Du gjorde en dum ting, tok ansvar og lot han bestemme hva han syns, og det ordnet seg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...