Gå til innhold

Fortelle eller la vær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på byn og kysset litt med en annen. Vet det var slemt gjort og gjør det ikke igjen, men bør jeg si det til han?

Samboeren min er så utrolig snill, kanskje litt for snill og jeg vet han ikke kommer til å forlate meg av den grunn.. Men samvittigheten min dreper meg! Samtidig føler jeg at jeg heller bør la vær å si det for å ikke såre han?

Var kunn kyss ingen tafsing eller noe slikt!

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 89c08...560

Er det rart vi menn blir forvirret over hvordan en kvinne helst vil at en partner skal være? Her virker det for meg som at det egentlig er et minus at du har en partner som er snill, eller for snill som du skriver. Ikke vil dere ha bad boys heller. Detter helt av.

Anonymous poster hash: c9921...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det rart vi menn blir forvirret over hvordan en kvinne helst vil at en partner skal være? Her virker det for meg som at det egentlig er et minus at du har en partner som er snill, eller for snill som du skriver. Ikke vil dere ha bad boys heller. Detter helt av.

Anonymous poster hash: c9921...ff0

Mente at han var for snill, fordi han er det. Absolutt ikke noe negativt, han er den jeg altid har ventet på.. Selv om jeg oppførte meg som en tosk, så er han en fantastisk mann!! Har vært med bad boys før, og det er bare usmakelig..

TS

Anonymous poster hash: 89c08...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE FORTELL. Det gagner ikke forholdet, den eneste grunnen til å fortelle han er for å lette egen samvittighet. Med andre ord forteller du det ikke for å opplyse han, men for å lette deg selv=nok en egoistisk handling. Ta lærdom av dette, vil du dette forholdet bruk denne hendelsen til å bli en bedre kjæreste. Ingen er perfekte, og ett kyss som ikke betyr noe er ikke verdt å rokke ved et ellers bra forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker fortell! Av den grunn at hadde min samboer kysset andre på byn hadde jeg ønsket å vite det!

Du kan jo tenke. Hva hadde du ønsket avsamboeren din i denne situasjonen? At hanfortalte eller lot være?

Anonymous poster hash: ad838...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor tro på å være ærlig i et forhold, jeg trur det spiser deg litt opp på innsiden og ødelegger for nærheten man har til hverandre når man holder ting skjult.

Egoistisk for å være ærlig når man har gjort noe galt? Herregud, mye rart man skal høre før ørene detter av.



Anonymous poster hash: a677a...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal fortelle det faktisk. Føler jeg sårer han da "uten grunn".. Det betyde jo ikke noe og jeg har lært leksen no.. Jeg ville heller at min samboer ikke sku fortalt meg viss han hadde gjort noe slikt, med tanke på hvor lite det betydde og hvor meningsløst det var.. Reaksjonen hadde blitt større enn selve handlingen viss dere skjønner..

TS

Anonymous poster hash: 89c08...560

Enig. Jeg hadde heller ikke ønsket å vite det hvis mannen min hadde gjort noe tilsvarende. Straffen hans kunne heller vært at han måtte holde det for seg selv. Hadde han fortalt meg det hadde jo JEG fått all angsten og sorgen på mine egne skuldre.

Anonymous poster hash: d76b7...d9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker fortell! Av den grunn at hadde min samboer kysset andre på byn hadde jeg ønsket å vite det!

Du kan jo tenke. Hva hadde du ønsket avsamboeren din i denne situasjonen? At hanfortalte eller lot være?

Anonymous poster hash: ad838...ae5

Hun sier jo at hun skulle ønske han lot være.

Anonymous poster hash: d76b7...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det også er litt viktig å tenke på at dette skjedde på et dansegolv fult av andre mennesker.. Dette kan ha blitt sett av andre som kjæresten din kjenner - Vil du være den som forteller det, eller risikere at han blir fortalt det av noen andre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner meg på argumentet om å ikke fortelle kun for å lette egen samvittighet og for å skåne den som har blitt bedratt. Utroskap har en lei tendens til å komme for dagen uansett hva man selv måtte gjøre for at det skal unngås og spesielt i dette tilfelle da det tydeligvis har skjedd åpenlyst til allmenn skue. Sjansen er rimelig høy for at kjæresten til TS får høre det via omveier og selv om det hun gjorde for mange kanskje ikke var det verste når det gjelder utroskap (i den grad utroskap kan måles) så vil kanskje selve løgnen og det at hun holdt tilbake det som skjedde gjøre mer vondt og verre skade enn det at hun faktisk kysset en annen.

Endret av Ava Mae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo at hun skulle ønske han lot være.

Anonymous poster hash: d76b7...d9d

Ops. Overså hvis det innlegget! :)

Mener allikevel han fortjener å vite det da. Ja det skaper masse oppstyr, men det er en grunn til det. For det er jo galt.

Anonymous poster hash: ad838...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier jo at hun skulle ønske han lot være.

Anonymous poster hash: d76b7...d9d

Beleilig, da det styrker hennes sak.

Utro OG føre denne snille gutten bak lyset. Herlig.

Hater stakkarsligjøring som egentlig bunner i feighet til å ta ansvar for egne handlinger.

Skal vi se: Dnne gutten, som ikke har gjort noe galt, lever nå i den tro at hans kjære er trofast.

I virkeligheten er hun intim med andre, har hemmeligheter med en annen mann, hun vil skåne hans følelser (er han et barn?) og blir stakkarsliggjort. Han lever i en falsk idyll.

Fra Matrix.

You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes

TS har nå valgt å gi han den blå pilla. Og han lever videre i sin falske idyll, og siden en annen mann veit hva som er skjedd har han blitt til narren i eget liv. Og sjangsen er stor for at denne mannen ikke holder kjeft, han kommer til å føle seg bra når det viser seg om 6 mnd at "alle andre" visste.

Til "bare klining" argumentene. Leste at prostituerte normalt ikke kysser. Blir for intimt.

Til dere som sier holdt kjeft: Fint at dere ville leve uten sannheten, men er det dere som skal ta den avgjørelen for andre??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beleilig, da det styrker hennes sak.

Utro OG føre denne snille gutten bak lyset. Herlig.

Hater stakkarsligjøring som egentlig bunner i feighet til å ta ansvar for egne handlinger.

Skal vi se: Dnne gutten, som ikke har gjort noe galt, lever nå i den tro at hans kjære er trofast.

I virkeligheten er hun intim med andre, har hemmeligheter med en annen mann, hun vil skåne hans følelser (er han et barn?) og blir stakkarsliggjort. Han lever i en falsk idyll.

Fra Matrix.

You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes

TS har nå valgt å gi han den blå pilla. Og han lever videre i sin falske idyll, og siden en annen mann veit hva som er skjedd har han blitt til narren i eget liv. Og sjangsen er stor for at denne mannen ikke holder kjeft, han kommer til å føle seg bra når det viser seg om 6 mnd at "alle andre" visste.

Til "bare klining" argumentene. Leste at prostituerte normalt ikke kysser. Blir for intimt.

Til dere som sier holdt kjeft: Fint at dere ville leve uten sannheten, men er det dere som skal ta den avgjørelen for andre??

At jeg var intim med en annen mann, var vel å ta litt hard i.. Skjønner jeg gjorde noe galt, men hadde ikke akkurat sex med han, og jeg snakker ikke med denne gutten lengre.

Og for å være ærlig så ville jeg helst at samboer ikke hadde fortalt det, da jeg hadde gjort et stort nummer ut av "ingenting".. Hadde han snakket med jenten i ettertid og hadde han hatt lyst til å se henne igjen, da burde han heller fortelle det til meg.

Men når det var et "uskyldig" kyss på danse gulvet og Hadde han følt seg like dum som meg etterpå, og virkelig tenkt at dette gjør jeg aldri igjen, så kunne han ha spart meg for det ja..

TS

Anonymous poster hash: 89c08...560

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si noe som helst. Det betydde ingenting og da er det ingenting å snakke om heller. Gjør det bare ikke flere ganger...



Anonymous poster hash: a1364...9ca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var intim med en annen mann, var vel å ta litt hard i.. Skjønner jeg gjorde noe galt, men hadde ikke akkurat sex med han, og jeg snakker ikke med denne gutten lengre.

Og for å være ærlig så ville jeg helst at samboer ikke hadde fortalt det, da jeg hadde gjort et stort nummer ut av "ingenting".. Hadde han snakket med jenten i ettertid og hadde han hatt lyst til å se henne igjen, da burde han heller fortelle det til meg.

Men når det var et "uskyldig" kyss på danse gulvet og Hadde han følt seg like dum som meg etterpå, og virkelig tenkt at dette gjør jeg aldri igjen, så kunne han ha spart meg for det ja..

TS

Anonymous poster hash: 89c08...560

Hvis du selv ikke anser det du har gjort som intimt nok til å definere det som utroskap og at du personlig ikke setter åpenhet så høyt i forholdet ditt at du selv ville visst om han hadde gjort dette mot deg, så har du vel egentlig svaret på hva du skal gjøre selv? Bare vær oppmerksom på at han kanskje føler det anderledes enn deg og ser det du har gjort som et større tillitsbrudd enn deg når det kommer for dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var intim med en annen mann, var vel å ta litt hard i.. Skjønner jeg gjorde noe galt, men hadde ikke akkurat sex med han, og jeg snakker ikke med denne gutten lengre.

Og for å være ærlig så ville jeg helst at samboer ikke hadde fortalt det, da jeg hadde gjort et stort nummer ut av "ingenting".. Hadde han snakket med jenten i ettertid og hadde han hatt lyst til å se henne igjen, da burde han heller fortelle det til meg.

Men når det var et "uskyldig" kyss på danse gulvet og Hadde han følt seg like dum som meg etterpå, og virkelig tenkt at dette gjør jeg aldri igjen, så kunne han ha spart meg for det ja..

TS

Anonymous poster hash: 89c08...560

Har sagt mang en søndag at jeg aldri skal drikke så mye igjen. Og har faktisk ment det der og da.

Men om noen uker er alt glemt.

Neste klinedans kl.0230 med 2 i promille. Du klarte ikke å stoppe sist, men er sikker på at neste gang så går det bra.... Hva har du lært egentlig. , mulig være litt selvkritisk å hvordan det gikk så langt??

Whatever floats your boat. Terskelen er lagt og nye fristelser vil komme. Kyssing er ikke så farlig så lenge man ikke mener noe med det, føler seg dum og ikke snakker med de etterpå. Og så er det jo litt digg med oppmerksomhet da fra kjekke spennende gutter da :wow:

Registrerer at du unnskylder og bagatelliserer egne handlinger, da er det vel ikke SÅ farlig om det skjer igjen??

Og dette er dere enige om i forholdet slik at det gjelder for han også??

Sorry for syrlighet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke si noe som helst. Det betydde ingenting og da er det ingenting å snakke om heller. Gjør det bare ikke flere ganger...

Anonymous poster hash: a1364...9ca

Yes i FUCKED her....but I make LOVE to you :blomst:

Eddie Murphy

Anonymous poster hash: 08bb2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt mang en søndag at jeg aldri skal drikke så mye igjen. Og har faktisk ment det der og da.

Men om noen uker er alt glemt.

Neste klinedans kl.0230 med 2 i promille. Du klarte ikke å stoppe sist, men er sikker på at neste gang så går det bra.... Hva har du lært egentlig. , mulig være litt selvkritisk å hvordan det gikk så langt??

Whatever floats your boat. Terskelen er lagt og nye fristelser vil komme. Kyssing er ikke så farlig så lenge man ikke mener noe med det, føler seg dum og ikke snakker med de etterpå. Og så er det jo litt digg med oppmerksomhet da fra kjekke spennende gutter da :wow:

Registrerer at du unnskylder og bagatelliserer egne handlinger, da er det vel ikke SÅ farlig om det skjer igjen??

Og dette er dere enige om i forholdet slik at det gjelder for han også??

Sorry for syrlighet

Herre blir helt stresse av dette.. Jeg skal fortelle han det.. Han fortjener å vite det :-/

TS

Anonymous poster hash: 89c08...560

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre blir helt stresse av dette.. Jeg skal fortelle han det.. Han fortjener å vite det :-/

TS

Anonymous poster hash: 89c08...560

Synes absoulutt at du gjør rett i å fortelle han det, og tro meg, det letter ikke på din samvittighet som mange av en eller annen grunn tror, men du er ærlig mot han! Itillegg så er det bedre at han hører det fra deg, istedenfor noen som kan ha sett dere på dansegulvet.

Når jeg sa det til samboeren min så ble han ikke sint, men han ble såra og naturligvis skuffa, men han satte pris på ærligheten og at jeg stolte nok på han til å fortelle det :)

Anonymous poster hash: 61a8c...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absoulutt at du gjør rett i å fortelle han det, og tro meg, det letter ikke på din samvittighet som mange av en eller annen grunn tror, men du er ærlig mot han! Itillegg så er det bedre at han hører det fra deg, istedenfor noen som kan ha sett dere på dansegulvet.

Når jeg sa det til samboeren min så ble han ikke sint, men han ble såra og naturligvis skuffa, men han satte pris på ærligheten og at jeg stolte nok på han til å fortelle det :)

Anonymous poster hash: 61a8c...fe8

Hilsen hu som kyssa på jobbfest!

Anonymous poster hash: 61a8c...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...