Gå til innhold

sug etter rus som kan få meg vekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en litt tøff periode, og ofte på dager hvor jeg er trist eller ifra meg så får jeg en helt syk følelse og behov for å komme meg vekk fra denne verdenen. Jeg føler et sug etter en så sterk rus som kan ta meg vekk fra alt dette, og bare gi meg følelsen av å eksistere, men ikke føle noe annet enn nytelse og glede. En tilstand uten bekymringer. Jeg kjenner et helt sykt behov for narkotika eller en eller annen type rus som kan få meg vekk. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke tilgang på narkotika, men likevel så føler jeg et sterkt behov for det, uten å ha prøvd det før. Noen som har opplevd noe lignende, eller har noen tips!



Anonymous poster hash: 733c6...eed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon blund

Alle har vell hatt en tøff periode der man ønsker at man ikke eksisterte eller bare kunne forsvinne.

Men nå er ikke dop den riktige veien å gå.

Men sant skal sies, det har vært rapporter om personer som har vært veldig langt nede som har tatt ting og fått livsgnisten tilbake.

Nå skal ikke jeg sitte her og fortelle deg at du skal prøve noe som helst for det mener jeg ikke er riktige veien å gå for å komme seg opp fra den tunge stunden.

Men hvis du absolutte vil ta noe som gjør deg glad og ikke har noe særlig negative effekter og man er tilbake til normalen etter en god del time og alt er fint og bra og gøy ihvertfall den stunden det varer så er sopp tingen. Altså såkalt magic mushroom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amfetamin, kokain osv vil fikse alle dine problemer og du vil føle deg lykkelig. MEN du kan se på det slik som at du "låner" lykke fra tiden fremover, når rusen er over vil du føle deg enda værre enn du gjør nå. Det å fikse problemer med rus er det vanligste veien til å ende på kjøret.



Anonymous poster hash: 2a97c...117
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det også ofte sånn, men når jeg ruser meg så blir jeg gladere. Selv om det ikke er en langvarig lykke. Jeg tenker ofte, hva er poenget med å leve i denne verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel snart tid for soppsesongen :) og imotsetning til annen type rus har denne positive ettervirkninger. Hvertfall ifølge forskere som har eksperimentert med det.

Men viktig å ha riktig setting!

Anonymous poster hash: 2834b...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amfetamin, kokain osv vil fikse alle dine problemer og du vil føle deg lykkelig. MEN du kan se på det slik som at du "låner" lykke fra tiden fremover, når rusen er over vil du føle deg enda værre enn du gjør nå. Det å fikse problemer med rus er det vanligste veien til å ende på kjøret.

Anonymous poster hash: 2a97c...117

Enig. Du føler deg på topp der og da, men faen så langt nede dagene etter. Det absolutt siste man burde legge seg ut med når ting er kjipt, er rusmidler. Det hjelper ingenting bortsett fra der og da, og gjør at du ikke klarer å møte/håndtere det virkelige problemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å hoppe i strikk, fallskjerm ol.? Full gallopp på en hest langs en skogsvei, den største berg og dal-banen?

Dette er ting som virkelig lar deg kjenne på blod som bruser og at du lever, helt naturlig :)

Anonymous poster hash: dea16...2df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri begynn med stoff. Det er som flere skriver her. Klart man føler seg bedre der og da, men det som skal opp må komme ned, og det er en forferdelig nedtur, noe som vil gjøre situasjonen din så mye bedre. Ikke bare vil du føle deg mer nedfor, det er ikke en bra følelse å ligge å se i taket i flere timer og føle seg totalt tom innvendig. Du vil ikke føle deg bedre av å bli kriminell og kan tenke meg at man kun føler seg mer håpløs og mislykket. Endorfiner (lykkehormoner) vil bli svekket av å ta stoffer som amfetamin og kokain. Og jeg tror ikke det finnes en person i verden som tenker at det å sette den første sprøyta var en god ide.

Det er så mye annet man kan gjøre. Reise, bli forelsket, dra på lange skogsturer, utvide horisonten.

Ikke havn i den onde sirkelen med narkotika, det kommer ingenting godt ut av det bortsett fra noen "bra" timer der og da. Tro meg, det er ikke verdt det.



Anonymous poster hash: 523d2...116
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til n psykolog at et slag. Mye bedre enn å havne i en ond sirkel med rus.

Anonymous poster hash: b34e4...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...