Gå til innhold

KAtten min blir tatt inn av naboer !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det går ann å festen en metaldings på med telefonnr. jeg har sett det før.. ta noe slitesterkt rundt halsen.

Og hva hjelper det når de tydeligvis driter i om det er an annens katt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moulu: Fantastisk! Beskriver godt hva man gjør for våre kjære hårdotter :hjerte:

jeg vet.. de er jo babyene våres :) og verdens søteste når de svarer deg når man prater til dem etc. hehe:)

joda, man gjør alt for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva hjelper det når de tydeligvis driter i om det er an annens katt?

er jo bare å prøve.. kan hende de ikke vet det. til tross for at det har blitt hengt ut lapper.. er noen som aldri får med seg sånne ting :gjeiper: er verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare å prøve.. kan hende de ikke vet det. til tross for at det har blitt hengt ut lapper.. er noen som aldri får med seg sånne ting :gjeiper: er verdt et forsøk :)

jeg skal prøve det. men jeg skal også henge opp en diger lapp her. men mtp på sinnet mitt så må jeg vente til jeg har roet meg, for pr dags dato hadde det stått noe sånt her på lappen:

HVEM I SVARTE HELVETE ER DET SOM VÅÅÅÅGER Å TA INN KATETEN MIN?? GIII FAAAAEEEEN. SKAFF DERE DERES EGEN HELVETES KATT!!!! -så jeg venter noen dager med den lappen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, en strålende ide. og hundeeiere kan skaffe seg en inne-hund.

Og mammaer kan skaffe seg innebarn.. :ler: Hehe, neida, det var selvfølgelig en spøk. :P

(og de som nå tenker at de skal klikke for å fortelle meg at en ikke kan sammenligne dyr og barn: det er ikke noe poeng, ikke det jeg mener, og ikke det det handler om) ;)

men jeg skjønner deg godt jeg trådstarter, jeg hadde heller ikke likt om noen tok inn min katt uten min tillatelse. For det første aner en jo ikke hva de driver med der inne, for det andre har jo ikke den som tar inn katten oversikt over evt allergier, og katten (spesielt ungkatten) kan bli forvirret.

Jeg syntes forslaget om å henge opp lapp var bra, får håpe det funker. :)

lykke til! :)

Endret av Namine
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som ikke tåler at andre låner deres katt,Hold katten inne da vel.Eller tren opp til å gå tur i sele.Hvorfor gjøre ting så vanskelig!? Pass på dyret ditt eller tål at andre tar seg av et dyr du slipper ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

katter trenger mosjon, frisk luft, bruke instinktene sine, kvesse klør, fange en fugl etter to. etc etc etc

katter som hunder (og alle andre dyr) må holde kroppen i form, bruke den, etc. de må bruke seg for å ha det bra. (snakker ikke om rasene som er avlet for å være innekatt)

har du prøvd å være i hus med en huskatt som vil ut? jeg lover deg, du kommer til å få et dødsønske.

da jeg kastrerte min, var hun inne i 14 dager, jeg oldt på å fly på veggen av hu. det gjorde vel hu av meg også tenker jeg, siden jeg ikke slapp henne ut.

de er jo opprinnelig utedyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte:

åååh...TUSEN TAKK!!!!!!!! du ga meg min første latter siden fredag!! :klemmer:

se for deg dette du, for det her har faktisk skjedd:

jeg våknet døøøødelig fyllesjuk, så deretter ut også, fyttihelvete. det var det fjerde døgnet min elskede dott av en katt var borte. jeg reiv på meg noe klær, løp ut i regner på gangstien mellom vei, skog og svær plen mens jeg brøle-hulket navnet hennes en milliard ganger. knestående av sorg!! hun kom frem mellom trærne og spurtet mot meg, mens jeg løp mot henne med ytstrakte armer. :skratte:

som en helvetes film. katta var verken sulten eller tørst forresten. men hun hadde 7 flått.

Kjenner meg så godt igjen!

Har også lett desperat da min forrige katt forsvant. Annonse i avisa og ringte på alt av katter som var funnet. Hyling og grining. Var helt fra meg. Han var borte en måned! En måned med sorg og sinne. Trodde han død eller at noen hadde tatt han for å plage han siden han var så tillitsfull. Jada, måtte tenkte det verste vettu.

Sykla/eller gikk rundt å leita hver kveld med en boks med kattemat som jeg ristet på. En kveld kom han løpende! Dette var langt hjemmefra og kan ikke si det var enkelt å få med seg både katt og sykkel hjem, men det gikk :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke tåler at andre låner deres katt,Hold katten inne da vel.Eller tren opp til å gå tur i sele.Hvorfor gjøre ting så vanskelig!? Pass på dyret ditt eller tål at andre tar seg av et dyr du slipper ut.

:murvegg:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke tåler at andre låner deres katt,Hold katten inne da vel.Eller tren opp til å gå tur i sele.Hvorfor gjøre ting så vanskelig!? Pass på dyret ditt eller tål at andre tar seg av et dyr du slipper ut.

det er ikke leasing på andre folks dyr, selv om du kanskje tror det eller synes det bør være det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så godt igjen!

Har også lett desperat da min forrige katt forsvant. Annonse i avisa og ringte på alt av katter som var funnet. Hyling og grining. Var helt fra meg. Han var borte en måned! En måned med sorg og sinne. Trodde han død eller at noen hadde tatt han for å plage han siden han var så tillitsfull. Jada, måtte tenkte det verste vettu.

Sykla/eller gikk rundt å leita hver kveld med en boks med kattemat som jeg ristet på. En kveld kom han løpende! Dette var langt hjemmefra og kan ikke si det var enkelt å få med seg både katt og sykkel hjem, men det gikk :)

ååh. gud, offf. må ha vært grusomt!! bra du fant igjen den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh. gud, offf. må ha vært grusomt!! bra du fant igjen den lille :)

Ja, han ga meg så mye den lille ulldotten. Dagen etter bar det rett til dyrelegen og kastrering. Dette er mange år siden og kastrering var ikke så vanlig.

Han stakk aldri av mer og jeg fikk beholde han i 13 år :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten vår er ofte inne hos naboene og koser seg litt der. Før vi fikk egen katt, var kattene i gaten ofte inne hos oss også. Vi synes bare det er koselig vi, katten vår er elsket av hele nabolaget, det er jo bare kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han ga meg så mye den lille ulldotten. Dagen etter bar det rett til dyrelegen og kastrering. Dette er mange år siden og kastrering var ikke så vanlig.

Han stakk aldri av mer og jeg fikk beholde han i 13 år :rodmer:

så herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CrazyCatlady

Vi hatt ett par katter i nabolaget her,de er veldig sosiale av seg og om ett vindu står åpent da eller en dør så går de rett inn.De kattene har vært her flere ganger og om de hadde fått lov så hadde de spist opp maten til våre katter med glede :) Derfor tenker jeg at det sikkert er andre som lar disse kattene komme inn og kanskje de får seg noe å spise hos dem også.

Er ikke nødvendigvis at det er naboen som tar katten inn,kan hende at den går inn selv.

Jeg hadde syns at det var greit om noen hadde tatt inn våre katter for kos så lenge de kommer tilbake til oss,men begge våre katter har halsbånd på så det er veldig synlig at de har en eier.

Det fins jo så mange hjemløse katter i dag at mange ikke engang tenker på å sjekke om katten er merket på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

min katts tillit må virkelig fortjenes. så her er det garantert et menneske som har lagt inn aksjer i flere uuuuker hos hu, for så å lokke henne inn.

hey, skal vi poste bilder av dyra våres folkens?? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min katts tillit må virkelig fortjenes. så her er det garantert et menneske som har lagt inn aksjer i flere uuuuker hos hu, for så å lokke henne inn.

hey, skal vi poste bilder av dyra våres folkens?? :jepp:

post-51231-0-62470200-1317727010_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min katts tillit må virkelig fortjenes. så her er det garantert et menneske som har lagt inn aksjer i flere uuuuker hos hu, for så å lokke henne inn.

hey, skal vi poste bilder av dyra våres folkens?? :jepp:

Så skjønn!

Har ikke så veldig lyst å legge inn bilde av min. Han er veldig gjenkjennbar..... Fordi han er så fin selvfølgelig :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn!

Har ikke så veldig lyst å legge inn bilde av min. Han er veldig gjenkjennbar..... Fordi han er så fin selvfølgelig :rodmer:

hehe:)

takk, ja hun er nydelig. på bildet er hun vel en 14 uker tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...