Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Roseduft: :klem: Takk! Det er lov å kose seg i påsken :)

Spiste helt nydelig lam i går kveld, og så den nyeste episoden av Game of Thrones. Wow, og yay! :hoppendeglad:

Sto opp tidlig i dag for å dra i barnedåp, og i koselig selskap hos vennene våre etterpå. Masse god mat, kaker og sjokoladefontene :nigo:

Nå er vi hjemme igjen, jeg har fått av meg de sinnsykt ubehagelige gravidstrømpebuksene og tatt på joggebuksa istedet :ler:

Det er full baluba i magen, kynnerne hagler og bekkenet er vondt. Godt å slappe av litt med beina høyt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Høres ut som en koselig dag :kose:

Vel undt å få på seg joggebuksa og med bena høyt etter en lang innholdsrik dag :)

Planer for morgendagen da?

Kos deg med baluba i magen :hjerte: ikke lenge igjen før du har ett sovende nurk på brystet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååhhhh, ikke si sånt, for da lengter jeg bare enda mer etter ham! :hjerter_rundt:

I morgen tenker jeg vi skal prøve å få litt orden i huset og begynne med redebyggingen :) Må rydde i skuffer og skap på badet, flytte over noen klær til snuppas rom og gjøre plass til babyklærne, som jeg skal begynne å vaske etter påske.

Og så skal mannen skifte dekk på bilen og gjøre litt annet småtteri utendørs mens jeg gjemmer meg for bjørkepollenet inne...

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov jeg helt til kl. 8, og deretter til 11... Pleier ikke å være sånn, men kroppen var nok sliten. Har vondt i hofta og lysken på høyre side, prøver å myke opp og massere, bevege meg osv. Det er masse pollen, så jeg har holdt på med rydding og ordning inne, men nå skal jeg prøve meg på en tur ut i sola.

Snuppa er hos ei venninne, og mannen tok med eldstemann på sykkeltur :)

Etterpå skal vi rydde litt i stua nede og gjøre plass i stellekommoden til babyklærne som jeg skal begynne å vaske denne uka. Redebygginga er i gang! :)

Ønsker alle en god 2. påskedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne vise dere noen klær vi kjøpte til lillebror i London:

flze3o.jpg

Harry Potter (Gryffindor) body

314zdid.jpg

Petit Bateau-drakt og body

2dklrgo.jpg

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant? :nigo:

Oppe for n'te gang i natt. Kasta opp tidligere i natt, men håper og tror det var et engangstilfelle. Graviditet, forkjølelse og kraftig allergi er liksom nok...

Hverdagen er tilbake i dag, og barna skal på skolen. Eldstemann skal til tannlegen halv ett, ellers har jeg lite på programmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favole: :klem:

Jeg kasta ikke opp noe mer etter den gangen i natt, så jeg tror det kom av hoste/forkjølelse og generelt dårlig form. Hadde synsforstyrrelser i forb. med oppkastet, aner ikke hva det kom av. Det var en natt fra helvete, med mye halsbrann, urolige bein og kramper, kynnere, tett nese, hodepine, you name it. Sov litt etter at de andre hadde dratt i morges, og var helt i en døs selv etter 2 timer i senga. Pollenet kanskje?

Fikk fulgt eldstemann til tannlegen i stad, og handlet litt. Måtte prøve en ny is jeg fant, ren juice-is. Veldig god! Har fått skikkelig frukt/grønt kick nå, orker ikke mer påskegodt! Sikkert like greit ;)

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg hadde også frukt kick når jeg var gravid :ler: som har avtatt totalt nå :bond: snop og sjokolade (som jeg ikke kan spise :sjenert: ) er det som appelerer mest til meg :sukk:

Godt formen din er god igjen da, og at det ikke var omgangssyken du hadde :kose:

Håper du har en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roseduft: Takk vennen! :klem:

I går ettermiddag var snuppa på besøk hos ei venninne, og eldstemann lekte i gata med noen venner fra klassen. Og så hadde han plutselig kjøpt en eske med ispinner fra isbilen :fnise: Vi fikk såvidt plass til det i fryseren, så nå har vi i hvert fall nok is for en stund ;)

Jeg skulle rydde i klesskapet vårt i går, og så var det noe som knakk så det ramla ned en masse trådhyller. Gammelt, dårlig skap som burde vært bytta ut.. Men det må nesten vente! Mannen måtte trå til og prøve å reparere litt. Den ryddinga ble det ikke mye av nei... :sjenert:

I natt har jeg sovet godt for første gang på over en uke. Veldig godt! Skal på foreldrekurs i dag, samtidig som det er foreldresamtale på skolen for eldstemann. Så vi må dele oss opp så mannen tar samtalen på skolen og jeg drar på kurs. Bekkenet ser ikke fram til 2 timer på hard stol.. :(

Har fått gavebeviset for Babypakken fra Libero, så skal få hentet den på Kiwi i dag også :)

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Så herlig at du har fått sovet godt da :kose:

Lykke til på kurs i dag da, du kan vel reise deg opp evnt stå/gå litt innimellom dersom det blir for ubehagelig å sitte over lengre tid. Evnt ta med deg ett sitteunderlag ;)

Kos deg med babypakken, den er kjempekjekk ! Masse gøy oppi den boksen der :)

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med driftig storebror som sørger for is i fryseren! :ler:

Håper det gikk greit med bekkenet ditt på kurs og at du har fått sove i natt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roseduft og Kommode: :klem: Det gikk greit på kurset, jeg hadde med meg bekkenpute og det hjalp med pause underveis :)

Var oppe kl. 2 i natt, men etter det sov jeg til klokka ringte i morges. Likevel er jeg utrolig trøtt... Masse pollen, gruer meg litt til å dra ut etterpå - har time hos fysio for å prøve å myke opp bekkenet.

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tilbake fra fysio, har kjøpt inn masse deilig frukt, grønt og bær (planlegger kylling og salat til middag og smoothie til dessert) og nå har jeg begynt å vaske de minste babyklærne :)

Blir helt myk om hjertet av å dille med de små plaggene. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hørtes ut som en deilig middag og dessert :) bon apetit!

Og kos deg med babyklærne, var veldig stas når jeg satte igang med å vaske alt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese om Londonturen deres, selv om jeg også sniktittet på bildene underveis.

:) Ha en flott ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, smoothie :sikle: Tror jeg må handle ingredienser imårra!

Bittesmå babyklær er noe av det søteste :rodmer: Jeg blir helt rar når jeg ser disse bittesmå 50'klærne i butikken, kan ikke fatte at min gigababy på 4mnd har vært så liten :ler: Her om dagen når jeg ryddet gjennom skapet på badet, og fant noen 1'er bleier.. Like før jeg begynte å grine :hoho: Mammahjertet ass... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...