Gå til innhold

Ventetiden og alt annet som skjer


Gjest Fru_Hestehov

Anbefalte innlegg

Gjest Fru_Hestehov

Da tar jeg sjansen på å opprette bok her, holdt meg blant prøvedagbøkene en stund, men hører vel mer hjemme her.

Kort om meg:

31 år gammel, gift og foreløpig termin har jeg regnet ut til 28.mars.

Nyter for tiden ferie og er ganske så trøtt, det er det eneste jeg har merket av graviditeten så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fru_Hestehov

Hei Yesterday!

Jeg er vel 5+5 idag, ikke helt vent meg til tellingen ennå, men det kommer vel.

Ellers var formen bedre igår, ikke fullt så trøtt, sov litt på sofaen etter middag, men det var også alt. Og ettersom middagen var skikkelig snadder, dvs spiste litt for mye så er ikke det unormalt. Merker at jeg er litt feriedaff om dagen, går rundt her hjemme og grubler sikkert alt for mye. Skal dra bort en tur denne uka, hjem til hjemstedet mitt, besøke litt venninner og søsteren, det skal bli godt. Og så må jeg komme meg inn i arbeidsmodus igjen, det blir derimot litt tøft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig opptatt av tellingen før mens nå er jeg mer bare opptatt av hvilken uke jeg er i :) Jeg er 28 uker på vei.

Har du lang ferie igjen? :) Jeg er ganske daff sjøl pga vært sykemeldt en stund. Og når man er tidlig gravid så er man jo som regel sliten og trøtt hele tiden. Er det første barnet deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Førstemann dette her ja, så veldig spennende, er det første din også?

Her har jeg ferie ut uka + at jeg har ei uke til gode på høsten. Satser på å bruke den som "siste ferie" med bare mannen. :) Men må vel ta forbehold om at formen er god, krysser fingrene.

Ellers vært på shopping idag, kjøpt litt småtterier bla mummikopp. Har ønsket meg mummikopper lenge, men aldri fått, så nå starter jeg samlingen selv. Får kjøpe meg en kopp da det er noe å markere. Den første er årets sommerkopp fordi det er sommer... Og nå nytes det kaffe, holdt meg unna i to dager så i dag nyter jeg en liten kopp. :)

Ellers er jeg ikke noe mer sulten enn før, men er jeg sulten så er det akutt. Jeg tror jeg aldri har spist en så god baguett som tandoorikyllingbaguetten som jeg spiste på shopping, hadde lyst til å lage høye mmmm mmmm lyder, men tror jeg klarte å beherske meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første og, også er vi like gamle :) Håper du får en enkel graviditet, ei venninne hadde det (ikke lenge siden hun fødte) og jeg er svært sjalu :fnise:

Mummikoppene er fine ;) Har ikke tenkt på det å samle på noe men kanskje jeg og gjør det. Jeg drikker ikke kaffe fordi jeg liker det ikke men trur at en kopp eller to om dagen ikke gjør noe :) Kjenner meg igjen i den spisegreia og :fnise: Høres god ut den baguetten! :wow:

Har du noe kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da klarte jeg å komme meg over i den nye boka :) Sovna en halvtime på sofaen etter middag i dag, bare måtte sove en liten halvtime. Men er første gang på to uker jeg har svet på dagen da, så skal absolutt ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Ingen kvalme ennå, bank i bordet... :) Og håper det fortsetter, har jo hørt om alt fra graviditetetr helt uten problemer til graviditeter med sykehusinnleggelser osv, så er spent på hvordan det blir fordi jeg har jo litt planer for høsten.

Og velkommen inn i ny dagbok Doh, her fungerte den lille kaffekoppen som bare det,dvs jeg er fremdeles våken og har vært i fin form hele kvelden.

Men nå må jeg vel snart komme meg til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny graviditetsdagbok :danse: Skal få flyttet min inn her jeg også ganske snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Velkommen til den nye boken!

Her har jeg ringt å bestilt legetime idag, fikk time alt om en uke. Så blir spennende å se hva de får ut av det. Hodet mitt innbiller seg at de skal riste på hodet å si: "Hva gjør du her? Du er da ikke gravid." Skal med stor sannsynlighet ut på jobbreise om 2-3 uker, så det er greit å ha hatt en liten samtale om bla det.

Ellers skal jeg snart hoppe i dusjen her, litt late dager da mannen er på jobb, tusler rundt og venter på han. Imorgen drar jeg bort en liten tur da, litt egentid og litt venninnetid, og så er det jo desverre snart jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fru_Hestehov

Skal bli kos å komme seg litt bort, her hjemme tenker jeg jo bare på alt jeg skulle ha gjort. Er jeg borte så får jeg ikke gjort så mye annet ennå rydde litt opp etter meg selv.

Igår var jeg på shopping igjen, fikk handlet to bukser som ser bra ut og som også skal ha plass til litt mage (tror jeg iallefall), to bursdagsgaver (en hel mnd for tidlig ute med den ene, men da kan jeg levere den på forskudd imorgen), en topp og ny mummikopp (de var på tilbud og det er jo kjekt med to så jeg kan bruke de da jeg har besøk). Ganske fornøyd med dagen.

Avsluttet kvelden med å se filmen Pitch Perfect, jeg liker at det er masse musikk og sang, men historien var utrolig standard i spedd noen scener som bare var idiotiske. Jaja, greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli kos å komme seg litt bort, her hjemme tenker jeg jo bare på alt jeg skulle ha gjort. Er jeg borte så får jeg ikke gjort så mye annet ennå rydde litt opp etter meg selv.

Viktig å tenke bare på seg selv i blant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inne og smugleser litt mens barnet sover. Må jo følge med når det bare er et par dager imellom terminene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Koser meg med litt tid for meg selv, hatt venninnedag og skravlet masse. Under tordenværet igår savnet jeg mannen litt da. :) Plutselig ikke så gøy å være hjemme.

Ellers litt utskeielser i matveien, drukket litt brus og spist mat som bakt potet med ost og skinke + hjemmelaget pizza. :) Huff, men snart hverdag igjen. Og så måtte jeg kjøpe meg favorittsjokoladen. Så får se om jeg får gått meg en turer imorgen og ihelga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Hjemme og lader opp til jobb. Dvs sover på sofaen fordi jeg kan og er i grunn veldig daff, vet ikke om det er graviditeten eller at jobbstart lurer i bakhodet. Spent på jobbstart og formen da, normalt tar det 2-3 dager før jeg er i jobbmodus igjen, håper det stemmer denne gangen også. Ellers er matlysta dårlig nå om dagen, ikke akkurat kvalm, men lei. Men spiser jeg ikke så blir jeg slapp, må derfor ha i meg noe og samtidig passe på at det er sunt. Er så lett å ty til snack og godterier når man er matlei (men det frister faktisk ikke det heller). Skal prøve oss på hjemmelaget pizza ikveld da og så skal jeg køye tidlig.

Ellers hatt noen bra dager borte, truffet venner og kost meg. Ble litt familietid også, koselig, men også litt stressende. Puh, det er snakking, masing, noe som skjer hele tiden... Jeg måtte innimellom ta en tur bort fra folk og trekke pusten for å ikke bli for krass i svarene. :) Men jeg klarte meg og det var godt å se mannen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...