Gå til innhold

Lille, etterlengtede babyen vår <3


**M**

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Dette har vært en herlig dag. Mannen tok fri fra jobb for å bli med på ultralyd og vi fikk se vår lille baby <3 Selv om den enda var bitteliten kunne man se et friskt bankende hjerte. Åh, det føles helt utrolig!

Nå gleder jeg med så fælt til neste ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med ultralyd!! Det er helt fantastisk å se at det faktisk er et lite liv som lever inne i en :) Åh, kjenner jeg savner kosemagen min litt. Men er deiligere å ha han utenfor da :biggrin:

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at noen titter innom :)

Ja, det var helt fantastisk! Gleder meg sånn til å hilse på dette nydelige vesenet <3 Runder snart 8 uker nå :)

Hvor gammel er sønnen din?

Huff. Jeg kjenner jeg sliter veldig med psyken. Orker nesten ingenting og gråter ofte. Det er virkelig ikke noe gøy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med kvalmen din? :) Her sa det PANG på kvalmefronten i går. Er det virkelig mulig å bli SÅ kvalm? :fnise:

Håper du har hatt en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den går det overraskende bra med. Var ille, men nå er jeg ganske fin - etter jeg begynte å spise ingefærkapsler. Om det skyldes det eller er tilfeldig aner jeg ikke :P

Helgen har vært helt ok. På onsdag har jeg bursdag, så da kan jeg hvertfall glede meg til masse kakeee :)

Har forresten termin 9.10 i følge siste ultralyd, så da blir det åtte uker i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med bursdag! :) Bra kvalmen din har roet seg!

Var UL like herlig som det virker? :)

Hvilken menstermin hadde du igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det virkelig! :) Hihi. Begge bare smiiilte og samboeren gikk å nynnet på "Darude - Sandstorm" resten av dagen fordi han mente hjertet slo like fort i den takten. Haha. Han er gal.

Endret av **M**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En oppdatering :)

Jeg er nå 9+2. Kvalmen er helt borte, det eneste jeg kjenner er et lite stikk i magen når livmoren strekker seg og at jeg er veldig trøtt og konstant sulten. Favoritten er av en eller annen grunn wienerpølse, helst fra bensinstasjon :D

Jeg er også veeeldig oppblåst, noe som gjør at mammagenseren er tatt i bruk. Haha. Flere og flere som sier at de ser det på meg nå. Veeldig gøy å gjemme seg i store gensere når svigermor er på besøk.

Nå skal jeg begynne å pakke ned leiligheten, for neste uke flytter vi :) hihiii! Jeg gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med oppdatering, og så BRA at kvalmen er borte! :) Det må være fantastisk!

Haha, godt å lese at flere har fått sansen for wienerpølser. :ler:

Så moro at du har begynt med mammagenser og at det syns! :)

Lykke til med pakking av leilighet og flytting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen og må bare si at det skinner igjennom at dere er lykkelige nå :)

Lykke til på veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+2 :) Veldig godt å være tosifret!

I dag kom også angelsound i posten, og jeg fikk høre hjertet for første gang, hjemme på sofaen :) Det var magisk! Først fant jeg mitt eget, men det slo så sakte.... og så, like ved skambeinet (tror jeg det heter) der fant jeg hjertet som slo myyye fortere :)

Lille flotte bebisen min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hjertelyd <3

Skjønner at det er stas!

Jeg fikk også skikkelig craving på pølse her om dagen! Var innom Narvesen og ville nesten trodd at pølselukten skulle gjøre meg kvalm, men neida, det har aldri luktet bedre! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Travel tid. Nå har vi kommet oss inn i ny leilighet, og jeg elsker den! Jeg har også så smått begynt å innrede babyrommet :)

Men. Jeg føler meg ikke så bra. Jeg har veldig mye vondt i nakken, og det resulterer i hodepine. Tar mye paracet, og vet det ikke er bra. Jeg er mye lei meg.. På grunn av at mange av venninnene mine rett og slett ikke bryr seg om at jeg er gravid.

På fredag skal jeg prøve meg på jobb igjen, gir meg forhåpentligvis andre ting å tenke på. Skal også unne meg en god massasje på fredag. Er i gang med jordmorsamtaler, men vet ikke helt om hun er den rette.

Begynner også på en gratistrening for gravide på torsdag, i regi av kommunen. Veldig spent på hva slags opplegg det er.

Begynt å grue meg litt til fødsel, og tenker mye på keisersnitt... Har rett og slett fødselsangst. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, de tankene om fødsel skjønner jeg er skremmende. Jeg er kommet såpass kort at jeg ikke tenker dit enda, men det kommer jo!

Håper du får en bedre tone med jordmor eller finner en ny så du kan prate om alt som er skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, de tankene om fødsel skjønner jeg er skremmende. Jeg er kommet såpass kort at jeg ikke tenker dit enda, men det kommer jo!

Håper du får en bedre tone med jordmor eller finner en ny så du kan prate om alt som er skummelt!

Takk søte :)

Treningen gjorde meg veldig godt, anbefales for alle :) Har fått litt bedre kontakt med jordmoren, får se hvordan det blir etter påske.

Jeg er så heldig at jeg starter påskeferien med en ultralyd i morgen tidlig :) <3 Min kjære skal være med, og vi gleder oss så fælt til å se igjen. Mye har skjedd siden uke 7, og vi hååååper alt er som det skal være <3

12 uker i morgen. Er alt bra, skal vi nok feire :)

Endret av **M**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne følge deg :sjenert:

Håper alt er fint på UL i morgen! :blomst:

Så koselig at du vil følge :)

Direkte inne fra påskefjellet her. Mørkt, stearinlys, varmt, samboerkos. Mamma vasker opp, pappa drikker kaffe. Har unnagjort en mil på ski, synes det var skikkelig bra av meg :P

Men jeg er mye trøtt/trist/glad.... hormoner.

Ultralyden var veldig fin. Gikk liksom ikke helt inn på meg at det jeg så var i magen min. Et lite menneske som sparket og koste seg inni den hjerteformede livmoren min <3 Har en remse med bilder hengende på kjøleskapet hjemme.

Nå skal jeg nyte siste kvelden på hytta før vi reiser hjem igjen i morgen. God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...