Gå til innhold

angelous dagbok


angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er under utredning for en autoimmun sykdom som betyr mye medisiner resten av livet. En av tre som får den blir uføre blant annet. Så det er ikke noen morsom diagnose akkurat... Men det er jo mange ting som kunne vært mye verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hatt M hjemme fra barnehagen, og igår hadde jeg K hjemme :) så koselig :) passe på nå mens vesla ikke krever all oppmerksomhet og sover såpass greit :) venter på mannen nå og så blir det pizza til middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er bra sløv med å oppdatere ;) A har blitt tre måneder og er så skjønn, jeg er helt forelska og koser meg glugg ihjel. Hun sover hele natta, og er for det meste blid og fornøyd om dagen. Smiler og pludrer :)

Mannen er fortsatt under utredning, det tar lang tid synes jeg, men men, det får vi ikke gjort noe med :)

Julen nærmer seg og jeg er ikke ferdig med noe ;) men jeg har en plan da :fnise: så er ikke stressa :) viktigste er å kose oss sammen med ungene synes jeg. Vi skal bort i jula, så da får vi passe på å gjøre førjulskosen ordentlig :)

Storebror og storesøster har en rørende omsorg for A, og det er godt for mammahjertet å se. Jeg sto oppe igår, med tre små sovende rundt meg og tenkte på at jeg er trebarnsmamma, og det føles så riktig :) er så glad for den lille skjønne overraskelsen vår <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gratulerer med frieri! Og så godt at storesøsknene er snille med minste, selv om de også er små! :). Håper utredning blir klar snart, så dere får litt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk :) å, gleder meg masse til at han skal bli mannen min på ordentlig :) vi skal ikke ha noe bryllup da, vi tar med ungene og reiser bort :) tror det blir veldig koselig og akkurat slik vi vil ha det, superenkelt og koselig med skjønningene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllup er ikke min greie heller. Vi krøp ned på Rådhuset og hadde en fin, liten seremoni der. Så spiste vi middag med familien helgen etterpå. Veldig hyggelig og helt som vi ville ha det. Ikke noe fancy- helt perfekt for oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Det var lenge siden gitt :) A har blitt halvannet år og er veldig aktiv, skikkelig klatremus, vi må ha øyne i nakken hele tiden :) livet som trebarnsmor er til tider utmattende, samtidig så er det dette som er livet og vi prøver så godt vi kan å nyte de gode øyeblikkene midt oppi en hektisk hverdag med full jobb for begge to :)

Eldstemanm har blitt skolegutt og er plutselig veldig stor, og snurrer mora si rundt lillefingeren :)

Og så har vi giftet oss :) i fred og ro på et idyllisk sted utenlands, akkurat slik vi ønsket oss. Det var perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...