Gå til innhold

Reise og møte kjæresten, Singapore osv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om noen har tips og litt forskjellig til reise i Asia.

Jeg skal møte kjæresten min, siden han er på utveksling i Australia.

Tror vi har kommet frem til å møtes i Singapore, og eventuelt dra vidre derfra. Da blir det ikke så langt å fly for noen av oss.

Det jeg har sjekket ut nå, er å møtes i Singapore, være der noen dager og eventuelt dra ut på en av øyene, før vi vender snuten tilbake til Singapore og er der et par dager før vi drar hjem.

Det er jo så mange øyer og slikt i området, men vi ønsker ikke å reise så langt fra Singapore, da vi kun har 13 dager å være sammen. Har sett litt på Tioman, noen som har erfaringer eller noen andre anbefallinger?

Sitter pris på all hjelp :D


Anonymous poster hash: 62c4f...d66



Anonymous poster hash: 62c4f...d66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går jo fly til veldig mange steder fra Singapore, så mange muligheter der. Hadde dog droppet å ta noen dager i Singapore hele to ganger når dere har bare 13 dager totalt. Et par-tre dager der og du har gjort det meste etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

62c4f...d66

Anonymous poster hash: 62c4f...d66

Pulau pankor i Malaysia syns jeg var et veldig romantisk sted. Jeg og kompisen var de eneste på det stedet vi var der. Øde Strand for oss selv rett foran hotellet. Luksus hotell som var billig:) Malaysia er ikke langt fra Singapore i det hele tatt :)

Anonymous poster hash: c6e5f...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo fly til veldig mange steder fra Singapore, så mange muligheter der. Hadde dog droppet å ta noen dager i Singapore hele to ganger når dere har bare 13 dager totalt. Et par-tre dager der og du har gjort det meste etter min mening.

Ok. Kjæresten er ikke typen som liker å ligge på en strand i 10 dager, men det er vel masse man kan gjøre på disse øyene rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulau pankor i Malaysia syns jeg var et veldig romantisk sted. Jeg og kompisen var de eneste på det stedet vi var der. Øde Strand for oss selv rett foran hotellet. Luksus hotell som var billig:) Malaysia er ikke langt fra Singapore i det hele tatt :)

Anonymous poster hash: c6e5f...ec0

Når jeg søkte på fly til feks kuala lumpur fra singapore, så fant jeg ingen fly. Er det fly eller kanskje da båt dere tok ut dit da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg søkte på fly til feks kuala lumpur fra singapore, så fant jeg ingen fly. Er det fly eller kanskje da båt dere tok ut dit da?

Det går defintivt fly fra Kuala Lumpur til Singapore: Hvilket flyselskap brukte du da?

Anonymous poster hash: 85a06...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg søkte på fly til feks kuala lumpur fra singapore, så fant jeg ingen fly. Er det fly eller kanskje da båt dere tok ut dit da?

Var bare en kort busstur unna :)

Anonymous poster hash: c6e5f...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen har bodd i Singapore, og han fløy til Kuala Lumpur. I følge han var det det verste av stedene han dro mens han var der. Han foreslår heller Sri Lanka.



Anonymous poster hash: 60921...3be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går defintivt fly fra Kuala Lumpur til Singapore: Hvilket flyselskap brukte du da?

Anonymous poster hash: 85a06...51b

Jeg bare søkte på finn, da skal man vel få opp de fleste forslag

Endret av veldiganonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare søkte på finn, da skal man vel få opp de fleste forslag

Da tror jeg du må prøve å søke på nytt (prøvde nettopp fordi jeg syntes dette hørtes veldig rart ut), det kommer opp svært mange treff på finn.no. Direktefly tar ca. en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...