Gå til innhold

Leie feriehus i Danmark?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk lyst til å leie feriehus i Danmark neste år. Er det noen som har noen erfaringer og anbefalinger?

Ønsker vel helst å være på østkysten da vestkysten kan være litt brutalt med mye vind og bølger.

Gjerne i nærheten av en liten koselig by, slik at man har noe å gjøre om været ikke er med oss.

Alle råd og tips tas i mot med stor takk :biggrin:



Anonymous poster hash: dc699...352
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips! :blomst:



Anonymous poster hash: dc699...352
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg ts, men fortell gjerne litt mer om stedene! Hva man kan gjøre, steder å dra på dagsturer etc.

Vurderer selv å legge ferien min til Danmark

Anonymous poster hash: 6e6d9...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ebeltoft. Koselig liten by. Strand og kort vei til Grenå og akvarie.

Vi likte oss og godt i Møns Klint. Vet ikke om leie av hus der, siden vi var litt strandet på campingen der. Bil som måtte på verksted fra fredag til tirsdag. Gøy å gå på jakt etter fossiler på stranden.



Anonymous poster hash: 1dace...4c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange koslige steder både på østkysten og vestkysten. Selv har familien min feriert mange somre på vestkysten.

Jeg husker vi var på Løkken og Ringkøbing, veldig koslig, og vi har ofte vært i Legoland. Legoland ligger i Billund, midt i landet.

Jeg tror du ikke skal tenke på om du skal bo øst eller vest i landet. Jeg har kun vært på vestkysten, og det er utrolig fint der.

Så har vi alltid tatt en stopp i København før vi tar danskebåten hjem, eller kjører hjem.



Anonymous poster hash: 9c171...a9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Ebeltoft! Veldig fin liten by, med kort vei til Djurs Sommarland og en dyrepark. Ligger veldig fint til på kysten, og hver gang vi har vært der har vi hatt superfint vær. Jeg ELSKER familieferie i Danmark og kan ikke vente til barna våre blir store nok til at det blir vår tur til å ta med egen familie :) OG selvsagt lengter jeg tilbake til loff med brie, eller sånn sjokoladeplatepålegg... Og matilde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lengter etter sukkerbrød - det var godt det!

Men for all del - ikke spør etter boller ...



Anonymous poster hash: 9c171...a9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leid feriehus i Danmark maaange somre, og har bare gode erfaringer med husene!



Anonymous poster hash: feda4...d5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leid feriehus mange ganger, og jeg har bare gode erfaringer. Vi har vært mest nord på Sjælland da, og kan anbefale Helsingør, Hornbæk, Gilleleje, Fredrikssund og Hillerød bl.a. Siden Sjælland ikke er så stort, så er det ikke avskrekkende avstander til noe som helst. Masse fine strender, mye å finne på, nært København og enkelt å kjøre dit med egen bil (gjennom Sverige, ferge over fra Helsingborg).



Anonymous poster hash: 4bec8...8ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her, tuuuusen takk for alle tips! Dere er supre :biggrin:



Anonymous poster hash: dc699...352
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var selv med min familie i Danmark for 3-4 år siden, en fantastisk ferie! Vi leide et koslig lite hus helt sør i Danmark, i nærheten av et lite tettsted. Kunne også se over til Tyskland, kun 30 min å kjøre, så det ble litt handling der ;) Fantastisk ferie, absolutt til å anbefale! :) Sør-Danmark er fint å reise til ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkeltur er absolutt til å anbefale, helst da i fint vær <3

Anonymous poster hash: e6823...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sykkeltur er absolutt til å anbefale, helst da i fint vær <3

Anonymous poster hash: e6823...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine steder: Skagen, Sæby, Fjellerup, Ebeltoft, helt sør i Danmark.

Du bør bare finne et sted og søke litt på Dancenter eller Novasol etter hva de kan tilby i området.



Anonymous poster hash: 1cf0d...ed5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...