Gå til innhold

Lubben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lubben og utrent, men for all del, helt normal.

Ser mer slank ut på det første bildet, men mer lubben på bilde nummer to.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aksepter at folk har forskjellig syn på hva en slank og en lubben person er. De aller fleste mener hun er slank. Ser ikke hvorfor du skal kverulere med dette.

Veldig mange i denne tråden mener hun er lubben :) Kanskje de fleste.

Bortsett fra de som mener at for å gi et kompliment så må de si hun er slank, som er helt på trynet når alle klarer å se at det er forskjell på en slank kropp og det bildet Ts la ut.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Veldig mange i denne tråden mener hun er lubben :) Kanskje de fleste.

Bortsett fra de som mener at for å gi et kompliment så må de si hun er slank, som er helt på trynet når alle klarer å se at det er forskjell på en slank kropp og det bildet Ts la ut.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

Du er en av de som mener at ditt syn på ting er den universelle sannhet ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksepter at folk har forskjellig syn på hva en slank og en lubben person er. De aller fleste mener hun er slank. Ser ikke hvorfor du skal kverulere med dette.

14-15 stk som mener hun definitivt er lubben. Mange mener hun er utrent eller skriver hun har normal kropp, så er det 3-4 som mener hun faktisk er slank. De fleste kaller dog en spade for en spade heldigvis. Ikke at det er galt å være lubben eller at kroppen er stygg på noen måte.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

14-15 stk som mener hun definitivt er lubben. Mange mener hun er utrent eller skriver hun har normal kropp, så er det 3-4 som mener hun faktisk er slank. De fleste kaller dog en spade for en spade heldigvis. Ikke at det er galt å være lubben eller at kroppen er stygg på noen måte.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

Man kan være normalt slank og utrent.

Uansett ikke vits å diskutere med sånne som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en av de som mener at ditt syn på ting er den universelle sannhet ja...

Som sagt det finnes flere i denne tråden som lurer på det samme som det jeg mener og ikke minst så er det langt flere som mener hun er lubben enn slank.

Blir som å si at denne kroppen er feit, ingen ville sagt det fordi det ikke er sant verken subjektivt eller objektivt.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan være normalt slank og utrent.

Uansett ikke vits å diskutere med sånne som deg :)

Ok jeg er ganske sikker på at det ikke var deg jeg siterte til å begynne med heller så det er bare til å unngå meg når du tydeligvis ikke vil ha svar men da hadde du vel ikke sitert meg.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Som sagt det finnes flere i denne tråden som lurer på det samme som det jeg mener og ikke minst så er det langt flere som mener hun er lubben enn slank.

Blir som å si at denne kroppen er feit, ingen ville sagt det fordi det ikke er sant verken subjektivt eller objektivt.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

Du mener hun er lubben. Jeg mener hun er slank, men ser utrent ut på det bildet. Det er ikke usant det jeg sier bare fordi jeg mener noe annet enn deg.

Lær deg å ha litt forståelse for at folk har forskjellige syn på ting enn det du har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ok jeg er ganske sikker på at det ikke var deg jeg siterte til å begynne med heller så det er bare til å unngå meg når du tydeligvis ikke vil ha svar men da hadde du vel ikke sitert meg.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

Det er en tråd der en jente spør om sin kropp. Du har en mening om saken og skriver at alle som mener noe annet enn deg lyver. Det er ikke slik man skriver på et forum.

Derfor unngår jeg deg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener hun er lubben. Jeg mener hun er slank, men ser utrent ut på det bildet. Det er ikke usant det jeg sier bare fordi jeg mener noe annet enn deg.

Lær deg å ha litt forståelse for at folk har forskjellige syn på ting enn det du har. :)

Det er en tråd der en jente spør om sin kropp. Du har en mening om saken og skriver at alle som mener noe annet enn deg lyver. Det er ikke slik man skriver på et forum.

Derfor unngår jeg deg ikke.

Så om noen hadde kommet inn i tråden og skrevet at Ts var feit, så hadde ingen protestert på den meningen fordi det kunne vært like mye sannhet i det som i at Ts er slank?

Give me a brake.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14-15 stk som mener hun definitivt er lubben. Mange mener hun er utrent eller skriver hun har normal kropp, så er det 3-4 som mener hun faktisk er slank. De fleste kaller dog en spade for en spade heldigvis. Ikke at det er galt å være lubben eller at kroppen er stygg på noen måte.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

Jeg kaller en spade for en spade, men ikke når det er ei snøskuffe. Min helt ærlige mening er at denne kroppen ikke er lubben. Den er litt utrent, og ikke veldig slank, men i mine øyne er det rettere å kalle kroppen slank enn lubben.

Jeg forstår det slik at du setter grensene for slank og lubben på andre steder enn meg, og det aksepterer jeg, men jeg aksepterer ikke at du mener jeg er uærlig eller omskriver sannheten fordi jeg ikke mener det samme som deg.

Anonymous poster hash: 4b1b4...ae2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Så om noen hadde kommet inn i tråden og skrevet at Ts var feit, så hadde ingen protestert på den meningen fordi det kunne vært like mye sannhet i det som i at Ts er slank?

Give me a brake.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

Noen kan fint protestere på den meningen. Men det er noe annet enn "alt annet enn min mening er løgn". Eller ser du ikke den forskjellen kanskje?

Det er forøvrig også en forskjell på tynn og slank. TS er ikke tynn, men i mine øyne er hun slank

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som du holder inn magen på det første bildet, og der så du også slankere ut.

På det andre bildet så magen din litt stor, eller bred, ut, så jeg vil si småchubby og utrent. Men normalt, ikke stygt.



Anonymous poster hash: e7883...12f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, du lurer ikke på dette i fullt alvor? Du har en flott, ja en nydelig kropp. Du er ikke tynn eller mager nei, men det synes jeg ikke heller er noe særlig å trakte etter. Du er slank, formfull, og tillat meg å si det uten å bli for sexistisk - sexy. Perfekt! Vær stolt! Og som Hummel og mange andre her sa - det er masse syke, forsmådde sjeler her på KG som får tenning av å psyke ut andre mennesker. De vil lire av seg umåtelige mengder dritt om du så var verdens best betalte modell. Ignorer det! Det er bare avviste menn og misunnelige kvinner. Believe you me, hadde vært stolt om du var dama mi. Så sprad med stolthet på stranda i sommer, dette er en kropp vi mannfolka DIGGER ;)

Anonymous poster hash: f1591...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lubben og utrent, men ikke stygg :)



Anonymous poster hash: 03c15...259
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flott kropp. Fantastiske pupper. Det er helt ok å være litt overvektig så lenge man har pupper. For da er proporsjonene riktige. :-)



Anonymous poster hash: ded1f...046
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg nå. Fortsatt lubben?

Anonymous poster hash: 8bb4c...84f

post-58958-0-52943400-1425854073_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes absolutt ikke du er lubben på de første bildene, det er bare noe uflatterende vinkler + enorme pupper som får det til å virke slik. På de siste bildene er du regelrett slank, fortsatt med enorme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...