Gå til innhold

Lubben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjempe pen!



Anonymous poster hash: 83267...390
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt lubben og noe utrent, men slettes ikke noe galt med den kroppen. Du hadde skikkelig pene pupper og en fin rumpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrent og småchubby.



Anonymous poster hash: 34250...f5b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Sexy og formfull! Bra om du trener så blir kroppen strammere i tillegg. MEN du må ikke tro at du er feit, uansett hva andre sier. For det er du ikke. Det er en sexy kvinnekropp. Mange tullinger på kg som liker å såre andre, men de må du ikke høre på. Trening er noe alle bør uansett, så bare tren og vær fornøyd med kroppen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Denne kroppen er lubben, det ses både på mage, hofter og lår.

Anonymous poster hash: a2e3e...fee

Kvinnekroppen kan ha litt fett på mage, hofte, lår, og rumpe. Så det gjør ingenting. Finnes grenser så klart.

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

De færreste flyr rundt med sixpack og er skikkelig "deffa". Synes du hadde en fin kropp som du gladelig må hoppe i bikinien med til sommeren uten å være usikker :)

Anonymous poster hash: 2b359...ddd

Sixpack på damer er ikke så særlig pent, litt, men ikke for mye. Det blir for mandig ;)

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rådyr

Sexy og formfull! Bra om du trener så blir kroppen strammere i tillegg. MEN du må ikke tro at du er feit, uansett hva andre sier. For det er du ikke. Det er en sexy kvinnekropp. Mange tullinger på kg som liker å såre andre, men de må du ikke høre på. Trening er noe alle bør uansett, så bare tren og vær fornøyd med kroppen din.

Lubben og feit er da ikke det samme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Lubben og feit er da ikke det samme.

Nei, men jeg skrev det bare for sikkerhets skyld hvis noen har skrevet eller kommer til å skrive feit. Vet aldri med kg. Jeg har sett mange som er mer lubben en ts. Vil kalle henne formfull.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig trent, men slank!

Hadde sikkert ikke krevd så altfor mye av deg om du ville strammet opp litt ^^

Å si at dette er en slank kropp blir vel kanskje en enorm overdrivelse. Det er overhode ingenting i veien med en slik kropp men slank vil jeg ikke si den er.

Blir like feil å si at denne kroppen er feit som å si den er slank mener jeg.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Å si at dette er en slank kropp blir vel kanskje en enorm overdrivelse. Det er overhode ingenting i veien med en slik kropp men slank vil jeg ikke si den er.

Blir like feil å si at denne kroppen er feit som å si den er slank mener jeg.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

Jeg vil si dette er en slank kropp. Ikke mager/tynn, men slank. Og langt i fra lubben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lubben og noe utrent, men slettes ikke noe galt med den kroppen. Du hadde skikkelig pene pupper og en fin rumpe :)

Det er da ikke lagt ut bilde av rumpa.

Anonymous poster hash: 83b5c...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lubben, men litt utrent og formfull. Ikke det at det er noe galt, den ser bra ut i bikini :) Flotte pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å si at dette er en slank kropp blir vel kanskje en enorm overdrivelse. Det er overhode ingenting i veien med en slik kropp men slank vil jeg ikke si den er.

Blir like feil å si at denne kroppen er feit som å si den er slank mener jeg.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

åja, ja så det mener du. Jeg mener at den er slank. Takk for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lubben, men det er ikke en negativ ting. Heller litt chubby med pupper enn fitnessdame-kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

Takk for tilbakemeldinger! Det skal sies at bildet er fra i tidlig i fjor sommer etter en periode ned sykdom der jeg ikke fikk trent. Nå har jeg fått strammet opp, men er ikke blitt så mye mindre, derfor var jeg interessert i å høre om jeg så kraftig ut (lubben var kanskje et dårlig ord) - fordi jeg føler meg kraftig (lita og rund) nå selv om jeg innerst inne vet at fett er byttet ut med muskler.

TS

Anonymous poster hash: 8bb4c...84f

Du kan også godt snakke med fastlegen neste gang du er der og spørre om hans/hennes mening om kroppen din. Jeg tipper de vil svare at du har en sunn og fin kropp, men om du er litt usikker er det bare å spørre.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si dette er en slank kropp. Ikke mager/tynn, men slank. Og langt i fra lubben.

Mener fremdeles det er like feil som at jeg skulle kalt denne kroppen for feit. Vi vet alle da at folk hadde kommet springende og sagt jeg tok feil sant? ;)

Det finnes flotte nydelige kropper som er lubben, Ts er en av de men slank er noe hun ikke er på disse bildene.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke lagt ut bilde av rumpa.

Anonymous poster hash: 83b5c...804

Utifra de 2 bildene kan man fint se rumpa fra siden. Det er en flott rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Mener fremdeles det er like feil som at jeg skulle kalt denne kroppen for feit. Vi vet alle da at folk hadde kommet springende og sagt jeg tok feil sant? ;)

Det finnes flotte nydelige kropper som er lubben, Ts er en av de men slank er noe hun ikke er på disse bildene.

Anonymous poster hash: 06193...6e9

Aksepter at folk har forskjellig syn på hva en slank og en lubben person er. De aller fleste mener hun er slank. Ser ikke hvorfor du skal kverulere med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...