Gå til innhold

Langt hår mellom beina...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor langt kan håret på musa egentlig bli ?



Anonymous poster hash: b02da...759
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok individuelt, men noen cm?

Anonymous poster hash: bb75a...00d

Ganske så mange cm ihvertfall

Anonymous poster hash: b02da...759

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge boka Kvinnens kropp som ble utgitt en gang på syttitallet, så er gjennomsnittet ca ti-tolv cm. Noen har lenger, noen har kortere, noen har krøller, andre har stritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge boka Kvinnens kropp som ble utgitt en gang på syttitallet, så er gjennomsnittet ca ti-tolv cm. Noen har lenger, noen har kortere, noen har krøller, andre har stritt.

Såppas langt ? Det hadde jeg ikke trodd var vanlig

Anonymous poster hash: b02da...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas langt ? Det hadde jeg ikke trodd var vanlig

Anonymous poster hash: b02da...759

Husk at om det krøller seg, så vil det se kortere ut når det blir langt. Dessuten er det ekstremt få som har en full hårdott der med intimbarberingstrendene som har regjert de siste tredve åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at om det krøller seg, så vil det se kortere ut når det blir langt. Dessuten er det ekstremt få som har en full hårdott der med intimbarberingstrendene som har regjert de siste tredve åra.

Ja..merkelig at det nesten har blitt unormalt med full hårdott

Anonymous poster hash: b02da...759

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min tror jeg nok har ca 10 cm lengde på kjønnshårene nå ja, syns det er skikkelig nasty, spesielt å gi ham BJ :( Liker det mye bedre når det er veldig veldig kort! Ikke glattbarbert som på en unge men kort....



Anonymous poster hash: 7c7f3...653
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn måler penis, kvinner måler kjønnshår...

Noe må man jo måle :fnise:

Anonymous poster hash: 7c7f3...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min tror jeg nok har ca 10 cm lengde på kjønnshårene nå ja, syns det er skikkelig nasty, spesielt å gi ham BJ :( Liker det mye bedre når det er veldig veldig kort! Ikke glattbarbert som på en unge men kort....

Anonymous poster hash: 7c7f3...653

Jeg har også minst 10 cm lange kjønnshår.. vet at noen synes det er nasty ja.. Men jeg liker det,både på meg selv,og damene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også minst 10 cm lange kjønnshår.. vet at noen synes det er nasty ja.. Men jeg liker det,både på meg selv,og damene :)

Ja jeg har egentlig ikke så lyst til å fortelle mannen min om det fordi jeg vet at det er litt overfladisk. Selv er jeg glattbarbert da jeg selv foretrekker det og ikke gidder å styre med å vedlikeholde og forme en kort "busk" og han har aldri klaget på det.

Anonymous poster hash: 7c7f3...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har egentlig ikke så lyst til å fortelle mannen min om det fordi jeg vet at det er litt overfladisk. Selv er jeg glattbarbert da jeg selv foretrekker det og ikke gidder å styre med å vedlikeholde og forme en kort "busk" og han har aldri klaget på det.

Anonymous poster hash: 7c7f3...653

Du kan jo godt si det til..han vil sikkert ta busken hvis han visste at du hadde likt det bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sikkert ganske langt. Jeg har aldri spart og kommer aldri til å finne det ut. Har stusset og barbert siden jeg var 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hårene lengre nedentil enn under armene ?



Anonymous poster hash: b02da...759
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er ca 10 cm.

Anonymous poster hash: aeac6...e4e

æsj.. det er bare vemmelig med en sånn lengde på kjønnshår.

Anonymous poster hash: 287f6...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...