Gå til innhold

Kjøttmeisens treningslogg


kjøttmeis

Anbefalte innlegg

Her er min treningsdagbok. Her skal jeg loggføre all min treningsaktivitet. Som for tiden er svært laber...

Litt om meg...

- Jeg er 165 cm, veier 50 kg. Nå veier jeg muligens mer da... :fnise:

- Jeg begynte treninga i starten av 2014, og har holdt på siden.

- Har vært ganske flink med treninga, og la om kostholdet helt. Kuttet ut sukker og junk food. Sett bort i fra jula. Da tar jeg heelt av. :laugh:

- Jeg har aldri vært overvektig. Var slank med lite muskler og en litt deigete mage. Var usunn, spiste mye godis og søtsaker + mye pizza, nudler og ferdigmat.

- Etter et par måneder med helt annen livsstil ble jeg helt forandret, inn og ut, men har i det siste begynt å gå bli litt latere, spsesielt på matfronten. Jeg skal IKKE gi opp nå! Derfor lager jeg dagbok, for å forhåpentligvis bli pusha litt mer. Men mest av alt for å se hva jeg gjør, på svart og hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til endringa av livsstilen min er hovedsaklig fordi jeg vil det beste for kroppen min, men en liten (mm okei kanskje stor) del av meg nyter å se resultatet av det. Dessverre er jeg blitt slapp, sliten og trøtt etter jula på grunn av kraftig redusert fysisk aktivitet + en del dårlig mat. Men jeg skal komme sterkere (dessverre ikke fysisk :(, men mentalt) tilbake! :laugh:

På/etter onsdag skal jeg ta min første treningsøkt, og det skal bli så deilig. Kanskje ikke første økta, i og med at jeg ikke har trent ordentlig i det siste. Eller i det hele tatt. Så det kan bli spesielt. Jeg skal oppdatere dagboka etter første økt.

I går spiste jeg veldig lite mat. Jeg glemte rett og slett av å spise og jeg var helt svimmel da jeg reiste meg fra stolen... Skummelt.

Endret av kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...