Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Meh, nå glemte jeg å spise mellommåltider og lunsj også. Får kaste noe sammen og kalle det lunsj. Jeg er så sliten. Får ikke en natt sammenhengende søvn, kroppen verker og jeg er stressa mtp skolen.

Beklager til både Rainbow og Daenerys, jeg er innom og titter i dagbøkene deres, jeg bare orker ikke skrive noe der nå i disse ukene merker jeg.

Blir nok ingen treningsøkt i dag heller, siden jeg fortsatt er uggen, men skal få samboer til å hjelpe meg å strekke brystmuskulaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meh, nå glemte jeg å spise mellommåltider og lunsj også. Får kaste noe sammen og kalle det lunsj. Jeg er så sliten. Får ikke en natt sammenhengende søvn, kroppen verker og jeg er stressa mtp skolen.

Beklager til både Rainbow og Daenerys, jeg er innom og titter i dagbøkene deres, jeg bare orker ikke skrive noe der nå i disse ukene merker jeg.

Blir nok ingen treningsøkt i dag heller, siden jeg fortsatt er uggen, men skal få samboer til å hjelpe meg å strekke brystmuskulaturen.

Godt nytt år! Så kjedelig at formen fortsatt er uggen! :( Riktig god bedring, håper du blir frisk igjen snart nå! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg husker ikke hva jeg har spist i det siste. Det har vel vært to utskeininger bare: I dag, en snickers. I går en kjeks.

Ikke noe særlig aktivitet enda heller, fortsatt syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...