Gå til innhold

Silfens dødsmarsj


Silfen

Anbefalte innlegg

Og en ting til ... jeg har delte magemuskler. Får fire fingre mellom og det er utenpå alt flesket. Og puten skal liksom holdes foran magen og man skal stramme magemusklene for å ikke bli slått ihjel. Hvilke magemuskler? Får jeg kjøpt noen på billigsalg noe sted? Så her ble det stort sett hofteholdt pute, så ribbeina fikk kjørt seg i stedet.

Om jeg kommer meg ut av sengen i morgen ....

Og jeg har en hel masse på plakaten, blant annet deltagelse i en dokumentar. *ser for seg en silf med forpint uttrykk i trynet snakke seg gjennom shootene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en kick unnagjort, slitsomt, men akk så gøy. Merket dog på trening i dag at den runden i går tok på, hehe. Halvhjertet forsøk på å løpe på tredemøllen ble til "skru farten ned og mas med sidemannen". Pausene på apparatene ble vel lange. Og roingen ble galant hoppet over. Jaja, ble da LITT styrketrening.

Og blåveisene vokser fortsatt frem:

post-210-0-00974900-1417612004_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vært dårlig med trenings i det siste. Vært litt formiddagstreninger, the ususal stuff. Jeg har vært trøttis i det siste og beina har vært blytunge. Kanskje det er på tide med mer b12, who knows. Men det har nå vært en del formiddagstreninger, men unger og RL har kommet i veien for både kick og zumba. Desember, vettu. Men i morgen er det nå kick igjen iallfall og da skal jeg. Håper jeg.

I dag ble formiddagstreningen overlatt til seg selv, for endelig snødde det og da måtte jo desemberbadingen tas!

post-210-0-80461600-1418646187_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...