Gå til innhold

Rosa trening


Anglofil

Anbefalte innlegg

I dag var første dag på treningsstudioet. Det var ganske deilig, trente i 105 minutter. Ble rimelig sliten, men herlig i etterkant! Trente på sykkel, tredemølle, en annen kondis-maskin-sak, trening med vekter, samt apparater. Leggpress, eller hva pokker det heter er veldig gøy. Tok 107 kg i det. Vet ikke om det er bra eller dårlig, men morsomt var det. Har savnet å trene bena, siden jeg brukte de så mye i karaten. Trente noen balanseøvelser på ball også, merket at balansen fra karaten fremdeles sitter i. Det er bra! ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, jeg savner også å trene beina og sparke :fnise: Jeg tror vi trente samme stilart faktisk, på samme tid. Men jeg holdt til i en av nabobyene, hvis du trente der jeg tror :) Og for meg er det balansen som forsvant først, mens styrken som satt i lengst! Helt motsatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så morsomt, hehe! :) Må si at styrken også har sitti i lenge altså, men det var deilig å trene begge deler liksom. ;)

Trente i Oslo den gang, om det sier deg noe. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, innbilte meg at du trente karate på Sørlandet jeg :) Kan hende jeg trodde det siden jeg tror jeg har sett du bor der nå? Typisk feilkoblinger :) Trente du i Oslo er det nok ikke samme stilart, den jeg trente er stort sett på Sørlandet og i Nord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ok. ;) Nei, jeg flyttet sørover i fjor, ellers har jeg egentlig alltid holdt på østlandet. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, jeg må bare skryte litt, for nå er jeg LYKKELIG. Folk har kommentert at jeg har blitt tynnere, men fordi jeg har trent styrke så har jeg ikke merket sånn fryktelig stor forskjell på selve vekta.

Derimot så skulle jeg bare for gøy prøve mine gamle bukser i dag. Og hva skjer? Joda, den buksa jeg i slutten av juni ikke hadde sjangs å komme inni henger og slenger, og i buksestørrelse har jeg nå gått ned minst tre buksestørrelser! Dette er nok fordi jeg har trent mye, men jeg har også funnet ut min vei innen for lavkarbo. Jeg valgte å gå litt opp i karber, fra 15 til 20, og nå bare krymper jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Har du noen før og etter-bilder?

Sliter litt med maten... :sjenert: Har veldig lyst å gå ned i vekt, men finner ikke helt den viljestyrken jeg trenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei, dessverre, men jeg får se å sammenligne en gang jeg kommer på det. Takk for tipset ihvertfall! ;)

Skjønner det kan være vanskelig, jeg er selv i en fase hvor jeg ikke er så streng som før, samtidig som jeg går nesten med en slags frykt for å skeie ut og f.eks unne meg litt en gang i blant.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har hamsret brød i dag! :ler: Fant lavkarbobrød i butikken, og da måtte jeg bare ta med tre hjem og fryse ned. ;)

Btw: har gått ned 12 kg til sammen nå. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig ikke noe mål, jeg gjør det ikke for å slanke meg for å være helt ærlig. Jeg vil bare tilbake til den formen jeg var i før rett og slett. ;)

Brødet heter Ingers superrug. Det inneholder 20 karber pr 100 gram. Det passer nok ikke de som holder på med ketolysekuren, men for andre er det nok aktuelt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med nye gjester. :)

Bryllupet står den 06.08.2011, nesten akkurat 10 mnd til. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hyggelig med nye gjester. :)

Bryllupet står den 06.08.2011, nesten akkurat 10 mnd til. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Så koselig :)

Vi småplanlegger litt vi også, 04.08.2012 er vår foreløpige dato, men det er liksom alt vi vet så langt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg elsker å planlegge så jeg, eller vi, er snart ferdige egentlig. Bare å spare opp nok penger egentlig. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg elsker å planlegge så jeg, eller vi, er snart ferdige egentlig. Bare å spare opp nok penger egentlig. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Tipper vi reiser utenlands, så det er ikke mye planlegging som trengs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres i grunn veldig deilig ut! ;) Vi sparer til en flott bryllupsreise vi da, prøve å kombinere flere ting på en gang. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...