Gå til innhold

Har jeg fått sopp? Sår i underlivet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe kløe. Normal utflod. Ingen rar lukt.

den siste uka har det kjentest sårt/ømt rund skjedeåpningen. (Kun der, ikke inni)Brukte et speil og huden ser litt mer rød ut enn det skal være.

Merker det best når jeg tørker meg etter dobesøk... Virker som om det gjør det verre. Særlig der og da, og så gir det seg litt og blir mindre ubehagelig etter litt tid.

Har prøvd å google, men dukker bare opp sider hvor folk klør eller svir i tillegg i skjeden.

Anonymous poster hash: aba95...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vet hva det kanskje kan være? Er enda sårere idag :-(

Anonymous poster hash: 1a71d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være en kjønnssykdom, jeg ville nok tatt en tur til legen å fått råd der uansett :) Ikke godt å ha det sånn..



Anonymous poster hash: 6a1b9...286
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nylig hatt sex? Kanskje du bare er sår?

Ja, men tror ikke det kan være det. Har blitt sår etter sex før, men på en annen måte. Og det har aldri blitt gradvis verre over en uke :-/

Anonymous poster hash: 1a71d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte du kondom?

Ville ventet en ukes tid, og dratt til legen/helsestasjon dersom det ikke gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo være en kjønnssykdom, jeg ville nok tatt en tur til legen å fått råd der uansett :) Ikke godt å ha det sånn.. Anonymous poster hash: 6a1b9...286

Jeg har hatt kun 1 sexpartner i hele mitt liv, og rart at det skal slå ut slik etter 4 år...

---------------------------------------

Men kan det være noe lignende "munnsår"? Får det en gang i året og vet det skyldes et sånt virus som aktiveres for så gå i dvale, og så aktiveres igjen... Kan det slå ut nedentil?

Anonymous poster hash: 1a71d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, sopp kan klø og ja, du har sikkert sopp.

Kjøp en Canestenkur da vel.



Anonymous poster hash: 6413c...d18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med akkurat det samme som deg akkurat nå! Ikke godt i det hele tatt. Kjøpte meg canesten i går, håper virkelig det hjelper.. Har virkelig ikke lyst til å gå til legen, med mindre jeg må..



Anonymous poster hash: 1b86e...0c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...