Gå til innhold

Samboer ba meg slanke meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var ikke det du sa, du sa at alle kvinner har cameltoe om de har på seg tights. Det stemmer ikke. Har du tatt på tightsen feil eller har en litt liten en har du cameltoe. Ikke bare fordi du har på tights

Anonymous poster hash: 8aa26...b27

Hvorfor gidder du å henge deg opp i det i første omgang? Har jo ingenting med saken å gjøre. Å ja, tightsen var dratt litt langt opp. Hadde sikkert hatt cameltoe du også da.

Anonymous poster hash: d5047...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke det du sa, du sa at alle kvinner har cameltoe om de har på seg tights. Det stemmer ikke. Har du tatt på tightsen feil eller har en litt liten en har du cameltoe. Ikke bare fordi du har på tights

Anonymous poster hash: 8aa26...b27

Ja vel, så har hun kameltå, da. Hun har sikkert gjort det med vilje også, og prøvde å lyve seg vekk da hun ble ferska på det. Det er jo tross alt ingen som opplever at kameltåa synes lettere i tights enn andre typer klær. Er du fornøyd nå?

Hvis du virkelig syns dét var viktigst å påpeke av hele historien hennes ...

Anonymous poster hash: a7894...a76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..Troll? Der ikke samme personen på de bildene. Første bildet ser ut som en mann, tykke armer og brede skuldre, ingen pupper...

Anonymous poster hash: ce025...dbb

Det var derfor jeg spurte om det var en mann eller en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At samboeren din har bedt deg slanke deg tyder bare på at han skal prøve å manipulere deg og trykke deg ned slik at du etterhvert vil føle at du ikke er god nok for han og må leve opp til hans forventninger.

Ta et skritt tilbake og vær realistisk. Er mannen din virkelig kjekk? Har han en drømmekropp? Svaret er antageligvis et big fat NO. (Og nei, det hjelper ikke med "han er perfekt for meg!")vær heller en realist til livet.

En kjerring jeg jobba med før var veldig frekk mot meg. Denne dama hadde blondt hår,silikon,alltid solbrun og var selvfølgelig pop hos gutta. Det er da lett å tenke "åhhh hu er så kul,jeg har lyst til å bli som henne!" Nei,her må realisten inn i bildet. Hun er ikke kul eller populær hos guttene. Hun fremstår som easy to get,billig og vulgær så derfor flokker de seg rundt henne fordi de tenker at hun er et lett bytte. Hårfarven er falsk,hudfarven er falsk,puppene er falske,ja alt er falsk. Det er et realistisk syn. Så å gå fra å føle seg mindreverdig fordi hu er så "populær"til å faktisk synes synd på henne fordi man er realist, er en god forandring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var derfor jeg spurte om det var en mann eller en kvinne.

Herregud.. Jeg er ikke man, å kroppen min ser litt annerledes ut på det bildet enn hva den gjør i virkeligheten. Ja jeg har brede skuldre og ikke noe pupper. Men noen mannekropp har jeg hvertfall ikke. Er veldig fornøyd med kroppen, eller det var helt til dennidioten av en samboer ba meg slanke meg. Syntes også det er dårlig å sitte bak et tastatur å si at jeg ser ut som en mann, jeg ser mere feminin ut enn mange andre jenter jeg kjenner.

Anonymous poster hash: d5047...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen foranledning til dette?

Har du gått opp i vekt i det siste?

Er det plutselig noen klær som ikke passer?

Har du endret livsstil?

Kan jo være at han har omsorg for deg, og ser at en negativ trend har startet.

Jeg fikk selv denne beskjeden fra kona, og selv om det ikke er så hyggelig er det jo helt sant. Jeg er blitt overvektig. Bunaden jeg har brukt i tjue år passet ikke til 17.mai.

Etter hun sa det har vi begge økt aktivitetsnivået, spiser litt mer bevisst og vekta går ned.

Poenget er at i et parforhold bør det være rom for å si ting som ikke er hyggelige, det har med tillit å gjøre.

Når du henvender deg hit til KG , lurer jeg på om du har tillit til ham?

Det naturlige ville vært å snakket med han om hva han mente.

Anonymous poster hash: d84e5...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom det frem at han ville du skulle slanke deg?

- Spurte du?

- Sa han det helt av seg selv?

- Synes han du er pen ellers?

- Mener han at du skal slanke deg, ellers forlater han deg / slutter å tenne på deg, etc?

Uansett så trenger du overhodet ikke å gå ned i vekt. Håper du ser det selv at det bare er han som har et forvrengt syn på kropp! Venninner sier ofte at man er slank og fin selv om man ikke er det. Men på KG så får du høre det om du veier 3 gram for mye, så du trenger ikke være redd for at de i tråden sier du er slank nok "bare for å være grei".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen foranledning til dette?

Har du gått opp i vekt i det siste?

Er det plutselig noen klær som ikke passer?

Har du endret livsstil?

Kan jo være at han har omsorg for deg, og ser at en negativ trend har startet.

Jeg fikk selv denne beskjeden fra kona, og selv om det ikke er så hyggelig er det jo helt sant. Jeg er blitt overvektig. Bunaden jeg har brukt i tjue år passet ikke til 17.mai.

Etter hun sa det har vi begge økt aktivitetsnivået, spiser litt mer bevisst og vekta går ned.

Poenget er at i et parforhold bør det være rom for å si ting som ikke er hyggelige, det har med tillit å gjøre.

Når du henvender deg hit til KG , lurer jeg på om du har tillit til ham?

Det naturlige ville vært å snakket med han om hva han mente.

Anonymous poster hash: d84e5...37c

Jeg har hatt stabil vekt i mange år. Klærne passer som de alltid har gjort og jeg har ikke blitt noe dvaskere i fisken heller. Jeg er nemlig veldig opptatt av å holde meg i form og være slank. Jeg er også opptatt av utseendet mitt og klær meg alltid fint og er sminket, stelte negler og stelt på håret. Jeg føler hvertfall selv at jeg ikke har forfalt. Men når jeg veier 65 kg og er 175 så ser jeg virkelig ikke behovet for at jeg bør slanke meg. Jeg har stor benbygning og både hoftebein, ribbein og kragebein er godt! Synlig når jeg er naken.. Jeg hadde rett og slett ikke sett sunn ut om heg gikk ned 5 kg.. Mulig det er benbygningen min han er dum og sikter til, men den får man gjort lite med.. Hele fyren gjør meg sur, så vurderer hive han ut.!

Anonymous poster hash: d5047...87a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen foranledning til dette?

Har du gått opp i vekt i det siste?

Er det plutselig noen klær som ikke passer?

Har du endret livsstil?

Kan jo være at han har omsorg for deg, og ser at en negativ trend har startet.

Jeg fikk selv denne beskjeden fra kona, og selv om det ikke er så hyggelig er det jo helt sant. Jeg er blitt overvektig. Bunaden jeg har brukt i tjue år passet ikke til 17.mai.

Etter hun sa det har vi begge økt aktivitetsnivået, spiser litt mer bevisst og vekta går ned.

Poenget er at i et parforhold bør det være rom for å si ting som ikke er hyggelige, det har med tillit å gjøre.

Når du henvender deg hit til KG , lurer jeg på om du har tillit til ham?

Det naturlige ville vært å snakket med han om hva han mente.

Anonymous poster hash: d84e5...37c

Jeg orket rett og slett ikke spørre i frykt for hva han skulle si.. Høres dumt ut, men jeg ble så nedfor når han sa det at jeg gikk rett hit ig til venninner for bekreftelse at jeg har en passe vekt og at jeg ikke trenger slanke meg.

Anonymous poster hash: d5047...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt stabil vekt i mange år. Klærne passer som de alltid har gjort og jeg har ikke blitt noe dvaskere i fisken heller. Jeg er nemlig veldig opptatt av å holde meg i form og være slank. Jeg er også opptatt av utseendet mitt og klær meg alltid fint og er sminket, stelte negler og stelt på håret. Jeg føler hvertfall selv at jeg ikke har forfalt. Men når jeg veier 65 kg og er 175 så ser jeg virkelig ikke behovet for at jeg bør slanke meg. Jeg har stor benbygning og både hoftebein, ribbein og kragebein er godt! Synlig når jeg er naken.. Jeg hadde rett og slett ikke sett sunn ut om heg gikk ned 5 kg.. Mulig det er benbygningen min han er dum og sikter til, men den får man gjort lite med.. Hele fyren gjør meg sur, så vurderer hive han ut.!

Anonymous poster hash: d5047...87a

Sånn ser jeg ut når jeg ligger på ryggen.... Ikke mye pent spør i meg. Fyren har vørt stygg mot meg lenge og slenger ofte stygge bemerkninger. Han skal ut ikveld, og da står alt sv klørne hans pakket og klart utenfor når han kommer hjem..

http://tinypic.com/r/avsj08/8

Anonymous poster hash: d5047...87a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Herregud, du er jo slank og smekker og overhodet ikke feit! Du heller mer mot tynn! Hiv ut idioten! Det er han som trenger å skiftes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å henge deg opp i det i første omgang? Har jo ingenting med saken å gjøre. Å ja, tightsen var dratt litt langt opp. Hadde sikkert hatt cameltoe du også da.

Anonymous poster hash: d5047...87a

Jeg har Cameltoe ja, bollemusa mi gjør at det ikke skal mye til før jeg har det. Men ikke alle kvinner har det. Jeg regarte fordi jeg syntes TS hadde en unøvendig reaksjon på en irrelevant komentar.

Anonymous poster hash: 8aa26...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm..Troll? Der ikke samme personen på de bildene. Første bildet ser ut som en mann, tykke armer og brede skuldre, ingen pupper...

Anonymous poster hash: ce025...dbb

Ser ut som ein mann? Kor feminine menn er det du er vandt med?

Anonymous poster hash: 724b4...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som syntes jeg ser ut som en mann.

http://tinypic.com/r/9vca4x/8

http://tinypic.com/r/2e4yj4p/8

Kjenner heg ble veldig spent på hvordan dere ser ut..

Anonymous poster hash: d5047...87a

Som jeg påpekte på min komentar, jeg tror det første bildet bare var et veldig dårlig bilde

Anonymous poster hash: 8aa26...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Jeg har Cameltoe ja, bollemusa mi gjør at det ikke skal mye til før jeg har det. Men ikke alle kvinner har det. Jeg regarte fordi jeg syntes TS hadde en unøvendig reaksjon på en irrelevant komentar.

Anonymous poster hash: 8aa26...b27

Alle kvinner har to lepper og en sprekk, så om du drar en tights opp, får du selvsagt cameltoe! Var da også noe å legge seg opp i !

Vær stolt av cameltoen din! Vi er alle skapt slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enten sa han det på spøk, eller så prøver han å få deg til å dumpe ham. Eventuelt for å få deg til å tvile på seg selv? Dersom han mente det, er han ikke noe å samle på.

Du ser vel at du ikke har noe å slanke bort?

Anonymous poster hash: 1e388...725

Bra sagt.

Anonymous poster hash: a41d0...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg stabil vil jeg si. Spiser sunt og trener litt. Jeg er 175 og veier 65 kg.

Anonymous poster hash: d5047...87a

Du skal ikke slanke deg. Hvis du slanker deg, vil du bli undervektig og det vil du ikke. Så om han krever at du slanker deg, synes jeg du skal kreve at han blir stor, stram og får en six pack. Så kan du vurdere å bli trent. Men ikke slank deg. Jeg er 161 og veier 51 kg (og jeg er på grensa til undervektig), du er mye høyere enn meg og da er det naturlig at du veier mer enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake innlegg for å skape debatt!
Bildet det er snakk om her er jo en mann/gutt.
Men nei, personen på bildet trenger ikke slanke seg.



Anonymous poster hash: d15a9...4bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake innlegg for å skape debatt!

Bildet det er snakk om her er jo en mann/gutt.

Men nei, personen på bildet trenger ikke slanke seg.

Anonymous poster hash: d15a9...4bf

Jeg tror ikke det er en mann på bildet. Tror heller dette er en undervektig person som søker en form for bekreftelse til å slanke seg videre. Ts, du er veldig tynn og jeg håper min antakelse er feil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...