Gå til innhold

IKEAs Pax garderobe


Akvalise

Anbefalte innlegg

Noen her som har kjøpt IKEAs Pax skyvedørsgarderobe og bestilt med montering?

Hører bare om alle som stresser med å sette dette sammen selv... Og tenker at jeg heller betaler for å få det montert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mye verre enn de fleste andre IKEA-møbler. Men du kan ikke montere det alene.



Anonymous poster hash: 531fd...cf7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Det er enkelt å montere. En person kan gjøre det ( stammen skal ligge på gulvet), men på et tidspunkt må dere være to for å løfte skapet opp. Du monterer dørene etter det. Jeg har klart det og er en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppesjura

Du klarer det alene og hvis du må! Det har jeg gjort! Var litt knot da, men det gikk. Gjaldt et skap som gikk helt til taket, og der må msn sette på siste veggen mens det står oppreist. Jeg fikk det til ved å sette skapet mot veggen, så alt går, men selvsagt lettere å være to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har kjøpt IKEAs Pax skyvedørsgarderobe og bestilt med montering?

Hører bare om alle som stresser med å sette dette sammen selv... Og tenker at jeg heller betaler for å få det montert...

Ja, vi bestilte med montering og det kom to karer fra Ikea som jobbet som helter og det ble veldig bra :).

Vi er kjempefornøyde. Både med garderobene og monteringsjobben.

Anonymous poster hash: 2c06a...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg satte selv opp Pax garderobe i høst. Fire meter garderobe med skyvedører. Tok meg og to andre tilsammen 80 timer å sette opp og var et herk. Skulle jeg gjort det igjen ville jeg helt klart valgt montering og heller jobba fem timer ekstra for å finansiere det, og brukt de 75 andre på noe mye morsommere :D



Anonymous poster hash: 445bd...39d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det tok tre personer 80 timer, er det ikke garderoben det er noe galt med.

Jeg monterte tre meter PAX-garderobe alene på fem timer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 10 timer på et skap på 1,5 meter. Det var mye skuffer og andre ting som tok tid å montere. Grunnet plassmangel måtte jeg montere alt stående, så brukte nok litt ekstra tid på det.



Anonymous poster hash: bf966...8a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...