Gå til innhold

Høy fin kran, vanskelig å vaske opp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått nytt kjøkken med sånn høy kran. Det er jo lett å fylle en mugge vann nå, men å vaske opp er vanskelig! Det spruter jo vann overalt som må tørkes hver gang! Noen tips??

Anonymous poster hash: 7bc82...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En sånn jeg ønsker meg, fordi dette kjøkkenet har en krane som er så lav og langt nedi vasken at det er umulig å fylle en vannkoker. Å fylle vaskebøtte kan vi bare glemme.

Så vet vi det, høy og fin kran er like upraktisk som lav fin kran.

Anonymous poster hash: 0a241...d6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja! Jeg hatet den gamle lille kranen fordi det var umulig å fylle mugge, vannkoker og vaskebøtte! Men man kunne vaske opp masse uten å søle!

Skulle ønske noen kunne advart meg da jeg valgte den høye kranen!

Anonymous poster hash: 7bc82...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til problemet. Man skulle hatt en justerbar kran, det hadde vært tingen! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kran hvor man kan hengsle av tuten til hånddusj, det er tingen! ;)



Anonymous poster hash: 8ac80...9d4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kran hvor man kan hengsle av tuten til hånddusj, det er tingen! ;)Anonymous poster hash: 8ac80...9d4

Ja, særlig når man har barn i buset som spyler ned hele kjøkkenet. Nei, takk.

Anonymous poster hash: 0a241...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har da høy kran og klarer stort sett å unngå å sprute over alt når vi vasker opp.



Anonymous poster hash: f4dbb...094
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, har også høy fin kran, og rund vask! Det ser lekkert ut, men et innmari upraktisk til alt annet enn å fylle bltte eller mugge med vann... Ikke kan nan vaske opp noe stort og firkantet siden vasken er rund :P

Samboer sa det var tullete å kjøpe det men neida.. Å ikke innrømmer jeg det ovenfor han heller :P

Anonymous poster hash: 6c696...1d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spruter mindre om du har lavt trykk på vannet!



Anonymous poster hash: e68a0...4ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kran er hverken høy eller lav. Men kort. Det er like ille. Kranen kommer ut fra veggen og rekker såvidt innom oppvask-kummen.

Så vi liker ikke korte kraner, høye kraner eller lave kraner.

Produsenter: Dere har en jobb å gjøre!



Anonymous poster hash: d566e...3b3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått nytt kjøkken med sånn høy kran. Det er jo lett å fylle en mugge vann nå, men å vaske opp er vanskelig! Det spruter jo vann overalt som må tørkes hver gang! Noen tips??

Anonymous poster hash: 7bc82...117

Bytt ut den gamle krans. Får garantert noen kroner for den på Finn. Kjøp heller en kran som har en innebygd slange som kan trekkes ned, funker helt utmerket. Sørg og for en funksjon som gjør at strålen blir mer "dusj"lignende (liten knapp på kranhodet), det er veldig praktisk, da du med denne får justert trykket underveis når du vasker opp. Kjøp en fin type, så er det estetiske på plass og :)

Anonymous poster hash: 985de...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vasker jo ikke opp under rennende vann uansett? I såfall: begynn å fylle kummen med vann og vask opp på en mer miljøvennlig måte så slipper du søl.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...