Gå til innhold

Hva har du kjøpt i dag - hus og hage-versjonen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes en fin tråd for nye innkjøp under klær og mote, så jeg tenkte vi kunne ha en tilsvarende tråd her. Alltid gøy med inspirasjon og å se hva andre kjøper.:) Alt er lov, så lenge det er ting og tang til hus eller hage. Både møbler, nips og bruksting.

Anonymous poster hash: 78a60...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting, fordi hagesenteret hadde nettopp stengt da jeg kom dit. :(

Men planen var å kjøpe en sånn liten pose med Simontorps plantejord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ramlet over salg på Poul Pava, så det ble noen sånne kopper!:jepp: Jepp, jeg har skikkelig klassisk og nøytral smak.:ler:

aida-termo-espresso-poul-pava-be-friends

I tillegg forelsket jeg noe fryktelig i en lampe som jeg vurderer å kjøpe. Jeg fant den selvfølgelig på nett når jeg endelig hadde klart å rive meg ut av butikken, så null sjanse for å komme over den med det første.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Nå bumper jeg denne tråden så det synger etter, og kanskje ikke så mange finner min sære hus stil inspirerende, men jeg syntes dette virket som en morsom tråd, alltid gøy å se hva andre kjøper og hvilken stil andre har :)

(btw, så var vampen sin kopp noe av det herligste)

*Har ikke kjøpt alt i dag det skal sies men i den siste uken, så jeg jukser litt*

post-59332-0-11232100-1426659274_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to sånne i dag. Fine til påske :)

Jeg har veeeldig nøytral smak til vanlig, og dette er det første gule jeg eier.



Anonymous poster hash: f4fbd...870
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bumper jeg denne tråden så det synger etter, og kanskje ikke så mange finner min sære hus stil inspirerende, men jeg syntes dette virket som en morsom tråd, alltid gøy å se hva andre kjøper og hvilken stil andre har :)

(btw, så var vampen sin kopp noe av det herligste)

*Har ikke kjøpt alt i dag det skal sies men i den siste uken, så jeg jukser litt*

Så herlig å se så mange fine farger, Leppa! Jeg føler meg litt alene i min MOT ALT HVITT-kampanje, så dette var balsam for sjelen! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den fine termosen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robotstøvsuger! :danse: Har riktignok ikke fått den enda, men snart, snart ...



Anonymous poster hash: 24391...b0f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ramlet over salg på Poul Pava, så det ble noen sånne kopper!:jepp: Jepp, jeg har skikkelig klassisk og nøytral smak.:ler:

aida-termo-espresso-poul-pava-be-friends

I tillegg forelsket jeg noe fryktelig i en lampe som jeg vurderer å kjøpe. Jeg fant den selvfølgelig på nett når jeg endelig hadde klart å rive meg ut av butikken, så null sjanse for å komme over den med det første.

De var kjempefine!

Denne tråden skal jeg følge med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se så mange fine farger, Leppa! Jeg føler meg litt alene i min MOT ALT HVITT-kampanje, så dette var balsam for sjelen! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den fine termosen?

Så koselig å høre. Ja farger lyser opp for min del også, og godt å finne likesinnede, har også et inntrykk av at vi ikke er av majoriteten i denne tidsepoken..

Termosen er kjøpt på ModCloth http://www.modcloth.com/shop/tabletop/bird-swatching-travel-bottle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre. Ja farger lyser opp for min del også, og godt å finne likesinnede, har også et inntrykk av at vi ikke er av majoriteten i denne tidsepoken..

Termosen er kjøpt på ModCloth http://www.modcloth.com/shop/tabletop/bird-swatching-travel-bottle :)

Jeg digga tinga du hadde kjøpt. Melder meg inn i kampanjen mot hvitheten.

Jeg har kjøpt denne. http://kremmerhuset.no/node/1400?ref=604I Gul.

(Og hei til de to som jeg vet er her inne, og som nå skjønte hvem jeg er :-D )

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt og kjøpt. "Kjøpt"/"fått et boliglån. :ler: Ellers kjøpte jeg noen servietter i stad. Blir mer i mai når vi må handle inn til den nye leiligheten siden vi mangler det meste. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Putekasse, blomsterfrø, voksduk til hagebord og nye puter til stolene ute :)

Har satt noen av frøene inne fram til de kan settes ut, og resten skal jeg ta etterhvert ute. Beige/hvit rutete puter til stolene og samme i voksduk.

Nå sitter jeg på terassen og planlegger hagen :)

Anonymous poster hash: e7bc2...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt basilikum, lavendel og ringblomstfrø. Itilegg skal jeg snart kjøpe paviljong og hammock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Nå bumper jeg denne tråden så det synger etter, og kanskje ikke så mange finner min sære hus stil inspirerende, men jeg syntes dette virket som en morsom tråd, alltid gøy å se hva andre kjøper og hvilken stil andre har :)

(btw, så var vampen sin kopp noe av det herligste)

*Har ikke kjøpt alt i dag det skal sies men i den siste uken, så jeg jukser litt*

Jeg tror vi har litt lik smak, ja. ;) Det er flere av tingene der jeg har sett på noen ganger. Så jeg melder meg også inn i anti-hvitt-klubben.

Ellers har det blitt mest "kjedelige" ting her i det siste. Ny komfyr, tørketrommel, hagestoler, dyne, puter og lignende som har vært på lista over ting jeg bør kjøpe lenge nå.

I tillegg har jeg for første gang kjøpt en dyr kjøkkenting, og føler meg nå seriøst voksen.

1010418.jpg

Og ja, fargen var noe av det avgjørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

De var kjempefine!

Denne tråden skal jeg følge med på :)

Ja, jeg synes de er kjempesøte.:jepp: De eneste kroppene jeg er enda litt mer glad i er disse:

41415_58_Products_Tassen_Tassen_Happy___

Og det til tross for at de er hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...