Gå til innhold

bruke vibrator (sexleketøy) på pusen?


tøydokka

Anbefalte innlegg

Jeg kan tenke meg at duringen/den lette vibreringen minner om maling fra en annen katt, og at det er derfor pusen liker dette så godt. :)



Anonymous poster hash: a0f2c...b50
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel helt greit det :) Katten har jo ingen peiling på hva det er han blir massert med,og så lenge hn liker det why not?

 

Min katt elsker å bli støvsugd btw,det beste han vet er når hele halen blir sugd inn i røret :)



Anonymous poster hash: 4035f...135
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt elsker å bli støvsugd btw,det beste han vet er når hele halen blir sugd inn i røret :)

Anonymous poster hash: 4035f...135

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en katt som elsket durrende duppedingser, og en annen som var helt motsatt og helst ville drepe den elektriske tannbørsten.



Anonymous poster hash: 26d4c...15b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Håper du vasker den først..ellers blir det jo våte kattehår festa med....og katten kan lukte....

 

Hoj.

Anonymous poster hash: de91e...bf9

 

 

:rulle:

Anonymous poster hash: 27110...eb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noe vibrator på ham den kvelden da? Haha 😂

Anonymous poster hash: 12932...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris
:hoho: :hoho: man skal jaggu lese mye før øya ramler av! Lær deg heller å massere pusen din med hendene du, bruke sexleketøy på dyr er bare ekkelt selv om du ikke mener noe seksuelt med det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

:fnise:  :sjokkert:  :danse:  :laugh:

Kjøp en egen vibrator til han. Ikke bruk det samme du etterpå selv om du vasker den, som du har hatt på katten. Katter har masse bakterier i pelsen. De er tross alt ute og driver med mye rart. Får mye skitt i pelsen. 

Endret av Universe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

asså men hva faen?

 

Er du svensk?

Anonymous poster hash: e5d03...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Å herregud. Nei, katten min hadde aldri fått seg et eget sex leketøy, eller min. 

En slik massasje ting hadde gått, men sex leketøy, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er du svensk?

Anonymous poster hash: e5d03...6cb

 

hva har det å si ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

asså men hva faen?

  

:hoho: :hoho: man skal jaggu lese mye før øya ramler av! Lær deg heller å massere pusen din med hendene du, bruke sexleketøy på dyr er bare ekkelt selv om du ikke mener noe seksuelt med det.

  

Å herregud. Nei, katten min hadde aldri fått seg et eget sex leketøy, eller min. 

En slik massasje ting hadde gått, men sex leketøy, nei.

Herregud. Snakk om at dere har problemer. Er ingen grunn til å menneskeliggjør dyr noe dere som reagerer tydelig gjør.

Katten vet da ikke at dette er en vibratorer eller en vibrere de mus de selger i dyrebutikker. At så mange reagerer på dette sier langt mer om deres syke tanker enn om Ts.

Forstår godt at katten liker vibrering og som sagt om det kommer fra en støvsuger, elektrisk visp, dildo eller annet tror jeg ikke katten vet så mye om. Og ts har spm sagt skrevet at det ikke er seksuelt så hvorfor dere tenker i de banene... vel det sier jo mer om dere enn om Ts.

Anonymous poster hash: 8d7ee...90e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

    

Herregud. Snakk om at dere har problemer. Er ingen grunn til å menneskeliggjør dyr noe dere som reagerer tydelig gjør.

Katten vet da ikke at dette er en vibratorer eller en vibrere de mus de selger i dyrebutikker. At så mange reagerer på dette sier langt mer om deres syke tanker enn om Ts.

Forstår godt at katten liker vibrering og som sagt om det kommer fra en støvsuger, elektrisk visp, dildo eller annet tror jeg ikke katten vet så mye om. Og ts har spm sagt skrevet at det ikke er seksuelt så hvorfor dere tenker i de banene... vel det sier jo mer om dere enn om Ts.

Anonymous poster hash: 8d7ee...90e

så du hadde kjøpt en penisring som bitering til en baby? eller knulledukke til datteren din som dukke?

Eller hva med å la sønnen din leke med dildioer som om de var sverd? 

 

 

Anonymous poster hash: 1c182...bd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så du hadde kjøpt en penisring som bitering til en baby? eller knulledukke til datteren din som dukke?Eller hva med å la sønnen din leke med dildioer som om de var sverd?    Anonymous poster hash: 1c182...bd7

Dette er kjæledyr forumet. Ønsker du å snakke om babyer må du får all del gjøre det på familie, gravidites og spedbarnsforumet. Katter og babyer er to forskjellige ting og vesner er du ikke enig? Eler er du også slik som menneskeliggjør katten din?

Men hvor mange babyer og spedbarn er det som leker med "leker" som absolutt ikke er leker som nøkkeler, mobiltlf og lignende? Og er langt mer interesert i smykker en har på seg enn rangler en gir de? Ganske mange faktisk.

Anonymous poster hash: 8d7ee...90e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:  :sjokkert:  :danse:  :laugh:

Kjøp en egen vibrator til han. Ikke bruk det samme du etterpå selv om du vasker den, som du har hatt på katten. Katter har masse bakterier i pelsen. De er tross alt ute og driver med mye rart. Får mye skitt i pelsen. 

 

Den må selvfølgelig vaskes,men når det er sagt:Katter er noen av de rensligste dyr som finnes.Langt mer nøye med personlige hygiene enn f.eks. hunder.

Anonymous poster hash: 4035f...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker vel fiskelukta

Anonymous poster hash: bd65a...cea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...