Gå til innhold

Visste du at du var gravid før positiv test? Symptomer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Visste du at du var gravid før positiv test?

Hvilke symptomer var de tidligste du hadde, eventuelt også dpo :)

 



Anonymous poster hash: 08a82...13d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, veldig varm om natten og større pupper. I tillegg tempet jeg og temperaturen var veldig høy.

Anonymous poster hash: 540c1...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Det eneste symptomet var at mensen ikke kom. Var på ferie og hadde ikke tilgang til g-tester. Så testet vel 2-3 dager etter IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv test søndag kveld. Hadde da vært borte hele helgen og reagerte på at jeg var så sliten og ble kvalm når jeg spiste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager før IKM, fikk veldig annerledes, rennende utflod og da skjønte jeg at det var noe

Anonymous poster hash: a038a...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo: en svaaaak kniping i magen. Da tenkte jeg at der satt den :-)

Anonymous poster hash: bc755...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste ingenting, men "følte" at jeg "måtte ta en test" om jeg kan si det i fare for å høres litt vel spirituell ut her. Baby var ikke planlagt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene vokste, humøret ble veldig...uvanlig, jeg ble kvalm og bilbelter og stramme bukser ble ubehagelig å ha på. I tillegg ble jeg andpusten av å gå opp i 3. etasje og hadde lyst til å sove hele dagen. Tok test og var 6-7 uker på vei :) mesteparten har gått over nå (uke 24) bare stramme bukser og pusten som indikerer at jeg er gravid. Dét og en flott struttende mage med en liten kickbokser inni ;)

Anonymous poster hash: 39730...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka det allerede få dager etter unnfangelsen, ble kvalm ømme bryster, sure oppstøt og halsbrann samt skikkelig luft i magen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde helt glemt når ikm var og slikt. Så tenkte aldri over det før jeg stod på badet og stirret i speilet... Så da at det mørke feltet rundt begge brystvorter var blitt mørkere og mye større. Og at puppene var blitt større. Da forstod jeg at jeg var gravid. Kjøpte en test jeg tok på kvelden samme dag. Sterk positiv test. Var da ca 3 uker etter el. Idag er jeg 26 uker påvei. :)

Anonymous poster hash: eea12...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ingenting, men "følte" at jeg "måtte ta en test" om jeg kan si det i fare for å høres litt vel spirituell ut her. Baby var ikke planlagt.

Samme her😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde så vondt i magen og veldig irritabel. Var sikker på jeg var alvorlig syk i flere dager, før jeg tok en test uten særlig mistanke. Kasta testen før tiden var over, men så at den var positiv ved en tilfeldighet senere. Vi var aktive prøvere i pp2, hadde masse symptomer hele tiden, men når det klaffet skjønte jeg det ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte jeg var gravid da temperaturen fremdeles var høy 14 dpo. Ellers ingen symptomer så tidlig.



Anonymous poster hash: a16d3...f4b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, denne passer bra for meg å svare på nå 😉

Jeg er rimelig sikker på at jeg er gravid. Ikm er på fredag denne uken.

Jeg har rare smerter i magen, det strekker seg og den virker liksom litt tung. Jeg har vært litt uggen, hatt halsbrann og kjent smerter i bekkenet. Alt dette får jeg når jeg er gravid. Så jeg er helt sikker på at jeg er gravid nå.

Vanligvis spotter jeg 3-4 dager før ikm også, så det kommer vel ikke denne mnd da 😁😁

Hvis jeg tar feil nå så blir jeg driiiiitskuffa! 😕😑😕 (får vel oppdatere på fredag kanskje jeg da 😁😁)

Anonymous poster hash: d4a83...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flere dager med mensmurringer uten at mensen meldte seg, så jeg mistenkte det, ja. Testet flere ganger rundt ikm, men de var negative de første dagene, før de etterhvert bekreftet det jeg håpet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har visst at jeg er gravid ved flere anledninger, og blitt like overrasket hver gang jeg har fått en negativ test :ler: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, denne passer bra for meg å svare på nå

Jeg er rimelig sikker på at jeg er gravid. Ikm er på fredag denne uken.

Jeg har rare smerter i magen, det strekker seg og den virker liksom litt tung. Jeg har vært litt uggen, hatt halsbrann og kjent smerter i bekkenet. Alt dette får jeg når jeg er gravid. Så jeg er helt sikker på at jeg er gravid nå.

Vanligvis spotter jeg 3-4 dager før ikm også, så det kommer vel ikke denne mnd da

Hvis jeg tar feil nå så blir jeg driiiiitskuffa! (får vel oppdatere på fredag kanskje jeg da )Anonymous poster hash: d4a83...dce

Så spennende! Håper du har rett ;)

Jeg hadde veldig sterke symptomer få dager etter EL, men de er færre nå. Det påstås at man ikke kan merke noe før kroppen produserer hcg, men flere mener jo å kunne merke noe kort tid etter befruktning...

Jeg var svimmel, "bilsyk" og kvalm i dagene etter EL. Nå er jeg ikke det. Venter utålmodig på å teste...

Anonymous poster hash: 08a82...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper du har rett ;)

Jeg hadde veldig sterke symptomer få dager etter EL, men de er færre nå. Det påstås at man ikke kan merke noe før kroppen produserer hcg, men flere mener jo å kunne merke noe kort tid etter befruktning...

Jeg var svimmel, "bilsyk" og kvalm i dagene etter EL. Nå er jeg ikke det. Venter utålmodig på å teste...

Anonymous poster hash: 08a82...13d

Oj, spennende! ☺😊☺ når kan du teste? Håper det går rette veien for dere og. ☺😊👍👍

Anonymous poster hash: d4a83...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...