Gå til innhold

For oss i første trimester! :D


Blondie1

Anbefalte innlegg

Jeg merker ingenting, og er i uke 9 nå. Ikke kvalm, kun litt ømme bryster og trøtt. Det er også helt normalt, viktig å huske på

 

Ja du har et poeng :) Eg får bare være glad eg er i så fin form som eg er og ikke stresse noe med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaster meg på! 4+6 her! Jeg har en samboer som jobber offshore,vi har snakka lenge om det å få barn, men når han var hjemme i juni bestemte vi oss liksom for at nå var vel kanskje tiden inne? Så jeg gikk på ppiller ut mnd å i juli var han på sjøen. August kom å han kom hjem, å vi hadde så klart svigermor på besøk😒 to ganger ila hele august fikk vi prøvd, å tror du ikke jeg ble gravid!?😂

Merka det allerede dagen etter befruktning faktisk... å nå er jeg konstant kvalm å føler meg som en heliumballong 😯

Kan jeg spørre om hva du merket dagen etter befruktning?

Anonymous poster hash: 13b22...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hva du merket dagen etter befruktning?

Anonymous poster hash: 13b22...4f7

Murringer, så var ikke magen som den pleide:p sa til samboeren at jeg trodde jeg var gravid, han trodde meg ikke. Men få dager etter kom kvalmen, tok en test som var negativ, men det måtte være feil tenkte jeg, det var så klart fordi jeg tok den altfor tidlig! Så sa han at vi fikk prøve igjen neste gang han kom hjem. Men jeg visst jeg var gravid😂 tok en test etter noen dager igjen, den var positiv:)

Anonymous poster hash: 2c8a6...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sært!

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har det akkurat likt, kjenner det skjer noe nederst i magen, som en slags murring. Synes nesten det er litt ekkelt..

Nå er vi i pp1 og tar ting veldig rolig, og jeg hverken stresser med det eller tenker kjempemasse på det, men den murringa har fått meg til å stusse litt.

Hvis jeg ikke får positiv test, så kan det hende jeg tar meg en tur til gynekolog og sjekker om alt er ok, for sånne luringer uten å være gravid er ikke noe jeg har kjent før i hvertfall. Nesten så jeg føler meg litt støl nederst i magen..

Anonymous poster hash: 13b22...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ame="AnonymBruker" post="16979723" timestamp="1441179568"]

Så sært!

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har det akkurat likt, kjenner det skjer noe nederst i magen, som en slags murring. Synes nesten det er litt ekkelt..

Nå er vi i pp1 og tar ting veldig rolig, og jeg hverken stresser med det eller tenker kjempemasse på det, men den murringa har fått meg til å stusse litt.

Hvis jeg ikke får positiv test, så kan det hende jeg tar meg en tur til gynekolog og sjekker om alt er ok, for sånne luringer uten å være gravid er ikke noe jeg har kjent før i hvertfall. Nesten så jeg føler meg litt støl nederst i magen..

Anonymous poster hash: 13b22...4f7 </em>

Kan godt hende du er gravid da, ja!:) krysser fingrene for at det er det!🙊

Anonymous poster hash: 2c8a6...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende du er gravid da, ja!:) krysser fingrene for at det er det!🙊

Anonymous poster hash: 2c8a6...d6e

Takk for det 😊

Men jeg har litt vondt for å tro det, jeg er litt sånn så jeg har ikke trodd på at symptomer kan komme før etter positiv test og gjerne lenger etter det. Så det må nok til en positiv test for at jeg skal tro på det 🙊

Anonymous poster hash: 13b22...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det, folkens? Jeg sover hele dagen og kommer meg nesten ikke på jobb og skole pga kvalmen :sove::blink::svett:

Så kjedelig! :(  Jeg er heldigvis i fin form! Litt kvalm på morgenen, og blir litt fort sliten... Håper jeg slipper unna den verste kvalmen! Masse god bedring :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det, folkens? Jeg sover hele dagen og kommer meg nesten ikke på jobb og skole pga kvalmen :sove::blink::svett:

Jeg har blitt mye bedre etter to uker med spying og kvalme.. Hang in there! Vi er vel ca like langt vi to? 7+5 i dag?

LP

Anonymous poster hash: 7db36...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt mye bedre etter to uker med spying og kvalme.. Hang in there! Vi er vel ca like langt vi to? 7+5 i dag?

LP

Anonymous poster hash: 7db36...dd0

Hei!

Ja da er vi like langt! Jeg er 8+0 I dag, I følge appen min :laugh:  Elsker disse appene, nå er minien like stort som et lite jordbær... :icon_lol:

 

Har følt meg bedre de to siste dagene. Veldig deilig! Har jobbet hele helgen og det har gått veldig fint, så nå er motet på vei opp igjen. Kvalmen er der, men ikke så sterk at jeg må sitte og fokusere på pusten!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja da er vi like langt! Jeg er 8+0 I dag, I følge appen min :laugh: Elsker disse appene, nå er minien like stort som et lite jordbær... :icon_lol:

Har følt meg bedre de to siste dagene. Veldig deilig! Har jobbet hele helgen og det har gått veldig fint, så nå er motet på vei opp igjen. Kvalmen er der, men ikke så sterk at jeg må sitte og fokusere på pusten! :D

Ja samme her, vi har samme app høres det ut som, 8+0 her og :) nå vet familien det her allerede.. Gleder meg til uke 12! Bare noen uker igjen!

LP

Anonymous poster hash: 7db36...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bare 4+3 her, men føler jeg har vært gravid i hundre år allerede ;) Det går seint... Er ganske trøtt, ellers kan jeg bli litt uggen om jeg ikke spiser, løs og hard mage om en annen, luft i magen. Ellers okei form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare lurer.. Har bestilt legetime 2. oktober, da er jeg i den 12. uken. Er det slik at legen henviser videre til jordmor for ultralyd? Noen som vet om det er lang ventetid på å få komme til ultralyd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må selv kontakt jordmor, og du får ikke ultralyd før i uke 18

Anonymous poster hash: 9ac74...3dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med i tråden :-)

Er i sjette uke med vårt tredje barn. Telte uker og dager med den første, nå bare uker. :-)

Formen er heldigvis fin og ingen vet noe enda.

Spennende og stort er det, selv med nr.3! Forskjellen er at med nr.1 gikk tiden uendelig sakte, nå flyr den avsted. Har som mål å være ajour med alt før bekkenløsning og baby kommer, for da er det slutt på det meste for en god stund... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal forresten ha tidlig Ul i uke 12 ca. Første gang ble jeg henvist for tidlig (uke 10) og måtte komme igjen i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange av dere er på veldig tidlig UL. Før uke 10? Også jordmor? Jeg fikk ikke time hos jordmor før nesten halvveis i svangerskapet sist. Kan jeg bare kontakte jordmor for å snakke? Eller hva gjør man egentlig der? Er i uke 6.

Anonymous poster hash: 7ada4...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det 😊

Men jeg har litt vondt for å tro det, jeg er litt sånn så jeg har ikke trodd på at symptomer kan komme før etter positiv test og gjerne lenger etter det. Så det må nok til en positiv test for at jeg skal tro på det 🙊

Anonymous poster hash: 13b22...4f7

Jeg var forresten gravid. Tenkte det var morsomt og oppdatere :)

Anonymous poster hash: 13b22...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange av dere er på veldig tidlig UL. Før uke 10? Også jordmor? Jeg fikk ikke time hos jordmor før nesten halvveis i svangerskapet sist. Kan jeg bare kontakte jordmor for å snakke? Eller hva gjør man egentlig der? Er i uke 6.

Anonymous poster hash: 7ada4...4c0

Tidlig Ul er rundt 10-12 uker, ordinær Ul er ved 18 uker.

Den tidlige er det ikke alle som tar, og noen steder må man koste den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...