Gå til innhold

Innvandrere som klager på innvandring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor klager noen innvandrere på innvandring? Jeg mener, når de selv har vært oppi samme tilfelle.



Anonymous poster hash: f5acc...0cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det befinner seg like mange rasister blant innvandrere som det gjør blant den norske befolkningen.



Anonymous poster hash: fcfd6...2fd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor klager noen innvandrere på innvandring? Jeg mener, når de selv har vært oppi samme tilfelle.

Anonymous poster hash: f5acc...0cb

 

 

 

Er alle nordmenn lik Breivik? Hvis du mener at svaret er ''ja'', så skjønner jeg hvorfor du sliter med å forstå at noen innvandrere kan være kritiske til andre innvandrere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skjønner vel at det må være noen begrensninger, og i tillegg ser de kanskje ulempene ved den svært liberale innvandringen, klarere enn de fleste. Noen har nok en hvis uro for islamisering, da de kanskje har opplevd, eller flyktet faenskapet som det kan føre med seg. Til slutt føler de kanskje at noen er "gratispassasjerer", der Norge gir for få krav.

 

Synes det er synd hvis det nærmest forventes, eller at det anses som egoistisk, hvis man ikke er for en liberal innvandring, når man selv er innvandrer. Noen har for eksempel uttrykt noen slike holdninger overfor FrPs Mazyar Keshvari.  Slikt bygger opp om at det skal være en lojalitet overfor andre innvandrere, og ikke nødvendigvis Norge.

Endret av Snof
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skjønner vel at det må være noen begrensninger, og i tillegg ser de kanskje ulempene ved den svært liberale innvandringen, klarere enn de fleste. Noen har nok en hvis uro for islamisering, da de kanskje har opplevd, eller flyktet faenskapet som det kan føre med seg. Til slutt føler de kanskje at noen er "gratispassasjerer", der Norge gir for få krav.

 

Synes det er synd hvis det nærmest forventes, eller at det anses som egoistisk, hvis man ikke er for en liberal innvandring, når man selv er innvandrer. Noen har for eksempel uttrykt noen slike holdninger overfor FrPs Mazyar Keshvari.  Slikt bygger opp om at det skal være en lojalitet overfor andre innvandrere, og ikke nødvendigvis Norge.

 

Ja, er man innvandrer MÅ man bare alliere seg med alle andre innvandrere og alltid være enig i det de sier og gjør, eller er man rasist, xenofob og mye, mye annet. Det er altså ikke lov å kritisere andre innvandrere hvis man er innvandrer selv og heller ikke lov å kritisere nordmenn for da er man utakknemlig og sendes hjem. :fnise:  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fordi det befinner seg like mange rasister blant innvandrere som det gjør blant den norske befolkningen.

Anonymous poster hash: fcfd6...2fd

 

 

 

 

Feil, det finnes mye mer rasisme blant visse innvandrergrupper enn det noengang har gjort blant norges befolkning som sånn!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte du deg truffet?

 

WORD

Anonymous poster hash: 4ef62...010

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor klager noen innvandrere på innvandring? Jeg mener, når de selv har vært oppi samme tilfelle.

Anonymous poster hash: f5acc...0cb

 

 

 

Premissen for ditt spørsmå er feil og totalt forvrøvlet.

 

Har alle innvandrere vært opp i de samme?

 

Er 'innvandrere' en homogen gruppe?

 

Hvilke er de 'noen' innvandrere som du mener klager på andre innvandrere??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premissen for ditt spørsmå er feil og totalt forvrøvlet.

 

Har alle innvandrere vært opp i de samme?

 

Er 'innvandrere' en homogen gruppe?

 

Hvilke er de 'noen' innvandrere som du mener klager på andre innvandrere??

 

Han skriver Noen innvandrere, men her er du provosert og føler det skikkelig truffet.

Noen grunn til det, kjære?

Anonymous poster hash: 4ef62...010

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han skriver Noen innvandrere, men her er du provosert og føler det skikkelig truffet.

Noen grunn til det, kjære?

Anonymous poster hash: 4ef62...010

 

 

 

Hvis du klarer å stave deg gjennom alle ordene i mitt innlegg vil du kanskje få øye på at jeg er fult ut klar over at TS skriver 'noen'

 

Hvorfor tror du at jeg føler meg truffet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klager noen innvandrere på innvandring? Jeg mener, når de selv har vært oppi samme tilfelle.

 

Hvilke innvandrere klager, og hva er det de sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen innvandrere, som nordmenn, ser problemer med innvandringen. Selvfølgelig skal de få lov til å mene dette selv også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte du deg truffet?

Jeg? Nei, jeg er ikke innvandrer som er mot innvandring. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle føle meg truffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg? Nei, jeg er ikke innvandrer som er mot innvandring. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle føle meg truffet.

 

 

Jeg er heller ikke innvandrer, så jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg skulle føle meg truffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg? Nei, jeg er ikke innvandrer som er mot innvandring. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle føle meg truffet.

 

Du følte deg jo tydeligvis truffet på vegne av andre i såfall om det ikke var for din egen del.

Anonymous poster hash: 9f01c...4af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du følte deg jo tydeligvis truffet på vegne av andre i såfall om det ikke var for din egen del.

Anonymous poster hash: 9f01c...4af

Que?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innvandrer, bodd her i 30 år, kom som barn. Jeg har aldri følt på kroppen behovet for å innvandre til et annet land, jeg fulgte mine foreldre, og slikt var det. Mine meninger er mine egne, som i liten grad påvirkes av min etnisitet.

 

Jeg er ikke kritisk til innvandring, MEN jeg er kritisk til den politikken som har gjort meg, helt ufrivillig, mer og mer til en utlending. Den har feilet et eller annet sted. Jeg likte Norge slik den var, ingen diskuterte behovet for utenlandske flagg på 17.mai, eller kalle julefest eller nissefest for desemberfest eller januarfest i barnehagen eller skolen, for at  vi innvandrere ikke skulle ta oss nær av det. Det var ikke den Norge vi flyttet til, og vi likte det slik det var, fordi sånn var det i Norge. Vi innrettet oss etter normene, men beholdt enkeltelementer fra kulturen vår. Slik var på 80-tallet og 90-tallet, så skjedde det noe på 2000-tallet.

 

Politikerne begynte mer og mer å gjøre Norge til et "flerkulturelt" samfunn. Jeg er for at man skal ta hensyn til hverandre, men politikerne viser overhensyn. De gir før enkeltgrupper krever, som gjør at enkeltgrupper krever mer, fordi de vet politikerne gir. Denne snillisme er ødeleggende, for Norge som et land, men også for den norske befolkning uavhengig av deres etnisitet. Enkelte personer/grupper i den  norske befolkningen er blitt så "slitne" av alt, at man har "glemt" medmenneskelighet. Det diskuteres hvorvidt vi skal hjelpe andre, eks. de som flykter i båtene, istedenfor å tenke at selvsagt, har man anledning, så skulle det bare mangle. Vi var et hjelpende folkeslag, vi var for fred og godhet. Hva skjedde??

 

Det er blitt dem/oss etnisk nordmenn/opprinnelig innvandrere. Snakker man om en innvandrer som er blitt slått gr hijab eller blitt spyttet på, så snakkes det om hva med den norske jenta som ble voldtatt. Det ene rettferdiggjør ikke det andre. Følelsene er like vonde, uansett hva du har opplevd. Det er den personen som sitter igjen med sorg og smerter.

 

Når jeg sier noe i en eller annen nettbasert diskusjon, så blir det positivt mottatt om jeg sier noe som flertallet av den etnisk norske befolkning er for, men negativt mottatt om jeg har en mening om noe som flertallet er imot. Jeg tåler selvsagt å bli motsagt, det er derfor man diskuterer, men det er sårende å høre at "sånn gjør vi det i Norge, er du ikke enig kan du bare reise dit du kommer fra" Når blir man egentlig norsk? 

 

Jeg vet vi diskuterer innvandring, og spørsmålet var vel innvandrere som klager på innvandring. Jeg tror at årsaken ligger i (slik jeg selv mener det), at innvandrere er slitne av en sånn oss/dem gruppering, og ønsker seg tilbake igjen til da det var vi

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...