Gå til innhold

Vil islam ta over Europa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

De fleste muslimene i Syria er også bra mennesker. Det endrer ikke det faktum at det er helt jævlig der. Et annet eksempel er Afghanistan. De fleste er skikkelige folk med gode hensikter, men det endrer ikke det faktum at det er helt forjævlig å være kvinne der. Jeg engster meg for at slike kulturer og holdninger som finnes i de samfunnene sprer seg mer og mer her. Det er nok at en stor andel står for disse synene, det trenger ikke å være alle - ikke en gang halvparten før et land blir helt forjævlig og vold og krig skapes. Store etniske/kulturelle forskjeller har forresten aldri gått bra sammen før i historien. Hva tilsier at det vil gå bra denne gangen?

Anonymous poster hash: 6f554...329

 

Det er flere store forskjeller mellom Norge og Syria som gjør din sammenligning komplett irrelevant. Først og fremst, Norge er et sekulært demokrati med ytringsfrihet og full livssynsfrihet.

Syria er et diktatur, som har vært eid av Assadfamilien i tre generasjoner.

Og den nåværende borgerkrigen er en konsekvens av at Assad-familien forsøkte å slå ned en bevegelse for demokrati, med de samme militære og brutale midlene som de har brukt i lignende  situasjoner flere ganger før.

Etter at krigen først var et faktum, kom islamistene inn i bildet, fordi de så en sjanse til å etablere en maktbase for sin visjon, dersom Assadregimet kunne kastes.

Borgerkrigen som sådan skyldes ikke at befolkningen er muslimsk. Den skyldes at befolkningen ønkset frihet, og at diktatoren ikke ville innrømme dem rettigheter som vi ville anse for å være selvsagte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjer garantert til slutt, men da er jeg heldigvis død og begravet for lenge siden og kunne ikke brydd meg mindre.

Naive sosialister går smilende ned i knestående mens en snill og hyggelig muslim setter ak47'en sin mot nakken på dem og trykker inn avtrekkeren.

Den sosialistiske drømmen.

Hva er det med dere knehøner som får dere til å tro at i en tidsalder der verden blir mer og mer sekulær, så vil ekstrem religiøsitet vinne frem som den største kraft i Vesten? Har dere ingen tillitt til styrken i de vestlige verdiene? Det er jævla merkelig, for resten av verden beveger seg nettopp i retning av dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Hva er det med dere knehøner som får dere til å tro at i en tidsalder der verden blir mer og mer sekulær, så vil ekstrem religiøsitet vinne frem som den største kraft i Vesten? Har dere ingen tillitt til styrken i de vestlige verdiene? Det er jævla merkelig, for resten av verden beveger seg nettopp i retning av dem.

Ingen tillit til det svake lederskapet som gjennomsyrer vesten, og folket følger disse ukritisk.

Knehøner for en sinnsyk ideologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tillit til det svake lederskapet som gjennomsyrer vesten, og folket følger disse ukritisk.

Knehøner for en sinnsyk ideologi.

Dere lever i en drømmeverden. Der en minoritet på 5% kommer til å bli en majoritet over natta og islamofascisme kommer til å overkjøre Europa, til tross for at de som deler IS's visjoner om kalifatet er en liten, og temmelig avskydd minoritet innen minoriteten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere store forskjeller mellom Norge og Syria som gjør din sammenligning komplett irrelevant. Først og fremst, Norge er et sekulært demokrati med ytringsfrihet og full livssynsfrihet.

Syria er et diktatur, som har vært eid av Assadfamilien i tre generasjoner.

Og den nåværende borgerkrigen er en konsekvens av at Assad-familien forsøkte å slå ned en bevegelse for demokrati, med de samme militære og brutale midlene som de har brukt i lignende  situasjoner flere ganger før.

Etter at krigen først var et faktum, kom islamistene inn i bildet, fordi de så en sjanse til å etablere en maktbase for sin visjon, dersom Assadregimet kunne kastes.

Borgerkrigen som sådan skyldes ikke at befolkningen er muslimsk. Den skyldes at befolkningen ønkset frihet, og at diktatoren ikke ville innrømme dem rettigheter som vi ville anse for å være selvsagte.

Norge forblir ikke sekulært så mye lenger. Ytringsfriheten innskrenkes også litt etter litt av vold og trusler fra muslimer. Det er heller ikke full reell livssynsfrihet. Prøv å bryte ut av islam i en muslimsk familie. 

Anonymous poster hash: 6f554...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere knehøner som får dere til å tro at i en tidsalder der verden blir mer og mer sekulær, så vil ekstrem religiøsitet vinne frem som den største kraft i Vesten? Har dere ingen tillitt til styrken i de vestlige verdiene? Det er jævla merkelig, for resten av verden beveger seg nettopp i retning av dem.

 

Ingen av disse påstandene har noen virkelighets forankring. Verden blir ikke mer sekulær, den blir mer religiøs. 

 

Og vestlige verdier som demokrati og menneskerettigheter er på vikende front ifølge data fra diverse menneskerettighetsorganisasjoner. Vesten er kraftig svekket og totalitære krefter fra Kina og Russland fyller tomrommet. De jobber aktivt med å danne en politisk blokk av nasjoner med opposisjon til vestlige verdier. 

 

http://time.com/3769287/religion-atheists-study/

 

http://www.livescience.com/50370-worlds-religious-population-will-grow.html

 

World Will Get More Religious by 2050
 
The world is becoming more religious, as the number of agnostics and others who don't affiliate with a certain religion shrinks as a percentage of the global population.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ingen av disse påstandene har noen virkelighets forankring. Verden blir ikke mer sekulær, den blir mer religiøs. 

 

Og vestlige verdier som demokrati og menneskerettigheter er på vikende front ifølge data fra diverse menneskerettighetsorganisasjoner. Vesten er kraftig svekket og totalitære krefter fra Kina og Russland fyller tomrommet. De jobber aktivt med å danne en politisk blokk av nasjoner med opposisjon til vestlige verdier. 

 

http://time.com/3769287/religion-atheists-study/

 

http://www.livescience.com/50370-worlds-religious-population-will-grow.html

 

World Will Get More Religious by 2050
 
The world is becoming more religious, as the number of agnostics and others who don't affiliate with a certain religion shrinks as a percentage of the global population.

 

Du hoppet over det siste avsnittet i Time-artikkelen, som sier at muslimer vil utgjøre 10% av den europeiske befolkningen i 2050. La oss tenke oss grundig om nå: På hvilken måte er denne opplysningen relevant for spørsmålet om hvorvidt Europa kommer til å bli muslimsk i overskuelig fremtid?

 

Men jeg er forsåvidt med på at ateister og agnostikere vil utgjøre en lavere andel av verdens befolkning pga en raskere befolkningsøkning i den tredje verden enn i Europa. Europa, derimot, er og vil forbli, sekulært i sin samfunnsordning.

 

Forøvrig, hva er vitsen med å linke til to forskjellige omtaler av den samme analysen?

Endret av Mann 42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Norge forblir ikke sekulært så mye lenger. Ytringsfriheten innskrenkes også litt etter litt av vold og trusler fra muslimer. Det er heller ikke full reell livssynsfrihet. Prøv å bryte ut av islam i en muslimsk familie. 

Anonymous poster hash: 6f554...329

 

Ja, de fem prosentene av befolkningen som er muslimer vil nok sørge for det, ja. Rimelig kjapt, også. :sarkasme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hoppet over det siste avsnittet i Time-artikkelen, som sier at muslimer vil utgjøre 10% av den europeiske befolkningen i 2050. La oss tenke oss grundig om nå: På hvilken måte er denne opplysningen relevant for spørsmålet om hvorvidt Europa kommer til å bli muslimsk i overskuelig fremtid?

 

Men jeg er forsåvidt med på at ateister og agnostikere vil utgjøre en lavere andel av verdens befolkning pga en raskere befolkningsøkning i den tredje verden enn i Europa. Europa, derimot, er og vil forbli, sekulært i sin samfunnsordning.

 

Forøvrig, hva er vitsen med å linke til to forskjellige omtaler av den samme analysen?

 

Jeg tror ikke Europa blir islamsk - men det forandrer ikke det faktum at påstanden din om at verden blir mer sekulær og demokratisk er direkte feil når all data peker i motsatt retning.

 

Linket 2 artikler fordi jeg tenkte du kanskje ville avfeie time.com som "tabloid propaganda" som du tidligere har gjort når du blir møtt med kilder som ikke passer til et bestemt verdensbilde. Skal godt gjøres å kalle livescience tabloid propaganda hvertfall.

 

Eller så er jeg enig i konklusjonen om at Europa vil forbli sekulært i overskuelig tid. Eurabia er en teori jeg ikke ser på noen realistisk problemstilling. 

 

Vi kastet jo fra oss kristendommens lenker så jeg er ganske sikker på at vi ikke er interessert i å skaffe oss noen nye lenker med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Europa blir islamsk - men det forandrer ikke det faktum at påstanden din om at verden blir mer sekulær og demokratisk er direkte feil når all data peker i motsatt retning.

 

Linket 2 artikler fordi jeg tenkte du kanskje ville avfeie time.com som "tabloid propaganda" som du tidligere har gjort når du blir møtt med kilder som ikke passer til et bestemt verdensbilde. Skal godt gjøres å kalle livescience tabloid propaganda hvertfall.

 

Eller så er jeg enig i konklusjonen om at Europa vil forbli sekulært i overskuelig tid. Eurabia er en teori jeg ikke ser på noen realistisk problemstilling. 

 

Vi kastet jo fra oss kristendommens lenker så jeg er ganske sikker på at vi ikke er interessert i å skaffe oss noen nye lenker med det første.

Jeg tror ikke jeg har avfeid Time som "tabloid propaganda" noen sinne. Jeg har avfeid kilder som Frie Ord og AlteKameraden.org som tendensiøe og sterkt vinklede, og jeg har generelt liten tro på kilder med en klar agenda, som hrs.no og lignende.

Men du har rett nok i din korrigering. Jeg må nok innrømme en viss eurosentrisme her. Når jeg sier "verden" er det nok mest oss jeg har i tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranoia in da house.

Natta.

Det er en veldig dominans religion på noen områder. Ta for eksempel muslimske kvinner i hijab og vestlige kvinner som lever selvstendig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere knehøner som får dere til å tro at i en tidsalder der verden blir mer og mer sekulær, så vil ekstrem religiøsitet vinne frem som den største kraft i Vesten? Har dere ingen tillitt til styrken i de vestlige verdiene? Det er jævla merkelig, for resten av verden beveger seg nettopp i retning av dem.

 

 

Eh, nei. Verden blir mer og mer religiøs. Hvor tok du dette med ''mer og mer sekulær''? Ønsketenkning?

 

Denne masseinnvandringen av muslimer fra Afirka og Midtøsten som smugler seg til Europa og spiller ''flyktninger'' kommer til å øke % av muslimer i Europa mye raskere enn europeere klarer å reprodusere seg. Høyere fødselstall for muslimer inkludert. Det er allerede flere områder med muslimsk flertall i Europa og ghettoiseringen sprer seg raskt. Hvis denne tendensen ikke stoppes nå, blir Europa muslimsk om noen få generasjoner. Det spiller ingen rolle at du velger å benekte dette. Det skjer uansett.

 

 

Anonymous poster hash: dcbef...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men illuminati vil ta over.



Anonymous poster hash: 5c3fb...964
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Europeiske land blir stående som fullstendig tafatte og tiltaksløse fugleskremsel, og bare ser på denne gigantiske folkevandringen fra Afrika og Midtøsten. Denne folkevandringen skal tydeligvis fortsette helt frem til det blir minst like elendige leveforhold over heile Europa, som det allerede er i de landene som de reiste fra.

 

Fridtjof Nansen hjalp millioner av mennesker etter den første verdenskrig, i deres opprinnelige hjemland eller i nærområdene deres. Men dagens innvandrere og asylsøkere har selvfølgelig overhodet ikke lyst til å bli værende i sine egne hjemland. De vil heller til Norge, hvor dem kan leve virkelig fett med store sugerør i statskassen..

 



Anonymous poster hash: a1a6c...f84
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men illuminati vil ta over.

Anonymous poster hash: 5c3fb...964

Heller Illuminati enn Islam.

Anonymous poster hash: d21ea...ab5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Eh, nei. Verden blir mer og mer religiøs. Hvor tok du dette med ''mer og mer sekulær''? Ønsketenkning?

 

Denne masseinnvandringen av muslimer fra Afirka og Midtøsten som smugler seg til Europa og spiller ''flyktninger'' kommer til å øke % av muslimer i Europa mye raskere enn europeere klarer å reprodusere seg. Høyere fødselstall for muslimer inkludert. Det er allerede flere områder med muslimsk flertall i Europa og ghettoiseringen sprer seg raskt. Hvis denne tendensen ikke stoppes nå, blir Europa muslimsk om noen få generasjoner. Det spiller ingen rolle at du velger å benekte dette. Det skjer uansett.

 

 

Anonymous poster hash: dcbef...736

 

I 2050 blir det sagt at vi kommer til å ha 10% muslimer i Europa. Jeg ser ikke helt problemet med det. For det er ikke så veldig mange flere muslimer enn vi har i dag.

Frykten din er ubegrunnet, og jeg tipper den er basert på at du har tatt til deg for mye "de formerer seg som kaniner"-retorikk. Som er totalt feilaktig. Innvandrere får ikke så mange flere barn enn etniske europeere, og annengenerasjons innvandrere som må ta de samme hensyn som de opprinnelige innbyggerne, økonomisk, sosialt og utdanningsmessig, skiller seg praktisk talt ikke fra dem.

De gifter seg senere, og får færre barn enn foreldregenerasjonen gjorde. Fordi de trenger å bruke ungdomstida til å skaffe seg en utdannelse og legge et skikkelig grunnlag for å få en familie senere. Akkurat som vi gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

I 2050 blir det sagt at vi kommer til å ha 10% muslimer i Europa. Jeg ser ikke helt problemet med det. For det er ikke så veldig mange flere muslimer enn vi har i dag.

Frykten din er ubegrunnet, og jeg tipper den er basert på at du har tatt til deg for mye "de formerer seg som kaniner"-retorikk. Som er totalt feilaktig. Innvandrere får ikke så mange flere barn enn etniske europeere, og annengenerasjons innvandrere som må ta de samme hensyn som de opprinnelige innbyggerne, økonomisk, sosialt og utdanningsmessig, skiller seg praktisk talt ikke fra dem.

De gifter seg senere, og får færre barn enn foreldregenerasjonen gjorde. Fordi de trenger å bruke ungdomstida til å skaffe seg en utdannelse og legge et skikkelig grunnlag for å få en familie senere. Akkurat som vi gjør.

 

I 2050 blir det sagt at vi kommer til å ha 10% muslimer i Europa. Jeg ser ikke helt problemet med det. For det er ikke så veldig mange flere muslimer enn vi har i dag.

Frykten din er ubegrunnet, og jeg tipper den er basert på at du har tatt til deg for mye "de formerer seg som kaniner"-retorikk. Som er totalt feilaktig. Innvandrere får ikke så mange flere barn enn etniske europeere, og annengenerasjons innvandrere som må ta de samme hensyn som de opprinnelige innbyggerne, økonomisk, sosialt og utdanningsmessig, skiller seg praktisk talt ikke fra dem.

De gifter seg senere, og får færre barn enn foreldregenerasjonen gjorde. Fordi de trenger å bruke ungdomstida til å skaffe seg en utdannelse og legge et skikkelig grunnlag for å få en familie senere. Akkurat som vi gjør.

 

Ja, sånne framskrivninger har jo vist seg å være accurate...NOOOT!

 

I 2011 ble London en Ghetto, med 55% innvandrere. I dag tør jeg bare tippe. Var der forleden og så nesten ingen hvite. I løpet av noen år har 600.000 hvite britter stukket av fra London. 

 

http://www.bbc.com/news/uk-england-london-20680565

 

ISLAM tar nok ikke over Europa, men ikke-vestlig innvandring vil, dersom strømmen får fortsette som nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Heller Illuminati enn Islam.

Anonymous poster hash: d21ea...ab5

 

"Illuminati" har vi jo allerede, eller new world order. Den går jo nettop ut på å utrenske all vestlig kultur, gjøre oss alle til kulturrelativister, glemmer vår historie og forakte våre tradisjoner slik at vi blir gode konsumenter (enda bedre enn i dag) som ikke stiller spørsmål ved naziene (myndighetene)/mafia. Statens størrelse har økt med 9 ganger siden 50-tallet. Nøyaktig samme oppskrift som naziene brukte på 20-30 tallet. Bare at i dag i vesten så er VI de gode. Vi får dog se hvordan historien vil dømme oss som utslettet oss selv gjennom godhet slik at elitene skulle karre til seg mest mulig. 

 

Litt morsomt bilde egentlig..0,1% lurer dere vanlige dumme folk til å kjøpe og kjøpe og kjøpe og jobbe og jobbe og slave og slave gjennom gjeld og hjernevask og null forståelse for økonomi. Samtidig flommes vesten over av fattige som utkonkurrerer oss. Snart er vi borte, i mens en bitteliten hvit elite gjerder seg inne med vakter og våpen og lever liv i sus og dus. 

 

Brave new world er en fin pekepinn, men ma kan jo ikke gjøre det NØYAKTIG likt som i boka. En del ting er dog ganske like. Enjoy the decline! 

Endret av Walden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånne framskrivninger har jo vist seg å være accurate...NOOOT!

 

I 2011 ble London en Ghetto, med 55% innvandrere. I dag tør jeg bare tippe. Var der forleden og så nesten ingen hvite. I løpet av noen år har 600.000 hvite britter stukket av fra London. 

 

http://www.bbc.com/news/uk-england-london-20680565

 

ISLAM tar nok ikke over Europa, men ikke-vestlig innvandring vil, dersom strømmen får fortsette som nå. 

Sist jeg var der, så hadde jeg ingen problemer med å se hvite folk. Du hadde stått deg bra på å ikke være så überdramatisk.

Og tallene som er referert i artikkelen gir ingen grunn til bekymring for at London heller skal bli overtatt av muslimer. De viser riktignok at det er mange innvandrere i London, men ikke at det er en ghetto.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...