Gå til innhold

Jøde angrep homofile med kniv


Drizzt

Anbefalte innlegg

www.vg.no/nyheter/utenriks/seks-knivstukket-under-homoparade-i-israel/a/23497564/

 

 

Som jeg har skrevet her flere ganger - ikke alle kan rehabiliteres. Særlig ikke mordere og de som har forsøkt å drepe. Han burde sitte fengslet livet ut. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evans

Jeg vet ikke hvordan type oppfølging de har med slike kriminelle i Israel, men det er åpenbart at hatet han bærer på mot homofile er like sterkt som det var for 10 år siden.

Det er nok ikke tilstrekkelig å kun straffe når det gjelder hatkriminalitet, de bør Rehabliteres for hater de bærer på, slik at det kan være trygt å slippe de ut blandt folk.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dere begge. 



Anonymous poster hash: 97b69...f2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.vg.no/nyheter/utenriks/seks-knivstukket-under-homoparade-i-israel/a/23497564/

 

Hvorfor legger du vekt på at han er jøde? Er du antisemitt? 

Anonymous poster hash: 6b288...743

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor legger du vekt på at han er jøde? Er du antisemitt? 

Anonymous poster hash: 6b288...743

 

 

 

Hvorfor legger du vekt på at TS nevner knivstikkeren er jøde, er du tilbakestående?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at det i det hele tatt er mulig å holde en homoparade i Israel viser hvor bra dette landet er. Forsøk å holde en tilsvarende parade i Saudi-Arabia, Iran eller Gaza. Lykke til, sier jeg bare. 

 

 



Anonymous poster hash: 65b61...767
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor legger du vekt på at han er jøde? Er du antisemitt? 

Anonymous poster hash: 6b288...743

 

 

Med tanke på at de fleste som hater homofile er religiøse, og da at åpenbart religionen er en stor del av problemet, så er det jo relevant. 

Anonymous poster hash: b071b...302

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger du vekt på at TS nevner knivstikkeren er jøde, er du tilbakestående?

 

Jeg legger vekt på det fordi det er unaturlig å nevne. Litt som å nevne hudfargen. Hvorfor er det viktig? Bare rasister vil legge vekt på hudfarge når det begås angrep mot homofile.

Anonymous poster hash: 6b288...743

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det at det i det hele tatt er mulig å holde en homoparade i Israel viser hvor bra dette landet er. Forsøk å holde en tilsvarende parade i Saudi-Arabia, Iran eller Gaza. Lykke til, sier jeg bare. 

 

 

Anonymous poster hash: 65b61...767

 

 

+1 

 

Shalom!

israel-dove12.jpg

Anonymous poster hash: 6b288...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger vekt på det fordi det er unaturlig å nevne. Litt som å nevne hudfargen. Hvorfor er det viktig? Bare rasister vil legge vekt på hudfarge når det begås angrep mot homofile. Anonymous poster hash: 6b288...743

Fordi religion er grunnen til at han gjorde det. Men han kunne heller kalt han ekstremistisk jøde, ultraortodoks jøde eller noe lignende.

Anonymous poster hash: e540f...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor legger du vekt på at han er jøde? Er du antisemitt? 

Anonymous poster hash: 6b288...743

 

 

 

Fordi han er en jøde. Les artikkelen. Herregud, paranoia much?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg som rødhåret mann voldtar en kvinne så er det ikke relevant at jeg har rødt hår. 



Anonymous poster hash: 6b288...743
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg legger vekt på det fordi det er unaturlig å nevne. Litt som å nevne hudfargen. Hvorfor er det viktig? Bare rasister vil legge vekt på hudfarge når det begås angrep mot homofile.

Anonymous poster hash: 6b288...743

 

 

 

Vrøvl og forb. sludder

 

Mannen er jøde, altså nevner TS at han er jøde.

 

Hadde han vært neger, sunnmøring eller stangspringer så hadde det blitt nevnt.

 

Ikke rasisme i det hele tatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om jeg som rødhåret mann voldtar en kvinne så er det ikke relevant at jeg har rødt hår. 

Anonymous poster hash: 6b288...743

 

 

 

Beklager at det sårer følelsene dine, men det er ganske relevant i dette tilfellet at det var en jøde som gjorde det. Til og med en ultraortodoks en (som er kjent til å være ganske ekstreme). Så gå og klag til journalistene eller bare aksepter at relevant informasjon ikke skjules fra publikum. Iallefall denne gangen.

 

Altså, nyhetene er ikke ''En mann drepte en kvinne'' eller ''En kvinne drepte en kvinne''. Det gis mye ekstra informasjon om de som er involvert og det er sånn det skal være.

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om jeg som rødhåret mann voldtar en kvinne så er det ikke relevant at jeg har rødt hår. 

Anonymous poster hash: 6b288...743

 

Nei, det er fordi rødhårede menn ikke har en tendens til å voldta kvinner. Religiøse ekstremister, i dette tilfellet en ultraortodoks jøde, har en tendens til å angripe homofile. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det at det i det hele tatt er mulig å holde en homoparade i Israel viser hvor bra dette landet er. Forsøk å holde en tilsvarende parade i Saudi-Arabia, Iran eller Gaza. Lykke til, sier jeg bare.    Anonymous poster hash: 65b61...767

Det skulle bare mangle at man kan holde en homoparade i et land som slikker vestlig ræv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle bare mangle at man kan holde en homoparade i et land som slikker vestlig ræv.

 

 

Helt klart, for det holdes jo ikke så veldig mange homoparader på Vestbredden og Gazastripen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, for det holdes jo ikke så veldig mange homoparader på Vestbredden og Gazastripen

 

 

Jeg er faktisk mer spent på å se slike parader i muslimske land. Og hvor fredelige muslimene der er. Hvor tolerante og hvor siviliserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg som rødhåret mann voldtar en kvinne så er det ikke relevant at jeg har rødt hår. 

Anonymous poster hash: 6b288...743

 

Rødhårede har  ingen ideologisk grunn til å voldta kvinner.

 

Men religiøse fundamentalister har store ideologiske grunner til å angripe homofile.

 

Nå kan det jo henne denne fundamentalisten også er mentalt syk, noe jeg mistenker at han er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...