Gå til innhold

Narkotikasmuglet tatt ved Oslo Lufthavn - Jeg blir så deperimert at jeg mister lysten til å leve.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har det inkopetente politiet vårt endelig klart å ta noen for noe. Endelig! Det er nesten en sensasjon. En "nederlandsk" narkosmugler ble tatt med hele 54,6 kg Khat. "Litt av et narkotikabeslag!" sier nettavisen.  I vanlige land kralifiserer sånt til lange fengselsdommer. Utenfor Europa sannsyneligvis livstidsstraff.  I Norge får forbryteren den rettmessige straffen på .... 15.000 kr i bot, og er fri til å gå. Hva i helvette. HVA I HELVETTE? ??? Med tanke på hvor lav sjangsen er for å bli tatt og den lave straffen, så er du jo nesten dum om du ikke prøver å smugle så mye drit som mulig inn i norge så du kan tjene millioner.  Jeg skjønner ikke at det går ann. Jeg blir ofte helt på gråten når jeg ser at overfallsvoldtektsforbrytere i et unntakstilfelle faktisk blir tatt og får noen timer i samfunnsstraff som "lærepenge".  Hater vi oss selv virkelig så mye? Hater vi fred og trygghet så mye at vi BER FOLK OM Å VÆR SÅ SNILL Å KOMME HIT Å SMUGLE, STJELE, VOLDTA og DREPE? Jeg blir helt på gråten og jeg mister livslysten av dette.    http://www.nettavisen.no/nyheter/hadde-med-seg-546-kilo-khat/3422813810.html Anonymous poster hash: c5a8a...afd

Ja,men nå er det jo forskjell på khat og heroin da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Khat er et mildt stimulerende stoff, og den eneste grunnen til at det sidestilles med narkotika, er at det er "de andres" milde stimulerende stoff. Jeg kan ikke se noen fornuftige grunner til at det er forbudt.

 

Godt observert. Alle stoffene som havner på narkotikalisten er jo nettopp "de andres" rusmidler.

Anonymous poster hash: 47ee6...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opplysningen TS, da vet jeg at det er khat jeg skal ta med neste gang siden straffen er såpass lav.

 



Anonymous poster hash: 4c293...d5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opplysningen TS, da vet jeg at det er khat jeg skal ta med neste gang siden straffen er såpass lav.

Anonymous poster hash: 4c293...d5f

Fortjenesten er neppe den største. Om du smugler en lastebil med løk fra Sverige blir fortjenesten sannsynligvis større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for opplysningen TS, da vet jeg at det er khat jeg skal ta med neste gang siden straffen er såpass lav.

 

Anonymous poster hash: 4c293...d5f

 

 

I følge din egen tankegang så er det ikke noe sånt som at prisen for en vare er lav når straffen er lav og prisen for en vare er høy når straffen er høy?

 

- for eksempel, - om det fantes dødsstraff for å smugle khat, - ville det gjort prisen på khat høyere eller lavere etter din mening?

 

Er du for eller imot streng straff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for opplysningen TS, da vet jeg at det er khat jeg skal ta med neste gang siden straffen er såpass lav.

 

Anonymous poster hash: 4c293...d5f

 

Det er nok ingen som smugler khat fordi det er profitt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...