Gå til innhold

Muslimer og jøder


jabx

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har lest at "muslimer er de nye jøder". Nei, muslimer er muslimer og jøder er jøder

Så sant som det er sagt. Å sammenligne muslimenes situasjon med jødenes er i beste fall kunnskapsløst, og i verste fall kynisk og ondskapsfullt.

Jødene er en liten gruppe mennesker, og de ønsker ikke å spre sin religion til andre (jødedommen er ikke ekspanderene/misjonerende). De ble tråkket på av alt fra vanlige folk til makthaverne selv i vestlige land.

Muslimer er ekstremt mange og ekstremt mektige i verden, og de har en ekspansjonistisk/misjonerende ideologi. I vestlige land får de spesialbehandling av myndighetene.

Muslimene beskyttes aktivt av myndighetene rundt omkring, i motsetning til jødene. Så å sammenligne de to er rett og slett idiotisk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble banket og kalt hore av den helnorske tannlegesønnen og hans like helnorske venner da jeg var 9-10. Dette var ord de brukte mot meg daglig, frem til jeg ble 12-13.

Fint å høre at det er kulturen til foreldrene deres som har skylda.

Flere oppdiktede historier, ser jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor din kommentar blir ignorert... eller vent! Jeg vet hvorfor.

Dette har dessverre også jeg vært vitne til som barn og ungdom. Etnisk norske barn med helt lik oppførsel og språk.

Den blir ignorert fordi det er en uverifisert historie som åpenbart blir brukt til å prøve å lyve det til at slikt kan forventes fra etnisk norske i like stor grad som fra islam-tilhengere, noe som er pisspreik.

Som om det ikke er særdeles spesielt at voldepisoden skjer blant hundrevis av andre mennesker, og at de muslimske voksne forsvarer de voldlige barna sine ved selv å ty til fysisk utagering mot de som sier fra.

Endret av jabx
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, ingen har da sagt at nordmenn ikke er i stand til å mobbe og til og med ta den ut fysisk.

Jeg ignorerte den av den enkle grunn at den ikke har noe med HI å gjøre. Jeg har selv opplevd det, med venninner faktisk, som av en eller annen grunn fant det interessant å dytte hodet mitt ned i snøen og se hvor lenge det tok til jeg gjorde grov motstand.

Jeg så ingen grunn til å ta opp dette eller koble en relevans til HI.

Vi snakker vi om en spesifikk hendelse i ett Lekeland hvor en gruppe gutter i full offentlighet med voksne tilstede utøvdge grov fysisk og verbal vold.

Ingen her kan legge frem en lignende hendelse med ikke-muslimske barn. Merk deg også at dette var en religiøs flokk med mennesker som feiret høytiden eid. De kom rett fra moske.

Kan du huske å bli banket opp og fornedret på juletrefest?

I tillegg, når en ansatt tar kontakt med de voksne som er med guttene, så opplever han en voksen som selv er voldelig og om han er en av foreldrene så forklarer det mye av guttenes oppførsel.

Barns utvikling er i hendene på foreldrene. Posten som ble "ignorert", foreldrene var skyldige.

Barnets utvikling

6 - 12 år

Dette er som regel en rolig periode for barnet.

Barnet har mange latente følelser det er viktig å ta vare på, som for eksempel seksualitet og agression.

I følgende hendelse har guttene utvist en aggresjon som er grenseoverskridende for barn i den alderen. Foreldrene har også overlevert en seksuell komponent, at ikke-muslismske jenter er horer (dette MÅ foreldre ha sagt hjemme, foreldre som skal få komme tilbake med sine barn. Om de ikke skal gjenta handlingen så må foreldrene gå gjennom en stor kulturell omvendig om barna skal kunne gjøre det også)

Den bevisste hukommelsen begynner å utvikle seg. Barnet kan begynne å få forventninger til ting som skal skje.

  • De fleste minnene er positive og glade.
  • Barnet er ikke lengre så adaptivt. Vaner og mønstre utvikles i denne perioden.
  • Barnet klarer å organisere seg selv, og mestrer hverdagen stort sett på egen hånd.
  • Sosiale ferdigheter og egen identitet utvikles.
  • Likeverdige mellommenneskelige forhold er barnets nøkkelrelasjoner.
  • ”Merkelapper” blir en del av barnets identitet (tykk, venstrehendt, innflytter).
  • Det er viktig for barnet å være flink i noe. Mestring er viktig for identitetsbyggingen.
  • Barnet er opptatt av verden rundt det.

Skremmende på dypt nivå. Jeg kan ikke tro at disse foreldrene snur på en fem-øring og innser pedagogikken i at dette er en holdningsendring de først må igjennom for å "rette opp" barna sine holdninger.

Se på hvordan første foreldrer reagerer når ansatt tar det opp med ham. Aggresjon.

Grunnet dette mener jeg at denne menigheten skal være utestengt fra Eventyrfabrikken for evig tid og at alle foreldre skal meldes til barnevernet og gjennomgå foreldre-kurs, samt kurs i Norsk kultur, og at barna får droppe koran-timer etter skolen for timer i pedagogisk og kulturell opplæring/gjenlæring.

Anonymous poster hash: b7839...fa5

Hvorfor diskuteres det jødehat eller hva noen etnisk norske jenter tenker imøte med slike barn?

Det går fint ann å dra inn at etnisk norske barn også gjør dette for å diskutere hvor de har dette fra, men som vanlig tåler ikke folk at man sier imot korstogene mot muslimer.

Ingen som har sagt det? Hva kaller du dette da?

Flere oppdiktede historier, ser jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir ignorert fordi det er en uverifisert historie som åpenbart blir brukt til å prøve å lyve det til at slikt kan forventes fra etnisk norske i like stor grad som fra islam-tilhengere, noe som er pisspreik.

Som om det ikke er særdeles spesielt at voldepisoden skjer blant hundrevis av andre mennesker, og at de muslimske voksne forsvarer de voldlige barna sine ved selv å ty til fysisk utagering mot de som sier fra.

Ingen sa noe om hva som kan forventes av etnisk norske barn, hun skrev hva hun har opplevd. Du tåler ikke at barn opplever mobbing fra alle kjønn, religioner og nasjonaliteter.

Ta og les noen mobbehistorier du eller snakk med noen lærere og hør hvor ofte etnisk norske barn mobber fysisk og psykisk, og hvor ofte deres etnisk norske foreldre forsvarer det eller ignorerer det.

Slutt å bagatliser mobbing bare fordi det ikke passer i ditt verdensbilde hvor dine egne fordommer dominerer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor diskuteres det jødehat eller hva noen etnisk norske jenter tenker imøte med slike barn?

Det går fint ann å dra inn at etnisk norske barn også gjør dette for å diskutere hvor de har dette fra, men som vanlig tåler ikke folk at man sier imot korstogene mot muslimer.

Ingen som har sagt det? Hva kaller du dette da?

Det er det tråden handler om, muslimske barns religiøse og kulturelle mobbing av ikke-muslimer, ikke mobbing mellom barn generelt. Ikke bare mobbing, saken tatt opp i HI er grov vold.

Vi ville snakket om grov vold begått av ikke-muslimske barn mot muslimske barn, hvis det var en slik sak på agendaen nå.

Det er deg meg såvidt ikke bekjent, men om du vet noe annet så lag en tråd!

Jeg skrev om jødehat som nok et problem vi har med muslimske barn vs andre religiøse grupper i Norge. Det er helt i tråd med hendelsen i HI.

Dette er ikke vanlig mobbing som foregår på skoler verden rundt, dette er religiøs og rasistisk mobbing. Ett problem som ikke har eksistert i Norge siden under krigen, men som nå, grunnet muslmsk innvandring, er ett seriøst problem.

Når 1 av 3 jødiske barn opplever å bli mobbet for å være jødiske så er dette ett mobbe-problem i den norske skole vi må ta svært seriøst.

Jeg tok også opp at muslimske barn i lang tid har utøvd religiøst og kulturelt press mot norske barn ved å lenke til Inger Lise Liens arbeide for å belyse hvor lenge dette har pågått i de områder hvor konstellasjonen mellom muslimske og ikke-muslimske barn er av den karakter at ikke-muslimske barn er i mindretall.

Dette for å vise at problematikken med muslimske barns religiøse og kulturelle mobbing ikke er ett nytt problem. Det begynte for lenge siden. På muslimsk-dominerte skoler kaller norske jenter seg selv for horer allerede for 15 år siden.

Det er absolutt interessant i forhold til denne saken at slike syn fra muslimsk ungdom ikke er ett nytt fenomen.

Mobbing generelt er det mange tråder om. Dette er ikke en av dem, denne har en annen dimensjon.

Så nei, som noen skrev , andres personlige uverifiserte enkelt-opplevelser med mobbing mellom etniske nordmenn hører ikke til i denne tråden.

Tråden handler om hendelser som har offentlig interesse og som omfatter ett større problem spesifikt knyttet til muslimske barn.

Det MÅ prates om. Får ikke folk prate om det, hvis folk som deg skal få legge lokk på saken ved å skammeliggjøre, så skapes det en livsfarlig "pressure-boiler".

Dette er uakseptabelt, hvorfor protesterer du mot at det diskuteres? Det MÅ diskuteres, hva i all verden, vi diskuterer all annen mobbing, hvofor ikke denne, og hvorfor skal vi ikke identifisere komponentene?

Om vi ikke gjør det kan vi ikke gjøre noe med problemet.

Tror du at du gjøre muslimske barn og den muslimske befolkning i Norge generelt med din apologetisme?

Tenk igjen!

Hvilke korstog mot muslimer snakker du om? Vi har ikke tenkt å gå tilbake til middelalderen om det er det du ønsker, men jeg mistenker mer at du er en av de som kan finne på å ytre "muslimer er de nye jøder".

Anonymous poster hash: fd361...ca9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det tråden handler om, muslimske barns religiøse og kulturelle mobbing av ikke-muslimer, ikke mobbing mellom barn generelt. Ikke bare mobbing, saken tatt opp i HI er grov vold.

Vi ville snakket om grov vold begått av ikke-muslimske barn mot muslimske barn, hvis det var en slik sak på agendaen nå.

Det er deg meg såvidt ikke bekjent, men om du vet noe annet så lag en tråd!

Jeg skrev om jødehat som nok et problem vi har med muslimske barn vs andre religiøse grupper i Norge. Det er helt i tråd med hendelsen i HI.

Dette er ikke vanlig mobbing som foregår på skoler verden rundt, dette er religiøs og rasistisk mobbing. Ett problem som ikke har eksistert i Norge siden under krigen, men som nå, grunnet muslmsk innvandring, er ett seriøst problem.

Når 1 av 3 jødiske barn opplever å bli mobbet for å være jødiske så er dette ett mobbe-problem i den norske skole vi må ta svært seriøst.

Jeg tok også opp at muslimske barn i lang tid har utøvd religiøst og kulturelt press mot norske barn ved å lenke til Inger Lise Liens arbeide for å belyse hvor lenge dette har pågått i de områder hvor konstellasjonen mellom muslimske og ikke-muslimske barn er av den karakter at ikke-muslimske barn er i mindretall.

Dette for å vise at problematikken med muslimske barns religiøse og kulturelle mobbing ikke er ett nytt problem. Det begynte for lenge siden. På muslimsk-dominerte skoler kaller norske jenter seg selv for horer allerede for 15 år siden.

Det er absolutt interessant i forhold til denne saken at slike syn fra muslimsk ungdom ikke er ett nytt fenomen.

Mobbing generelt er det mange tråder om. Dette er ikke en av dem, denne har en annen dimensjon.

Så nei, som noen skrev , andres personlige uverifiserte enkelt-opplevelser med mobbing mellom etniske nordmenn hører ikke til i denne tråden.

Tråden handler om hendelser som har offentlig interesse og som omfatter ett større problem spesifikt knyttet til muslimske barn.

Det MÅ prates om. Får ikke folk prate om det, hvis folk som deg skal få legge lokk på saken ved å skammeliggjøre, så skapes det en livsfarlig "pressure-boiler".

Dette er uakseptabelt, hvorfor protesterer du mot at det diskuteres? Det MÅ diskuteres, hva i all verden, vi diskuterer all annen mobbing, hvofor ikke denne, og hvorfor skal vi ikke identifisere komponentene?

Om vi ikke gjør det kan vi ikke gjøre noe med problemet.

Tror du at du gjøre muslimske barn og den muslimske befolkning i Norge generelt med din apologetisme?

Tenk igjen!

Hvilke korstog mot muslimer snakker du om? Vi har ikke tenkt å gå tilbake til middelalderen om det er det du ønsker, men jeg mistenker mer at du er en av de som kan finne på å ytre "muslimer er de nye jøder".

Anonymous poster hash: fd361...ca9

Ja, du får lov til å belyse at jødiske barn blir mobbet av muslimske barn, men ingen får ta opp hva andre barn opplever av mobbing. Kun det som bekrefter det du mener. Akkurat det jeg tenkte meg.

Det er å katogrisere mobbing mellom barn, det er latterlig og kvalmt. Hvorfor skal kun mobbing fra muslimske barn mot ikke-muslimske barn diskuteres? Er den mobbingen verre enn annen mobbing?

Er det et større problem at noen mobbes pågrunn av religion enn at andre barn blir banket for vekten? Hudfargen? Fordi de har briller?

Er det noe det snakkes om så er det muslimer. Hele tiden. Under hver artikkel med en utlending eller vær-melding. Det snakkes om muslimer opp og ned og overalt. Hvis du ikke har fått med deg det så er ikke det min feil.

Jeg legger ikke lokk på en dritt eller skammeliggjør, så ikke kom med anklager ut av inget. Jeg setter spørsmålstegn ved din og andres valg med å kategorisere mobbing av barn som om dette er verre enn all annen mobbing!

Korstoget til deg og resten av gjengen, som gjør alt om til en muslim debatt. Alt skal hele tiden handle om muslimer, og våger noen å si imot dere er vi det ene og det andre.

Det begynner å bli fanatiske tilstander i dette landet.

Og de der standard personangrepene om at alle som sier imot dere har en eller annen fanatisk baktanke med det. Vennligst legg de fra deg og slutt med konspirasjonsteoriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en forutintatt holdning til hva jeg kommer å skrive.

Det er litt slitsomt å måtte gjenta seg selv på trykk, men, dette er ikke vanlig mobbing. Mobbing i skolen foregår over hele verden.

Dette er en annerledes type mobbing, som skrevet, kulturell, religiøs og rasistisk mobbing/trakassering.

At barn bruker ordet hore om en 11-åring fordi hun er norsk er ikke vanlig mobbing. At jøde brukes som skjellsord i flere skoler i, hovedsakelig Oslo, er ikke mobbing men rasisme. Å kalle andre gris for at de har leverpostei på brødskiva er ikke vanlig mobbing.

Stat og kommuner har avsatt budsjetter for å bekjempe mobbing. Dette problemet er ikke på den dagsordenen. Det ville blitt ansett som stigmatisering av muslimer.

Så ja, det er problematisk at vi har en økning av mobbing fra en spesiell religiøs gruppe i Norge mot andre barn som ikke deler deres tro.

Hvordan tror du integreringen av disse barna skal gå når de vokser opp med holdninger om at norske jenter er horer, ikke-muslimer er mindre verdt som mennesker og nazismens styggeste hode, jødehat, er på vei tilbake til Norge?

Mobbing diskuteres daglig og vi bruker som skrevet store stats og kommunale midler på skoler landet rundt for å motarbeide mobbing. Også i de skoler hvor religiøs, kulturell og rasistisk mobbing foregår.

Norske foreldre er i dag svært opptatt av og involvert i skole-arbeide mot mobbing og det er i dag sterk sosial fordømming i de fleste norske skoler fra voksne om mobbing oppdages.

Den mobbing vi diskuterer her i tråden bifalles av voksne. Den har sitt utspring i de voksnes negative forestillinger om det norske samfunn, nordmenn og den konflikten mellom Israel og Palestina.

Ja, den er værre. Mobbing i skolen som det jobbes hardt mot involverer foreldre i stor grad og mobbingen er ikke som ett resultat av foreldres holdninger til briller eller vekt. Om noen blir mobbet for hudfarge så kan jeg garantere deg at dette tas mer alvorlig enn noe annen mobbing og det tas umiddelbart opp med foreldre i personlige møter for der kommer holdningene hjemmefra. Er det noen som tar rasisme seriøst så er det nordmenn.

Det ser ikke ut til å være en prioritet hos muslimske foreldre og de må vi ta like seriøst.

Har sammentrukket din lange tale om at muslimer er på agendaen hele tiden til denne setningen.

Vel, det er endel problemer både i Norge og hele verden generelt med islam og muslimer, det er ikke en konspirasjons-teori men fakta.

Anonymous poster hash: fd361...ca9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

e fra deg og slutt med konspirasjonsteoriene.

Har sammentrukket din lange tale om at muslimer er på agendaen hele tiden til denne setningen.

Vel, det er endel problemer både i Norge og hele verden generelt med islam og muslimer, det er ikke en konspirasjons-teori men fakta.

Anonymous poster hash: fd361...ca9

En forutintatt holdning som tydeligvis bekreftes hver gang du skriver. Jøss.

Ja, for barn med annen hudfarge og nasjonalitet blir jo ikke utsatt for rasisme eller kultur-hets. Spar meg.

Hvordan tror du integreringen av disse barna skal gå når de vokser opp med holdninger om at norske barn mobber de for religion, kultur og hudfarge? Hvordan tror du integreringen av disse bana skal gå når de få høre fra norske barn og voksne at de er mindre verdt og "kan dra seg tilbake hvor de kommer fra!".

Den der setningen kan vinkles hvordan du vil. Det vet alle vi som er imot rasisme generelt og ikke bare når den påvirker oss.

Hadde nordmenn vært så opptatt av rasisme hadde vi ikke sett så mye til den fra nordmenn. Hadde norske foreldre vært så opptatt av mobbing som du skal ha det til, hadde veldig mange barn hatt en bedre hverdag, og veldig mange voksne hadde hatt gode barndomsminner og ikke trengt psykolog.

Du bekrefter bare det jeg har sagt og trodd hele tiden. Takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har sagt det? Hva kaller du dette da?

Løgnaktigheten er sentral når det gjelder å unnskylde, bortforklare eller relativisere ikke-vestlig ukultur. Heller ikke jeg har sagt det du påstår. Å sitere en setning der jeg ikke sier det du påstår at noen har sagt og så påstå at jeg sier noe jeg ikke har sagt... herregud, det blir en ren parodi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sa noe om hva som kan forventes av etnisk norske barn, hun skrev hva hun har opplevd. Du tåler ikke at barn opplever mobbing fra alle kjønn, religioner og nasjonaliteter.

Ta og les noen mobbehistorier du eller snakk med noen lærere og hør hvor ofte etnisk norske barn mobber fysisk og psykisk, og hvor ofte deres etnisk norske foreldre forsvarer det eller ignorerer det.

Slutt å bagatliser mobbing bare fordi det ikke passer i ditt verdensbilde hvor dine egne fordommer dominerer.

I ren desperasjon etter å forsvare, bortforklare, relativisere eller unnskylde ikke-vestlig ukultur begynner du i tillegg til å støtte en uverifisert historie å lyve om hva jeg har skrevet.

Jeg har ikke bagatellisert mobbing i det hele tatt. Jeg har påpekt at det er kommet en uverifisert historie som åpenbart var et forsøk på å fjerne fokus fra den ikke-vestlige ukulturen som ble fysisk utført i denne hendelsen.

Forøvrig glemte jeg å nevne at det 11-årige offeret for praktisert ikke-vestlig ukultur havnet på sykehus med alvorligere skader (legemsbeskadigelse). Det sto ikke noe om dette i den anonyme brukerens uverifiserte historie som var et forsøk på å forsvare ikke-vestlig ukultur. Den uverifiserte historien blir altså bare mindre og mindre relevant, og fremstår som et mer og mer patetisk forsøk på å fjerne fokus fra ikke-vestlig ukultur.

Endret av jabx
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater muslimer og troen deres! Er noe av det verste vi har her i landet, samme med radikale kristne. Hjelper vel ikke hva jeg mener, men hadde vært så greit å sluppet disse overreligiøse idiotene...

Jeg hater alle feite damer og livsstilen deres! Er noe av det verste vi har her i landet, intet pent å se på de. Hjelper vel ikke hva jeg mener, men hadde vært så greit å sendt de overfeite idiotene til et slankemottak.

Ikke greit å dømme andre vet du, for du kan også bli dømt. Og det er lite hyggelig. Feita. Got my point?

Anonymous poster hash: 8980d...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får lov til å belyse at jødiske barn blir mobbet av muslimske barn, men ingen får ta opp hva andre barn opplever av mobbing. Kun det som bekrefter det du mener. Akkurat det jeg tenkte meg.

Det er å katogrisere mobbing mellom barn, det er latterlig og kvalmt. Hvorfor skal kun mobbing fra muslimske barn mot ikke-muslimske barn diskuteres? Er den mobbingen verre enn annen mobbing?

Er det et større problem at noen mobbes pågrunn av religion enn at andre barn blir banket for vekten? Hudfargen? Fordi de har briller?

Grunnen til at mobbingen av jødiske barn er relevant men ikke alle andre former for mobbing er at det er muslimene som er grunnlaget for jødemobbingen. Dagens mobbing og trakassering av jøder springer ut fra islam, som stort sett er en dominerende faktor i de ukulturer som omtales i tråden.

Å kategorisere mobbing blant barn er fullstendig legitimt, og det er merkelig at du påstår noe annet. Men denne episoden var ikke mobbing. Mobbing er mer eller mindre systematisk trakassering over tid. Denne episoden var ren voldsutøvelse mot et barn, utført av andre barn, åpenbart med deres kulturelle bakgrunn som en viktig årsak (hat mot jøder, kvinner, osv.). Voldsutøvertne hadde såvidt jeg kan se aldri møtt offeret før.

Å blande inn mobbing i en sak som omhandler grov vold er dermed total skivebom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korstoget til deg og resten av gjengen, som gjør alt om til en muslim debatt. Alt skal hele tiden handle om muslimer, og våger noen å si imot dere er vi det ene og det andre.

Det begynner å bli fanatiske tilstander i dette landet.

Hele saken handler om at muslimske barn utøvet grov vold mot et annet barn. Og da mener du at man ikke skal snakke om islam eller muslimer?

Si meg, er du helt god?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ren desperasjon etter å forsvare, bortforklare, relativisere eller unnskylde ikke-vestlig ukultur begynner du i tillegg til å støtte en uverifisert historie å lyve om hva jeg har skrevet.

Jeg har ikke bagatellisert mobbing i det hele tatt. Jeg har påpekt at det er kommet en uverifisert historie som åpenbart var et forsøk på å fjerne fokus fra den ikke-vestlige ukulturen som ble fysisk utført i denne hendelsen.

Forøvrig glemte jeg å nevne at det 11-årige offeret for praktisert ikke-vestlig ukultur havnet på sykehus med alvorligere skader (legemsbeskadigelse). Det sto ikke noe om dette i den anonyme brukerens uverifiserte historie som var et forsøk på å forsvare ikke-vestlig ukultur. Den uverifiserte historien blir altså bare mindre og mindre relevant, og fremstår som et mer og mer patetisk forsøk på å fjerne fokus fra ikke-vestlig ukultur.

Hva vet du om hensikten hennes? Ingenting.

Slutt å vær så aggresiv. Ta deg en kald dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele saken handler om at muslimske barn utøvet grov vold mot et annet barn. Og da mener du at man ikke skal snakke om islam eller muslimer?

Si meg, er du helt god?

Hvor har jeg sagt det? Ingen steder. Slutt å innbill deg ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, for barn med annen hudfarge og nasjonalitet blir jo ikke utsatt for rasisme eller kultur-hets. Spar meg.

For det første er dette fullstendig irrelevant for saken. Om andre utsettes for rasisme eller kulturhets så rettferdiggjør det ikke grov vold.

For det andre handler saken om grov, sannsynligvis rasistisk motivert vold og ikke bare rasisme. Å sammenligne grov voldsutøvelse med at noen utsettes for verbalt uttrykket rasisme blir rett og slett latterlig.

Forøvrig er det nok heller slik at det er etniske nordmenn som utsettes or raisme eller kulturhets fra ikke-vestlige med særlig muslimsk kulturbakgrunn. På skoler i Oslo der muslimene er i flertall blir norsk ungdom mobbet og trakassert av muslimungdommen hvis de ikke underkaster seg fullstendig.

Denne voldsepisoden er bare nok et eksempel på ukulturen som de stakkars ikke-muslimske barna som må gå på skoler med muslimsk flertall utsettes for.

Endret av jabx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om hensikten hennes? Ingenting.

Slutt å vær så aggresiv. Ta deg en kald dusj.

Jeg vet ingenting om hensikten, men det fremstår som et tydelig forsøk på å fjerne fokus fra ikke-vestlig, i hovedsak muslimsk, ukultur.

Du kaller meg aggressiv i en diskusjon som handler om en episode der et barn ble utsatt for grov vold? Kjære vene.

Hvor har jeg sagt det? Ingen steder. Slutt å innbill deg ting.

Hvorfor klager du da over at man diskuterer muslimer i en sak som omhandler muslimer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at mobbingen av jødiske barn er relevant men ikke alle andre former for mobbing er at det er muslimene som er grunnlaget for jødemobbingen. Dagens mobbing og trakassering av jøder springer ut fra islam, som stort sett er en dominerende faktor i de ukulturer som omtales i tråden.

Å kategorisere mobbing blant barn er fullstendig legitimt, og det er merkelig at du påstår noe annet. Men denne episoden var ikke mobbing. Mobbing er mer eller mindre systematisk trakassering over tid. Denne episoden var ren voldsutøvelse mot et barn, utført av andre barn, åpenbart med deres kulturelle bakgrunn som en viktig årsak (hat mot jøder, kvinner, osv.). Voldsutøvertne hadde såvidt jeg kan se aldri møtt offeret før.

Å blande inn mobbing i en sak som omhandler grov vold er dermed total skivebom.

Ja, helt sant det. Er bare muslimske barn som mobber og trakkasserer jøder. Helt korrekt. :fnise:

Det er ingen etnisk norske foreldre med barn på markeringene mot Israel, som uttaler seg hatsk mot jøder og israelere mens barna hører på :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ingenting om hensikten, men det fremstår som et tydelig forsøk på å fjerne fokus fra ikke-vestlig, i hovedsak muslimsk, ukultur.

Du kaller meg aggressiv i en diskusjon som handler om en episode der et barn ble utsatt for grov vold? Kjære vene.

Hvorfor klager du da over at man diskuterer muslimer i en sak som omhandler muslimer?

Du er aggresiv, ingen hemmelighet dette.

Anonymous poster hash: 8980d...f7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...