Gå til innhold

Det angivelige malaysiske flyet MH17 er egentlig MH370 som forsvant tidligere i år...


slask

Anbefalte innlegg

Malaysia Airlines-teoriene.

Anonymous poster hash: ae980...f35

Nå har ikke jeg lagt ut så mye om mine teorier, men stilte et par spørsmål og la ut noen linker.

Når to malaysiske fly er innblandet i to mystiske saker med mange rare omstendigheter i hvert tilfelle, så må man være veldig snevertenkt om man ikke lurer på om det er en sammenheng.

Stikkordet kan være falseflag-operasjoner, som nok foregår i større stil enn den jevne kg-debattant klarer å fatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg lagt ut så mye om mine teorier, men stilte et par spørsmål og la ut noen linker.

Når to malaysiske fly er innblandet i to mystiske saker med mange rare omstendigheter i hvert tilfelle, så må man være veldig snevertenkt om man ikke lurer på om det er en sammenheng.

Stikkordet kan være falseflag-operasjoner, som nok foregår i større stil enn den jevne kg-debattant klarer å fatte.

Du har postet et bilde som har blitt bevist å være feilaktig. That's it. Likevel kakler du videre om falseflag-operasjoner - og våger faktisk å nevne ordet "snevertenkt". Spar meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frittfall-beviset WTC7 er det ingen som klarer å plukke fra hverandre.

Folk med litt forståelse for masse i bevegelse ser med det blotte øyet at dette er fritt fall. Når det i tillegg er dokumentert med videoframes nøyaktighet så er man sikker. NIST har innrømmet i rapporten at det skjedde, men later som det ikke har noen betydning for saken.

Bygget startet i fritt fall og avtok etter som den hele "blokka" tok bakken og knuste/bremset seg ned til alt var most.

Trolling? Ta deg en tur på forum rundt i verden så ser du tusenvis av folk som har skjønt dette for lenge siden. Skal vi la dette bli en 9-11-tråd må vi nok be moderator om å endre navn på tråden...

????

Er du dum?

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når to malaysiske fly er innblandet i to mystiske saker med mange rare omstendigheter i hvert tilfelle, så må man være veldig snevertenkt om man ikke lurer på om det er en sammenheng.

Og grunnen til at dette er en logisk slutning er......?

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mer innfløkt enn jeg trodde. Faktisk så er det flyet som ble skutt ned i forrige det samme som traff pentagon. Pentagon ble egentlig truffet av luftskipet Hindenburg, og det var MH370 som brant opp den gangen. MH17 styrtet utenfor Paris i 1999, og i lys av det vet vi nå at det var en concorde som forsvant fra Malaysia Airlines tidligere i år.

Jeg kan ikke fortelle hvordan jeg vet dette, for da dreper de meg. Det er farlig nok for meg å poste dette. Spre sannheten! Jeg vet ikke hvor lenge jeg kan fortsette med det.

Jeg vil ikke skremme dere, men dette har direkte forbindelser til Stoltenbergfamilien og noregs småbrukarlag. Dere kan ikke bevise at dette er feil, for jeg er så smart at jeg skjønner dette, og det gjør ikke dere - hvis dere ikke er enige da. Men da er det jo fali......

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg virkelig ikke er noe å tulle med. Vis respekt trådstarter,pluss dere som henger dere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AB jobber sikkert for et reisebyrå som sender busslass med pensjonister til Usbekistan.

Å, ikke verre.

Da så.

Da er vel ingen skade skjedd.

Dessuten har jeg forstått at PST har oversikt over trusselbildet på nåværende tidspunkt, så jeg antar de hadde stengt tråden hvis det var noen muffins i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mer innfløkt enn jeg trodde. Faktisk så er det flyet som ble skutt ned i forrige det samme som traff pentagon. Pentagon ble egentlig truffet av luftskipet Hindenburg, og det var MH370 som brant opp den gangen. MH17 styrtet utenfor Paris i 1999, og i lys av det vet vi nå at det var en concorde som forsvant fra Malaysia Airlines tidligere i år.

Jeg kan ikke fortelle hvordan jeg vet dette, for da dreper de meg. Det er farlig nok for meg å poste dette. Spre sannheten! Jeg vet ikke hvor lenge jeg kan fortsette med det.

Jeg vil ikke skremme dere, men dette har direkte forbindelser til Stoltenbergfamilien og noregs småbrukarlag. Dere kan ikke bevise at dette er feil, for jeg er så smart at jeg skjønner dette, og det gjør ikke dere - hvis dere ikke er enige da. Men da er det jo fali......

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Dette er mer innfløkt enn jeg trodde. Faktisk så er det flyet som ble skutt ned i forrige det samme som traff pentagon. Pentagon ble egentlig truffet av luftskipet Hindenburg, og det var MH370 som brant opp den gangen. MH17 styrtet utenfor Paris i 1999, og i lys av det vet vi nå at det var en concorde som forsvant fra Malaysia Airlines tidligere i år.

Jeg kan ikke fortelle hvordan jeg vet dette, for da dreper de meg. Det er farlig nok for meg å poste dette. Spre sannheten! Jeg vet ikke hvor lenge jeg kan fortsette med det.

Jeg vil ikke skremme dere, men dette har direkte forbindelser til Stoltenbergfamilien og noregs småbrukarlag. Dere kan ikke bevise at dette er feil, for jeg er så smart at jeg skjønner dette, og det gjør ikke dere - hvis dere ikke er enige da. Men da er det jo fali......

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Hæ? Det skjønte jeg ikke.

Anonymous poster hash: 42a5b...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg virkelig ikke er noe å tulle med. Vis respekt trådstarter,pluss dere som henger dere på.

Jeg har veldig stor respekt for mennesker som faller ned i fly. Det er det grusomste som kan hende.

Jeg har også stor respekt for deres pårørende, redningsetater og åstedsgranskere.

I tillegg har jeg faktisk såpass stor respekt for mennesker som er livredde for 3.verdenskrig og alle konspirasjonsteoriene der ute, at jeg tar meg tid til å legge igjen er kommentar om at det nok ikke er noe å frykte og at denne antagelsen TS har laget seg ikke henger sammen, av en enkelt og innlysende årsak, som jeg har nevnt i starten av tråden.

At folk som kjenner til TS og hans konspirasjonsteorier fra før titter innom tråden, for å gjøre oppmerksom på at han pleier å åpne slike tråder, synes jeg er en tjeneste til oss andre på forumet.

Så at folk "henger seg på" synes jeg er å vise respekt for andre, som ellers ville brukt tiden sin på å forsøke å roe ned en paranoid KG-bruker...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Det skjønte jeg ikke.

Anonymous poster hash: 42a5b...dd3

Fordi det var et veldig dårlig forsøk på humor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mer innfløkt enn jeg trodde. Faktisk så er det flyet som ble skutt ned i forrige det samme som traff pentagon. Pentagon ble egentlig truffet av luftskipet Hindenburg, og det var MH370 som brant opp den gangen. MH17 styrtet utenfor Paris i 1999, og i lys av det vet vi nå at det var en concorde som forsvant fra Malaysia Airlines tidligere i år.

Jeg kan ikke fortelle hvordan jeg vet dette, for da dreper de meg. Det er farlig nok for meg å poste dette. Spre sannheten! Jeg vet ikke hvor lenge jeg kan fortsette med det.

Jeg vil ikke skremme dere, men dette har direkte forbindelser til Stoltenbergfamilien og noregs småbrukarlag. Dere kan ikke bevise at dette er feil, for jeg er så smart at jeg skjønner dette, og det gjør ikke dere - hvis dere ikke er enige da. Men da er det jo fali......

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Hvis du skal skrive noe som blir morsomt, må det være et snev av satire og sannhet i det.

Å kaste sammen noe som ikke har en rød tråd blir bare kleint. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig stor respekt for mennesker som faller ned i fly. Det er det grusomste som kan hende.

Jeg har også stor respekt for deres pårørende, redningsetater og åstedsgranskere.

I tillegg har jeg faktisk såpass stor respekt for mennesker som er livredde for 3.verdenskrig og alle konspirasjonsteoriene der ute, at jeg tar meg tid til å legge igjen er kommentar om at det nok ikke er noe å frykte og at denne antagelsen TS har laget seg ikke henger sammen, av en enkelt og innlysende årsak, som jeg har nevnt i starten av tråden.

At folk som kjenner til TS og hans konspirasjonsteorier fra før titter innom tråden, for å gjøre oppmerksom på at han pleier å åpne slike tråder, synes jeg er en tjeneste til oss andre på forumet.

Så at folk "henger seg på" synes jeg er å vise respekt for andre, som ellers ville brukt tiden sin på å forsøke å roe ned en paranoid KG-bruker...

Bullshit.

Hvor mange "sånne tråder" har jeg åpnet?

At jeg har skrevet i noen betyr ikke at jeg har startet alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er trolling.

Nå har han minst fire tråder der Mann42 og noen flere har plukket fra hverandre alle "bevisene" hans bit for bit, men han starter bare nye tråder når det er blitt for vanskelig i de gamle. Henviser man til de gamle trådene, sier han bare at det er for mye å lese gjennom til at det beviser noe som helst.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Nei, gi nå Slask litt kred. Dette er ikke sant.

Han starter nye tråder om 11. sept etter et års tid eller så. Når han har glemt åssen han ble gruset året før.

Og det verste er at han kanskje kommer til å vinne. For jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å fortsette. Hvis han gjør det en gang til, så kanskje jeg ikke gidder. Hvem skal bære flammen videre?

Endret av Mann 42
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, gi nå Slask litt kred. Dette er ikke sant.

Han starter nye tråder om 11. sept etter et års tid eller så. Når han har glemt åssen han ble gruset året før.

Og det verste er at han kanskje kommer til å vinne. For jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å fortsette. Hvis han gjør det en gang til, så kanskje jeg ikke gidder. Hvem skal bære flammen videre?

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Mann42 innbiller seg at jeg ble "gruset" så er det selvfølgelig den vedtatte sannhet...

Og det er jo ille for et så viktig forum som kg.

Og:

Det man bør merke seg er hvordan flesteparten av trådene her inne går over i drittkasting og f.eks. pirking på hva motdebattantene gjør i andre tråder, fremfor å diskutere selve temaet. Folk hiver seg over med skit-kommentarer fremfor å sjekke ut selve saken.

Endret av slask
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg virkelig ikke er noe å tulle med. Vis respekt trådstarter,pluss dere som henger dere på.

Kan man spøke om holocaust kan man spøke om dette også.

Anonymous poster hash: 62977...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At Mann42 innbiller seg at jeg ble "gruset" så er det selvfølgelig den vedtatte sannhet...

Og det er jo ille for et så viktig forum som kg.

Og:

Det man bør merke seg er hvordan flesteparten av trådene her inne går over i drittkasting og f.eks. pirking på hva motdebattantene gjør i andre tråder, fremfor å diskutere selve temaet. Folk hiver seg over med skit-kommentarer fremfor å sjekke ut selve saken.

Hvis du ikke forstår at du blir gruset, så er det ikke så mye å gjøre med det.

Temaet er ikke så mye å diskutere. Det er mere interessant hvofor i all verden du tror på noe som er så innlysende oppspinn. Det er ikke noe å sjekke ut.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Mann42 innbiller seg at jeg ble "gruset" så er det selvfølgelig den vedtatte sannhet...

Og det er jo ille for et så viktig forum som kg.

Og:

Det man bør merke seg er hvordan flesteparten av trådene her inne går over i drittkasting og f.eks. pirking på hva motdebattantene gjør i andre tråder, fremfor å diskutere selve temaet. Folk hiver seg over med skit-kommentarer fremfor å sjekke ut selve saken.

Gjesp. Du gjør dette alt for lett. Jeg venter bare på at du skal komme med noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke siter meg sa jeg.

Og nei, jeg har ikke kjennskap til noen koder.

Jeg liker ikke rips en gang.

Gå vekk.

Hvorfor rotet jeg meg inn i denne tråden...?

Ripskratt og blåbærskog er begge deler fine steder for anonyme møter. Ta med speil, så snakkes vi.

Anonymous poster hash: 99c17...ed5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Santa Barbara

Så hvor er liksom passasjerene som dro fra Amsterdam på torsdag hvis det er 370 som er skutt ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...