Gå til innhold

Overføre meldinger, kontakter osv


amba

Anbefalte innlegg

Hei. Nettopp kjøpt meg ny mobil, og har da lyst å overføre gamle meldinger og kontakter fra den forrige mobilen til den nye. (begge er Samsung tlfoner)

Hvordan kan jeg gjøre dette på en enkel måte?

Takk . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SånnCirka

Jeg hjalp faktisk noen med nettopp dette i går! Bortsett fra at det var fra en HTC til en Samsung. Vi fant ingen enkel måte å gjøre dette på, annet enn en app som heter xperia transfer. Men da må du ha et program på pcn også såvidt jeg forstod. Så vi droppa å bruke det.

Bilder og sånne ting var jo veldig greit da det bare var å flytte over minnekortet, men kontakter og meldinger synes jeg det var tungvindt å overføre. Vi endte opp med å gi faen og bare skrive alle kontaktene manuelt inn på den nye telefonen.

Nå er ikke jeg noen ekspert på android telefoner, med tanke på at jeg har iPhone og der går det av seg selv, men googlet og prøvde å finne løsninger, og det var jaggu ikke lett.

Har du Telenor kan du laste ned appen "Mine Kontakter" og overføre via den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempelett sist jeg byttet. Tror det var overført så fort jeg fikk logget inn med samsungkontoen på den nye mobilen. Selv tabben min har alt(ikke sms for jeg har ikke sms-app på den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempelett sist jeg byttet. Tror det var overført så fort jeg fikk logget inn med samsungkontoen på den nye mobilen. Selv tabben min har alt(ikke sms for jeg har ikke sms-app på den)

Hvordan gjorde du det? Hva brukte du? Jeg måtte jo bytte sim-kort, også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjorde du det? Hva brukte du? Jeg måtte jo bytte sim-kort, også...

Får å kunne bruke mobilen må man lage en samsungbruker, logget inn på den samme med mobil nummer to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...