Gå til innhold

Hvordan reagerer du på bluescreen?


Haru

Anbefalte innlegg

Er det seriøst aldri noe sånt tulletrøbbel med mac?

Anonymous poster hash: f8623...992

Jo, men det er så mange fler programmer og brukere som kjører i Windows systemer enn i OSX. Så det er jo naturlig at det skjer oftere med windows.

De aller fleste bedrifter i verden kjører windows server og alle de har sine programmer de kjører.

Så det er så mange variabler man ikke kan ta høyde for.

Endret av Electron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar det som oftest med knusende ro. Som oftest lett å finne ut hva som er feil.

Blir bare irritert hvis jeg holdt på med noe jeg hadde "satt meg inn i".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol hva i faen er "knusende ro"?

Det betyr at det er så rolig at alt rundt meg knuser på grunn av roligheten, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Hadde en laptop som begynte med det. Første gang ble jeg bekymret og lurte på hva det kunne være.

Etter hvert ble jeg bare surere og surere, så da ble det banning og knyttneven i bordet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Restarter (svenskeknapper) og forbanner Microsoft for at de enda en gang leverer en oppdatering som fører til blåskjerm. Jeg har aldri noensinne hatt en HW-feil som har forårsaket en blåskjerm. Kun SW, og kun Microsoftrelatert. Ja, ok, jeg har sendt to maskiner i blåskjerm selv, ved å subbe litt på kontorteppet for så å få tidenes støt når jeg tar på laptopen.

Haha, herlig!

Blåskjerm har jeg kun fått på jobb-PC noen ganger. Bruker svenskeknappen. Hjelper ikke det, ringer jeg IT.

Hadde noen nervepirrende dager før jeg fikk ny PC sist: "Harddisken holder på å krasje". Men slapp å finne på andre ikke-PC-relaterte oppgaver i perioden til ny PC var på pulten min, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...