Gå til innhold

Hvordan reagerer du på bluescreen?


Haru

Anbefalte innlegg

Kall meg nerd, men jeg begynner faktisk å kaldsvette og bli nervøs når jeg ser at pc'en min får bluescreen eller annen kritisk feil. Det er nok fordi jeg er veldig glad i datan fordi jeg er en nerd XD

men seriøst, er dette normalt? Hvordan reagerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg himler nok litt med øynene. Men nå er jeg veldig vant til blåskjerm på denne gamle dataen min da :P



Anonymous poster hash: 3e016...606
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de få gangene jeg får kernel panic på macen blir jeg oppriktig rystet, og er redd hovedkortet eller noe annen kritisk hardware har tatt kvelden. trår forsiktig etter det. blir ikke sinna av slike ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen jeg får blåskjerm på en pc som ikke har hatt det før, går jeg gjennom raseri, fortvilelse, angst, sorg og så likegyldighet:P Men når den har hatt det noen ganger så går det bare i raseri for jeg mister det som er ulagret:P

Jeg kommer til å bli en forferdelig forelder:P



Anonymous poster hash: 866eb...c22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg nerd, men jeg begynner faktisk å kaldsvette og bli nervøs når jeg ser at pc'en min får bluescreen eller annen kritisk feil. Det er nok fordi jeg er veldig glad i datan fordi jeg er en nerd XD

men seriøst, er dette normalt? Hvordan reagerer du?

Jeg tenker sporentreks ved BSOD at jeg burde ha sikkerhetskopiert partisjonen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg bør innstallere Linux Ubuntu.



Anonymous poster hash: a574e...16a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva faen som er galt denne gangen. Hele maskinen, ALT ble byttet ut i våres pga masse BSOD +++.

Nå skal maskinen tilbake til uka, alt er jo innenfor garantien heldigvis. I Event viewer er det masse kritiske feil, normalt sett kernel error 41, men det kan jo være så mye. Har ikke tid til å feilsøke selv med en 1-åring og høygravid med lite energi...



Anonymous poster hash: 6ab24...2f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk panikk. Derfor skaffet jeg meg mac. No more BSOD!



Anonymous poster hash: 936ed...6e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumler irritert mens jeg restarter, skjenker av og til en trist tanke til utskiftningene jeg ennå ikke har råd til å foreta...

Hvis det er en ny feilmelding jeg ikke har sett før så kan det gå kaldt nedover ryggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall meg nerd, men jeg begynner faktisk å kaldsvette og bli nervøs når jeg ser at pc'en min får bluescreen eller annen kritisk feil. Det er nok fordi jeg er veldig glad i datan fordi jeg er en nerd XD

men seriøst, er dette normalt? Hvordan reagerer du?

Slik:

20071018075854!Startrek-BSoD.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Restarter (svenskeknapper) og forbanner Microsoft for at de enda en gang leverer en oppdatering som fører til blåskjerm. Jeg har aldri noensinne hatt en HW-feil som har forårsaket en blåskjerm. Kun SW, og kun Microsoftrelatert. Ja, ok, jeg har sendt to maskiner i blåskjerm selv, ved å subbe litt på kontorteppet for så å få tidenes støt når jeg tar på laptopen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt blåskjerm bare et par ganger, kun én HW-relatert, men det er mange år siden. Kjenner hjertet holder på å stoppe og det går kaldt nedover ryggen på meg mens jeg stille ber til Gud om at jeg får fikset det kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst aldri noe sånt tulletrøbbel med mac?



Anonymous poster hash: f8623...992
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst aldri noe sånt tulletrøbbel med mac?

Anonymous poster hash: f8623...992

det er umulig å lage noe perfekt, spesielt innen elektronikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...