Gå til innhold

bestilt samsung note 4. anere som har bestilt samme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glede meg vilt (er ikke mobil geni) men bruker mobilen mye!

Hvorfor valgte du note 4?

Jeg digger den store skjermen, at man kan gjøre mobilen personlig og tåler hardt bruk :)

Anonymous poster hash: a2a97...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fotballflue

Jepp, jeg fikk min i går :)

Syns det samme som deg, at det er deilig med stor skjerm :nigo:

har hatt både note 2 og 3 tidligere, så kan ikke gå over til mindre skjerm nå, det ville blitt veldig rart, siden jeg er vant til såpass stor skjerm :eeeh: er fornøyd med den så langt, hvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh du er heldig.

Har note 2 nå.

Vet ikke når jeg får min, komplett sa de skulle få inn i dag, men om jeg får fra den første pulja vet jeg ikke.

Er den 4 merkbart bedre en 2-3 modellen?

Ja jeg blir mobbet for å drasse rundt på et Nettbrett i gjengen :P

Anonymous poster hash: a2a97...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Den er mye bedre enn nr.2 hvertfall (i tillegg syns jeg toern er så mye mer klumpete, firern er slank og lett). Er ikke så fryktelig stor forskjell fra nr.3 som jeg har merket enda.

Hehe, kjenner meg igjen i det. "At du orker å ha så stor mobil" "det er jo ikke plass til den i lomma engang". Begynner å bli litt smålei :fnise:

Endret av fotballflue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah og 4 er vel større en 2 en? I bredde og lengde?

Når jeg i tilegg har med meg nettbrette mitt ler de "hva skal du med 2 Nettbrett?"

Jeg kjøper bare klær med svære lommer med glidelås ;)

Min nr 2 er 2 år gammel nå men ikke noe galt med den, har løyet til min man og klaget på min note 2 for å god nok grunn til å kjøpe 4 en ;)

Så note er bra kvalitets mobiler også :)

Anonymous poster hash: a2a97...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Litt større i lengden, men ikke i bredden, som jeg kan se.

Haha, har nettbrett i tillegg selv, og får det samme spørsmålet :eeeh:

Jeg har bare bukser med baklommer, så hadde ikke putta tlf i lomma uansett, hehe.

:fnise: noen hvite løgner må man tåle en gang i blandt.

Har måtte ta i bruk min nr.2 i det siste, siden jeg klarte å ødelegge nr.3 ved å miste den på noen steiner, og den fungerer som bare det, er bare batteriet som begynner å bli litt dårlig. Så virker som det er god kvalitet på de ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvite løyner må være lov ;)

Han arva min galaxy 1 når jeg kjøpte note 2, heldigvis kjøpte han seg en Samsung s4 så han får aldri hvite at mikn note 2 enda er feilfri og god som ny, til tross for hardt bruk hver eneste dag og har omtrent aldri fått fri ved å være av ;-)

Det er vel ikke en telefon som er så stor og god som note 4 på markedet?

Anonymous poster hash: a2a97...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Hehehe, du får gjemme den godt, så han ikke finner ut at den forsatt lever i beste velgående :fnise:

Det vet jeg faktisk ikke. Men det finnes større, hehe. Svigerfar har en diger tlf, vet ikke hvilket merke det er, men. Han skulle vise meg tlf for første gang og pekte bort på bordet, jeg fant den ikke med en gang, for jeg leita etter noe som var mindre enn 10" :eeeh: DEN kan man kalle nettbrett, hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Hehe, tror ikke det er noen av de, men den var like stor og var faktisk en mobil, og ikke et nettbrett :fnise:

Det skjønner jeg! jeg syns det er sååå deilig med ny mobil :nigo: også er det mye (!) Bedre kamera på denne, enn på 2ern :jepp:

Endret av fotballflue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Nå har jeg målt pulsen min sånn 15 ganger. Er gøy å se om den går opp eller ned :fnise:

Endret av fotballflue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Har note 2, og har lyst på 4. Note 2 har tålt veldig mye, fall ifra store høyder og det hender jeg sitter på den når jeg har den i baklomma. Håper note 4 tåler like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Har note 2, og har lyst på 4. Note 2 har tålt veldig mye, fall ifra store høyder og det hender jeg sitter på den når jeg har den i baklomma. Håper note 4 tåler like mye.

Både 2 og 3 tåler veldig mye, så regner med at 4 er like solid.

Har mista de to andre tlf i bakken utallige ganger, men var maks uheldig på det siste mistet med 3ern. jeg så mens den var i lufta at den kom til å bli ødelagt, omtrent :fnise: men så hadde jeg ikke noe beskyttelse på den heller da.

Jeg må slutte å være så klønete :opplyser:

Endret av fotballflue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pulsmåler :laugh:

må testes ut, spesielt når jeg sliter med ekstrem angst, kan den være et verktøy til å diskré logge angsten min :fnise:



Anonymous poster hash: a2a97...cb6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har enda ikke fått min i posten :( eller bekreftet at den er sendt, bestilte den den 20.10.14

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm *utolmodig*



Anonymous poster hash: a2a97...cb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...