Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hørt noen si snegl :eeeh:

Sier du GULrøtter og? For man skriver jo ikke gullerøtter, som de fleste sier.

Anonymous poster hash: 9644b...530

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer da på hva dere tenker om meg som sier "snæggel" og "gurrot".

/end avsporing

Anonymous poster hash: 9eb7a...9db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt noen si snegl :eeeh:

Jeg sier snegl! Eller sniggel, bare sånn for å få med et KG-ulovlig dialektord :P Dessverre har jeg ingenting ellers å bidra med i denne fantastiske tråden, tror jeg trenger artigere facebookvenner!

Når jeg tenker meg om har jeg nok aldri hørt noen si snegle som det skrives. Innbiller meg at "sneile" er ganske vanlig?

Endret av Thorn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til dette med å legge inn bilder her, men UNIVERSITETET har lagt ut dette bildet:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/934875_720967004656833_1488288541577009355_n.jpg?oh=f64d083da6e6b62da3e687f0a6eb4815&oe=54E1EE3C&__gda__=1424687297_df358b10d150dcb09c95a30b732f5696

Det er helt typisk henne å ikke ha selvinnsikt :fnise:

Haha! Noen på min venneliste hadde og delt dette bildet, så jeg måtte inn og se på profilen det var delt fra (i håp om at det var UNIVERSITETET ;) ) Det var nok ikke det, men hun som hadde lagt ut bildet skrev noe slikt som "SISTE NYTT fra helsesøsteren på Livets harde skole" :hoho: Videre nedover på veggen var det mye ROPING, så det er vel noe fellestrekk ute og går :fnise:

Endret av fruBeist
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Sier du GULrøtter og? For man skriver jo ikke gullerøtter, som de fleste sier.

Anonymous poster hash: 9644b...530

Ja, det gjør jeg faktisk :)

Ferdig med avsporing nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg hater slike besserwisser-statuser som også AB som er sitert over nevner. Ofte er det småbarnsmammaer som vil belære verden. Har noen venninner som sprer statuser med "HUSK å la barnet sitte bakovervendt til det er 4 år!!!" med lenke til enellerannen artikkel. Eller "Husk refleks!" "Husk å kle barna med ull innerst nå som det nærmer seg vinter!" Ærlig talt. Tror de at vi alle er idioter? Anonymous poster hash: c9262...cf8

Vel, er mange som velg er å snu barnet ved ett års alder. Hadde jeg gjort det, ville ikke barnet mitt ha levd i dag, fordi vi ble påkjørt kraftig bakfra. Så, det er nok bare vel ment. Syns ikke det er det verste jeg.

Verste jeg har sett i det siste, er snapchatbilder/videoer der de tar bilde mens de kjører bil, eller filmer mens de kjører bil. Jeg har selv sendt ut snap der jeg står stille lenge og venter på et passerende tog, men aldri mens jeg kjører. Fy fy!

Anonymous poster hash: 708da...e9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en tidligere bekjent som utleverte venner på en offentlig tilsalgs-side. Hun hadde tydeligvis helt grusomme venner for ingen kunne stille opp til tjeneste for henne, og de var ubrukelig. Hun kunne ikke fatte at folk var så hjerteløse og kjipe at de ikke orket å gjøre noe for henne.

Høres kanskje ikke så ille ut nå, men samme jente la skylden på og fikk bestevenninnen sin dømt for noe hun selv hadde gjort, ropte ut at xxx var gravid i et klasserom, tystet på en annen venninne, stakk hull i kondomen når hun hadde eggløsning, og tvang en 6 år yngre gutt i et forhold.

Endret av seductive
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du GULrøtter og? For man skriver jo ikke gullerøtter, som de fleste sier.

Anonymous poster hash: 9644b...530

Er det noen over 8 som fortsatt sier gullerøtter? Trodde alle sa gulrøtter jeg. Endret av Pompom
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Noen på min venneliste hadde og delt dette bildet, så jeg måtte inn og se på profilen det var delt fra (i håp om at det var UNIVERSITETET ;) ) Det var nok ikke det, men hun som hadde lagt ut bildet skrev noe slikt som "SISTE NYTT fra helsesøsteren på Livets harde skole" :hoho: Videre nedover på veggen var det mye ROPING, så det er vel noe fellestrekk ute og går :fnise:

Haha, hun skrev noe sånt som: Ja, det er visst flere som skulle hatt seg noen sånne . Nå har hun fjernet det, så da regner jeg med det er noen som har kommentert noe som ikke falt i smak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om har jeg nok aldri hørt noen si snegle som det skrives. Innbiller meg at "sneile" er ganske vanlig?

Jeg sier ''snegle'' rett ut. Altså med g. Er fra vestlandet, og her er det helt vanlig å si det. Blir litt i samme gata som at det regner ute. Det reiner ikke, det regner. :fnise:

Jeg så en tidligere bekjent som utleverte venner på en offentlig tilsalgs-side. Hun hadde tydeligvis helt grusomme venner for ingen kunne stille opp til tjeneste for henne, og de var ubrukelig. Hun kunne ikke fatte at folk var så hjerteløse og kjipe at de ikke orket å gjøre noe for henne.

Høres kanskje ikke så ille ut nå, men samme jente la skylden på og fikk bestevenninnen sin dømt for noe hun selv hadde gjort, ropte ut at xxx var gravid i et klasserom, tystet på en annen venninne, stakk hull i kondomen når hun hadde eggløsning, og tvang en 6 år yngre gutt i et forhold.

:overrasket: Hun kan ikke være helt god!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer ikke fra et statusfelt, men fra en bildekommentar.

Ei jeg kjenner litt hadde lagt ut et bilde av sin nåværende kjæreste på stranda i Syden. En av hennes mange exer hadde kommentert noe slikt som:

"Husker du da vi var der og hadde oss bakom buskene ved … (navn på sted), og så var det en feit gammel gris som så oss og runket mens han filmet oss."

Hun kunne slettet kommentaren.

Hun kunne latt være å svare.

Hun kunne også svart med en avkreftende slengbemerkning...

Men neida, hun svarte så fint og flott at:

"Denne gangen var det heldigvis ingen pervogriser der."

:rodme:

De det dreier seg om er på toppen av det hele ikke akkurat noen tenåringer, men nærmere 45 år!



Anonymous poster hash: 007f5...166
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer ikke fra et statusfelt, men fra en bildekommentar.

Ei jeg kjenner litt hadde lagt ut et bilde av sin nåværende kjæreste på stranda i Syden. En av hennes mange exer hadde kommentert noe slikt som:

"Husker du da vi var der og hadde oss bakom buskene ved (navn på sted), og så var det en feit gammel gris som så oss og runket mens han filmet oss."

Hun kunne slettet kommentaren.

Hun kunne latt være å svare.

Hun kunne også svart med en avkreftende slengbemerkning...

Men neida, hun svarte så fint og flott at:

"Denne gangen var det heldigvis ingen pervogriser der."

:rodme:

De det dreier seg om er på toppen av det hele ikke akkurat noen tenåringer, men nærmere 45 år!

Anonymous poster hash: 007f5...166

:hakeslepp: Det der er bare feil på sååå mange nivåer!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer ikke fra et statusfelt, men fra en bildekommentar.

Ei jeg kjenner litt hadde lagt ut et bilde av sin nåværende kjæreste på stranda i Syden. En av hennes mange exer hadde kommentert noe slikt som:

"Husker du da vi var der og hadde oss bakom buskene ved … (navn på sted), og så var det en feit gammel gris som så oss og runket mens han filmet oss."

Hun kunne slettet kommentaren.

Hun kunne latt være å svare.

Hun kunne også svart med en avkreftende slengbemerkning...

Men neida, hun svarte så fint og flott at:

"Denne gangen var det heldigvis ingen pervogriser der."

:rodme:

De det dreier seg om er på toppen av det hele ikke akkurat noen tenåringer, men nærmere 45 år!

Anonymous poster hash: 007f5...166

Å herregud. Ikke si at de har barn som de er venn med på Facebook også, please. :sprettoy:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en tidligere bekjent som utleverte venner på en offentlig tilsalgs-side. Hun hadde tydeligvis helt grusomme venner for ingen kunne stille opp til tjeneste for henne, og de var ubrukelig. Hun kunne ikke fatte at folk var så hjerteløse og kjipe at de ikke orket å gjøre noe for henne.

Høres kanskje ikke så ille ut nå, men samme jente la skylden på og fikk bestevenninnen sin dømt for noe hun selv hadde gjort, ropte ut at xxx var gravid i et klasserom, tystet på en annen venninne, stakk hull i kondomen når hun hadde eggløsning, og tvang en 6 år yngre gutt i et forhold.

Det menneskene som klager på at familie og /eller venner er hjerteløse horrible mennesker, er det nesten alltid selv. Bare en liten observasjon jeg har lagt merke til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men neida, hun svarte så fint og flott at:

"Denne gangen var det heldigvis ingen pervogriser der."

Anonymous poster hash: 007f5...166

Haha! Det svaret var jo fantastisk. På sååå dumme kommentarer kunne jeg også helt fint ha svart noe sånt, og gått ut i fra at folk forsto ironien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det svaret var jo fantastisk. På sååå dumme kommentarer kunne jeg også helt fint ha svart noe sånt, og gått ut i fra at folk forsto ironien.

Ja, det er mulig jeg har undervurdert henne, for jeg tok svaret bokstavelig. Kanskje hun rett og slett er genial :-) Når sant skal sies har hun sjelden vist tegn til det tidligere, men alle kan jo ha sine lyse øyeblikk ;-)

Anonymous poster hash: 007f5...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil høre med om UNIVERSITETET!!! Dama er jo supermorsom!

Jeg trenger mer spennende FB venner....



Anonymous poster hash: e5c2a...1ea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nyte helgen med verdens beste mann ved min side. Nå skinner huset, og vi har selvsagt noe rødt i glasset :) <3 God helg til alle mine vakre venner <3 <3

2 timer senere:Trist at enkelte mennesker ikke skjønner at de blir avslørt !!!!! men men de møter seg selv i døren til syvende og sist og hva da ??? uff jeg er glad jeg ikke er en slik person :)

Mange hjerter og kommentarer under : Helt enig! De vet hvem de er!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh god, denne tråden er laget for meg for jeg har flere på min venneliste som deler altfor mye.

Person 1.) En kvinne i 40årene bosatt i et annet land. Legger ut 5-6 bilder av seg selv,ungene og barnebarnet HVER DAG. Akutte statusoppdateringer om hvor de har vært,hva de har gjort og hva de hadde på seg(selvfølgelig med bilde)

Person nr 2.) en jente som bytter kjøreste hver år, og hver gang det er ny kjæreste er det alltid endeløse statuser med "elsker deg""mitt alt"og masse klissklass...det er fælt så fort hun forelsker seg.

Person nr 3.) en jente som var ganske populær på ungdomsskolen,og som har videreført denne "populariteten"til facebook hvor hun skriver helt dagligdagse ting og har samtaler med folk som hun heller kan ta med dem på sms. Stadig bilder av random ting og liksom morsomme opplevelser. Er stolt over å gå på NAV og har skrevet "vil ha barn men trenger ingen mann"og lignende statuser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en i dag: IKKE MERE SVENSKEHANDEL PÅ MEG. DET BØR ALLE KRISTNE TENKE OVER!!!!

Ikke forstår jeg hva det betyr. Jeg lo veldig godt iallefall



Anonymous poster hash: 20870...2dc
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...