Gå til innhold

Netflix Norge


sofie777

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg få amerikansk netflix på apple tv da?

Med den metoden som er beskrevet her, så må du bruke firefox-nettleseren og innstallere en app. Det går derfor ikke på AppleTV. Men du kan kjøpe deg en amerikansk ip-adresse, en prosess som koster bittelitt og er sinnsykt mye mer avansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Ettersom tråden er dratt opp igjen - hvordan er utvalget og lanseringstidene i norske Netflix? Er det på høyde med den amerikanske, eller henger det fortsatt langt etter?

Jeg brukte opp prøveperioden min i 2012 da tjenesten ble lansert, og skuffelsen var stor. Vurderer å prøve igjen, men usikker på om de har kraftig forbedret seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har blitt mye bedre, det har det. Kanskje ikke på høydare med amerikansk netflix, men det nærmer seg.

Jeg hopper mellom norsk og amerikansk med mediahint, så føler jeg for "det beste fra to verdener". Siden den norske kan vise ting den amerikanske ikke kan og vice versa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

De har mange serier, men dessverre så tar det tid før det nyeste blir lagt ut.

Jeg ser det som ligger på netflix, så går jeg over til å streame resten ulovlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som funky punk over. Bruker nå stort sett netflix til å se filmer, hvis det ikke går noe på TV. Seriene mine følger jeg med på i Amerikansk sendetid, så der må jeg streame på andre måter.

Men netflix er fantastisk for barna våre.



Anonymous poster hash: 3938f...887
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Tyder de til at Netflix har bedret seg, men fortsatt henger etter i Norge... Synd!

Filmbransjen har kun seg selv å skylde for at mange piratkopierer, ettersom det ikke finnes fullgode lovlige alternativer. Hurra for Bittorrent og VPN. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Takk for svar! Tyder de til at Netflix har bedret seg, men fortsatt henger etter i Norge... Synd!

Filmbransjen har kun seg selv å skylde for at mange piratkopierer, ettersom det ikke finnes fullgode lovlige alternativer. Hurra for Bittorrent og VPN. :)

Ja, jeg laster ned noe fortsatt, men veldig mye mindre enn før! Bytter litt på å ha HBO og Netflix (siden det ikke er binding på noen av dem). Netflix er nok litt trege, men jeg er veldig fornøyd med utvalget sånn generelt, og synes det er verdt de 79 kronene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg laster ned noe fortsatt, men veldig mye mindre enn før! Bytter litt på å ha HBO og Netflix (siden det ikke er binding på noen av dem). Netflix er nok litt trege, men jeg er veldig fornøyd med utvalget sånn generelt, og synes det er verdt de 79 kronene.

Jeg betaler 40 kr i måneden, MWAHAHAHAHAHAHA! icon_evil_laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Hvis jeg ikke hadde fått tilgang på amerikanske netflix, så hadde jeg aldri i livet giddet å ha norske netflix.

Mye gammelt ræl, og det tar evigheter før det kommer noe nytt. Syns ikke det er så veldig imponerende at jeg får mail fra dem at de har lagt ut Friends.

Mye av det som blir lagt ut har gått i reprise på tv mange ganger og det er mye dårlige og gamle filmer. Så jeg syns det er latterlig at man skal betale 79 kroner i måneden for noe sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg betaler 40 kr i måneden, MWAHAHAHAHAHAHA! icon_evil_laugh.gif

Jaha? Fortalte du det bare for å fortelle det, eller fordi du vil fortelle oss hvorfor du betaler så lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Gammel tråd I know, men okei, wtf:

Jeg betaler for netflix med at det trekkes automatisk. I dag (fredag) får jeg opp denne meldingen: Hei xxxx, velkommen tilbake bla bla bla prøv en mnd gratis det vanlige når du lager bruker for første gang.

For 2t fungerte det helt perfekt og jeg satte med ned for å se på en film, men nå har jeg tydeligvis ikke noe medlemskap lenger.. wtf? Det er tilogmed trukket 79 for denne mnd også. Jeg skjønner ingenting..

Uten å høres helt idiot ut: Jeg bruker kun netflix som "tv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...