Gå til innhold

Spm om passfoto!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begge ørene må være synlige. Men selv om jeg var skallet ville ikke ørene mine synes rett forfra uansett. Jeg har langt hår. Hvordan må man da ha håret? Kan man dra det bak ørene og la håret henge fram over skuldrene? Eller må man ha hestehale? Hva med å feste håret opp i en donut f.ex? Jeg er forferdelig stygg og gjemmer alltid fjeset bak håret. Og jeg er veldig asymmetrisk i øynene, munnen og nesa. Og digre bollekinn. Jeg er redd jeg kommer til å se helt elefantmann ut i passet mitt ;(

Jeg har tatt prøvebilder av meg selv og brukt de nye reglene og jeg er motbydelig! Noen flere som gruer seg til å fornye passet fordi de er stygge som meg? :(

Anonymous poster hash: d0721...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle ser stygge ut på pass.

Passbildet er ikke til for å få deg til å se fin ut, men for å vise proposjoner i ansiktet, slik at en som er godt trent kan se om det er samme person. Derfor er det viktig å ta håret bort fra ansiktet og ørene. Jeg hadde håret bak ørene sist jeg tok passbilde, men jeg tror de har strammet inn reglene enda mer siden den gang, så det er sikkert ikke dumt med hestehale eller donut.



Anonymous poster hash: a9999...e83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...