Gå til innhold

Det rareste du har blitt "tatt med" i sikkerhetskontrollen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fløy hjem fra München på søndag og fyren i sikkerhetskontrollen spurte om jeg hadde noe væske i sekken. Neida svarte jeg selvsikkert. Jeg har reist ganske mye og føler at jeg har grei kontroll på hva som er lov å ha i håndbagasjen og er bevisst på å ikke han noen "ulovligheter" med meg. Overraskelsen var derfor stor når jeg ble vinket til side av en mynding kvinnlig vakt som spurte om det var min sekk. Joda, det var min sekk og opp av den dro hun en halvfull halvlitersflaske med Cola jeg helt hadde glemt at jeg hadde med meg. Resultatet var at hele sekken måtte pakkes ut og alt innholdet ble saumfart av strenge tyske sikkerhetsfolk. Artig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et svært lys med masse skjell på, så ut som en bombe gjennom rønkenlyset. Jeg va da 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Lighter og hårføner blir en fin flammekaster, det!

Ja, du sier noe der. Hihihi. Tror vi må ta oss i akt snart, ellers havner vi vel alle på ei liste over mulige terrorist-emner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også blitt konfiskert med håndjern med rosa fuskepels på. Trodde jeg ikke hadde tatt dem med, men jaggu skulle kjæresten kødde litt med meg... Prøvde å forklare hva de var til, men kontrolløren snakket selvsagt verken norsk eller engelsk, så det ble til at jeg klipset armene mine sammen og liksom-stønnet og lagde jukkebevegelser på hoftene.

Anonymous poster hash: 9a21d...058

JAJAJJAHAHDJAFHLDAFH ok seriøst der datt jeg ut av sofaen

Anonymous poster hash: 33e48...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ti cm lang spiker som hadde rullet ned fra benken og landet nederst i veska mi som stod pent plassert på kjøkkengulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beltet mitt med nagler på, en neglfil og en gang en colaboks som jeg hadde glemt i lomma og holdt på å miste flyet mitt pga. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi ble tatt med lommekniv på innerlomma på familietur da hun var åtte. Mor visste ikke at søstra mi (som var ivrig spikker) gikk rundt med kniv, og ble ganske stresset av hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppet som 10 åring med en pose med boller i sekken. De såg visst ut som bomber.

Måtte også inn til avkledning på Heathrow - tenkte ikke over at "pynteknappen" på trusa var i metall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Hadde en sånn pinn ting, hvor det sto "vær snill kampanje".
Lå igjen i sekken jeg brukte som håndbagasje, var på utplassering på en barneskole :fnise:
Den hadde gjemt seg i ei lita lomme i sekken, den kastet jeg for den trengte jeg ikke lengre.
Av en eller annen merkelig grunn så ble den ikke oppdaget i Oslo, men i Amsterdam ble den funnet. Og lipsylen mistet jeg i New York, den overlevde Oslo og Amsterdam, merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Hadde en sånn pinn ting, hvor det sto "vær snill kampanje".

Lå igjen i sekken jeg brukte som håndbagasje, var på utplassering på en barneskole :fnise:

Den hadde gjemt seg i ei lita lomme i sekken, den kastet jeg for den trengte jeg ikke lengre.

Av en eller annen merkelig grunn så ble den ikke oppdaget i Oslo, men i Amsterdam ble den funnet. Og lipsylen mistet jeg i New York, den overlevde Oslo og Amsterdam, merkelig.

Det er lov å ha med sånne. Jeg har en veske full av sånne og buttons, og har sendt den gjennom sikkerhetskontrollen utallige ganger uten problemer.

Mamma ble tatt med et eple i USA. Hun tenkte vi skulle spise det på flyet, og visste ikke at det ikke var lov å ha det med inn i landet. Godt vi hadde god tid på flyplassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Ble tatt med rare ting i jakkelommene på gardermoen da jeg var på tur hjem etter endt førstegangstjeneste. Jeg hadde bare stappet lommene med rusk da jeg hadde tømt skapet tilbake på leiren.
Jeg ble spurt om hva som var i jakken, så jeg tok alt innholdet ut av lommene. Mye rart, knapp fra paradeuniform, stor mynt man fikk når man dimmet, også mange andre typer metall tull og tøys.
Greit nok det, men det var også en liten lommekniv med lommelykt på. Som jeg fikk av en fyr fra Qatar under militær VM i skyting.

Denne for å være nøyaktig:

5GIod89.png



Det rare er at fyren i kontrollen tok den, så på den litt, bevegde lommelykt delen og ga den tilbake til meg. Teller ikke en så liten kniv?(hele dingsen klappet sammen passer inn i knyttneven) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde hatt sex med en fyr og så kjørte han meg til flyplassen etterpå fordi jeg skulle tilbake til studiestedet. Det hadde tydeligvis gått litt fort i svingene da jeg kledde på meg. Da jeg skal til å gå gjennom sikkerhetskontrollen peker vakten mot halsen sin mens han momler noe. Jeg tar meg til halsen og oppdager at der henger det en BALL GAG! Den var i metallfarget plast så den fikk jeg visst ikke ha på meg. Det er faktisk det flaueste jeg har vært i hele mitt liv. :rodme:



Anonymous poster hash: d4665...d4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt sex med en fyr og så kjørte han meg til flyplassen etterpå fordi jeg skulle tilbake til studiestedet. Det hadde tydeligvis gått litt fort i svingene da jeg kledde på meg. Da jeg skal til å gå gjennom sikkerhetskontrollen peker vakten mot halsen sin mens han momler noe. Jeg tar meg til halsen og oppdager at der henger det en BALL GAG! Den var i metallfarget plast så den fikk jeg visst ikke ha på meg. Det er faktisk det flaueste jeg har vært i hele mitt liv. :rodme:

Anonymous poster hash: d4665...d4e

Noe sier meg at jeg ikke bør google ball gag.

Anonymous poster hash: ae2de...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde arvet en fin gammel tollekniv fra min morfar som hadde noen småskader på bladet da jeg fikk den, så jeg hadde slipt den SYLSKARP (Hvis dere noen gang har skjært med en helt ny MAC-kniv f.eks. vet dere hva jeg mener). Jeg hadde selvfølgelig glemt å ta den ut av jakkelommen og ble stoppet i sikkerhetskontrollen...

Kontrolløren målte bladet som var AKKURAT (faktisk litt over om man tok med den delen som ikke er slipt og) 60mm (grensen) og jeg fikk ta den med på flyet, men de tok fra meg en boks med hårvoks på 125 ml.

Forstå det den som kan! Det er galskap at jeg fikk ta med den kniven på flyet, men jeg er glad jeg fikk lov siden den har sentimental verdi for meg...



Anonymous poster hash: fd020...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært på ferie hos tanta mi. Var vel rundt 10 år, og katten hennes tisset ned hele bagen min, så den gikk i søpla. Altså fikk jeg låne en av henne.

Og der, i sidelomma lå det mye morrosaker. Vibrator, dildo, glidekrem, massasjeoljer you name it. Et stk hylgrinende 10åring som gang på gang gjentok "det er ikke mitt! det er ikke mitt!" Sikkerhetsvakten skjønte jo selvfølgelig det og, men det må vel være det flaueste jeg har opplevd noen sinne!



Anonymous poster hash: 4a8c6...2e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...