Gå til innhold

Det rareste du har blitt "tatt med" i sikkerhetskontrollen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i barnehage, og hadde med meg sekken jeg bruker på jobb som håndbagasje. Utrolig pinlig når sikkerhetsvakten på Gardermoen drar opp en svær spikkekniv det sto "Bakkegrenda barnehage" på...



Anonymous poster hash: 4721b...16b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i 1995 ble jeg tatt med parfyme i sikkerhetskontrollen i mexico. Var før disse 100ml reglene kom. Kanskje ikke så veldig merkelig nå, men synes det var lite stas når den lå nederst i den propfulle sekken min.

En ting jeg ikke har blitt tatt med, men som klart og tydlig kom frem på skjermen var en vibrator.

Jeg hadde tatt toget til oslo(hvor jeg fikk denne i gave) og skulle fly hjem så hadde kun håndbagasje. Når det gikk opp for meg hva som lå i veska stod jeg allerede i kø. stilte meg for å se skjermen, og du såg virkelig godt hva det var :daane:



Anonymous poster hash: fe0b5...4e4
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Kanskje ikke så rart, men det ble veldig mye utav det. Hadde med et par ruller med snus en gang jeg skulle til USA, og dette var før snus ble vanlig der borte. Hele kofferten min ble pakket opp, flere vektere ble hentet og det ble diskutert voldsomt rundt det. Forsøkte å forklare, men de ville heller hente en haug med andre vektere for å snakke litt om det i stedet. :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble huka på vei til London for mange år siden. Hadde glemt å rydde veska før turen og hadde sju ligthere rundt om i forskjellige rom og lommer.

Jeg har blitt fratatt skoene som ble sendt på et annet rom for inspeksjon. Det var i Brussel. Husker jeg var redd de skulle skjære dem opp, fordi jeg var glad i skoene. Men fikk de tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mellomlandet i Frankfurt og måtte gjennom en ny sikkerhetskontroll. Skjønte ingenting når jeg ble tatt til siden i kontroll og kontrolløren spurte om jeg hadde noe i bhen. Stakk hånda nedi og oppdaget at der hadde jeg lagt en pung med mynter, sikkert fordi jeg ikke hadde noen lommer å legge den i. Flaut :P



Anonymous poster hash: 32c57...112
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tatt med en kjempesvær dildo i bagasjen fra BKK-Amsterdam. Men det var kun en avledningsmanøver for 500 gram china white heroin jeg smuglet med meg...



Anonymous poster hash: 88643...e76
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To yoghurter som jeg hadde glemt.

Flasken med cosylan (som jeg også hadde glemt) merket de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nøkkelring med anheng som en granat. Det var jo så tydelig bare en nøkkelring, men den konfiskerte de :fnise:



Anonymous poster hash: bd530...55f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomlandet i Frankfurt med kamerasekk (med stort systemkamera, blits etc full pakke med andre ord) Vekterne ble oppmerksomme på noe i sekken, tok det opp og lurte på hva slags avsender dette var, de virket veldig "ikke troende" da jeg forklarte at det var til blitsen. De så for seg en avsender til noe bombe av noe slag.

Det hele løste seg når jeg viste dem hvordan det fungerte. De skjønte fort at de hadde tabbet seg ut, jeg syntes det hele var komisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten flyplass i vest-afrika, ble fratatt en refleks, da ingen av de som jobbet der hadde sett det før, og mente den kunne brukes som drapsvåpen forsøkte å forklare funksjonen, men det var da ingen idioter som gikk på tur i mørket må vite....

Anonymous poster hash: e7514...f11

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart egentlig og ikke ble jeg tatt i fra den heller. En barnesmootie var gjenglemt i veska. Jeg reiste med barn, så fikk lov å ta den med i flyet bare jeg smakte på den først. Siden jeg er allergisk spurte jeg om jeg fikk legge den igjen istedefor, men det kom ikke på tale.

jeg gikk med på å smake, men trur det er det ekkleste jeg noen gang har smakt og grimasene i ansiktet hva vanskelig å skjule. Hun så på meg i noen sekunder før hun sa ok og vinket meg videre. Men gud så pinlig jeg syns det var å skjære grimaser av en smootie blant masse dresskledde menn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så veldig rart kanskje, men hadde på meg en liten vibrator i trusa, sånne små trådløse som kan kontrolleres med en trådløs kontroll. Hadde brukt den tidligere på kvelden med mannen min, mistet oversikt over tiden så ble plutselig travelt med å komme seg på flyplassen.

Jeg kunne ikke skjønne hvorfor metalldetektoren gikk av heletiden...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg pleier å bli stanset fordi strømpebeltet piper. Det er grei skuring, og kontrollørene blir litt flaue, jeg er høflig og forklarende.

Den beste jeg vet om er ikke min. Den tilhører en venninne den gang hennes sønn var en liten gutt som gikk på barneskolen og flyene fra Oslo gikk fra Fornebu.

Gutten skulle til papp'n sin, og mor hadde pakket klær og andre nødvendigheter. Barnet hadde pakket leker...

Innimellom var det kontroll, sporadisk, på Fornebu, - og dette var en av de sporadiske gangene.

Baggasje opp på bordet. Kontrolløren spør om de har med seg noe farlig som kniv, spiss saks og slikt?

Mor svarer 'Nei', hvorpå sønnes repliserer " Å joda, Mamma. Vi har med maskinpistol !"

- atte-det-var-sa-du! :blink:

Mor er absolutt, - og det samme er barnet. Kontrolløren blir meget interessert...

Og opp fra leketøysbag'en trekkes ut en alt for tro kopi av...en maskinpistol !

En gave fra far, som mor mente hun hadde gjemt lengst inn i det øverste skapet, men tydeligvis ikke langt nok.

Så barnet reiser. Uten maskinpistol, - for den går mor ut gjennom hallen på Fornebu med i hånden :skratte:

Endret av Lille-pus
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt og tatt.

En i sikkerhetskontrollen i Denver, USA, var litt morsom med meg.

Han spurte meg: Har du en alv i vesken din?

Jeg: Ehm.... ja

Vekteren: Den kan du ikke ha der.

Jeg: Øøøø, hvorfor ikke det?

Vekteren: Alven får jo ikke puste da

:fnise:

Jeg blei litt skremt ett lite øyeblikk. Godt dem har litt humor og :)



Anonymous poster hash: a0878...be3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...