Gå til innhold

Terminliste nov/des 2010


Prada

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Åhhh.. har du vært på UL? Alt bra?

Jeg har fortsatt to uker igjen, og dagene går så treeeegt. Jeg vil hilse på babyen nå... :sjenert:

Du ble hvertfall flyttet "riktig" vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i morgen her!!!! :) Gleder oss så sykt. Svigermor er også helt vill. Bestemor for første gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skulle på UL i dag, men måtte skyve det enda en uke frem i tid...

Dumme reisejobben til mannen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralyd denne uka, samme termin, og ei jente sansynligvis :)

Blir visst jenteklubb her så langt :)

Endret av Prada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det ordinær UL for oss! Blir veldig spennende, håper vi får se hva det blir :jepp::strix:

Lykke til i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi kommet hjem fra UL :bolledeig:

Vi fikk også termin 16. November :fnise:

Legens termin har vært 18, men min egen har hele tiden vært 16.. Så jeg hadde heeelt rett :jepp:

Så da er vi 3 stykker som har termin den dagen foreløpig her inne! :ler:

Og jordmoren mente at vi mest sannsynlig venter en jente :babyjente: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... 3 jenter den 16.

Og jeg har bestemt meg for å føde før termin, så kanskje jeg og snuppa hiver oss på den 16. vi og ;) I den grad jeg kan bestemme det selv da, men det er lov å håpe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke vært til UL enda, så her forholder jeg meg fortsatt til menstermin den 19. nov. Vet ikke hvor stor sjanse det er for at de endrer datoen, jeg vet jo med sikkerhet når det hele skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy med mange 16.november jenter :)

Jeg fikk 5 dager før termin sist...så satser på at det skjer denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg går over tiden.. Er nå det som er vanlig så. Blir jo morsomt å se om vi blir godt spredt vi som har samme dato :Nikke:

Jeg var ikke sikker på min egen termin, det eneste jeg visste var at det ikke skjedde senere enn at jeg ville få termin den 16 og det var jo det jeg fikk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke vært til UL enda, så her forholder jeg meg fortsatt til menstermin den 19. nov. Vet ikke hvor stor sjanse det er for at de endrer datoen, jeg vet jo med sikkerhet når det hele skjedde?

Min erfaring er at det varier litt på innstillingen til jordmor som tar UL. I første svangerskap ble jeg flyttet to dager senere. Hun tok lite hensyn til datoene behandling var utført, og mente embryoet allikevel kunne ha vært i dvale. Ikke det at to dager var så veldig stor forskjell, men husker det irriterte meg (var kanskje mest holdningen til jordmor som irriterte meg...)

Denne gangen var det ei jordmor som fult og helt tok utgangspunkt i dataoer for behandling, og konkluderte med at fosteret fulgte vekstkurven helt perfekt. Altså ingen flytting. Og tror heller ikke hun hadde gjort det om målene avvikte med et par dager.

Men har du ikke vært på tidlig UL? Da regnet de ut første mensdag og termin for meg med utgangpunkt i behandlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har vært på tidlig UL, og fikk 19.november (eller var det 20.?) da. Nå har vi vært til ordinær UL, og fått datoen 22.11.

Skal også inn til ny UL i uke 32, da livmoren min ikke ligger helt ønskelig så de vil sjekke det opp en gang til før fødsel :)

Hun vi var hos tok kun utgangspunkt i størrelse, og 2-3 dager i differanse er ikke noe jeg orker å si noe på. Så jeg orket ikke si noe på det :) Jeg vet jo at innsettingen var 1.mars, og dermed er vel befrukningen rundt den 26.februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...