Gå til innhold

Etnisk norske gutter blir tapere


Gjest lei mamma

Anbefalte innlegg

Gjest lei mamma

Det føles sånn :(

Min sønn ønsker å skifte skole til en skole i oslo vest fordi jentene på skolen stort sett bare er interesserte i innvandrergutter.

Jeg tenkte.. kan det være sant? Jeg har snakket med andre og funnet ut at ihvertfall er ikke min sønn unik. Jeg ble også tipset om denne artikkelen:

Min lenke

Og jentene fra disse innvandrermiljøene holdes både kulturelt og religiøst vekk fra norske gutter. Vi er iferd med å skape et samfunn der de etnisk norske guttene er taperne :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en naturlig konsekvens av vaginalstatens oppdragerkultur, undertrykkingen av maskuline verdier og væremåte, og ideen om at kjønnene er like, bortsett fra de primære kjønskarakteristika. Egentlig er det jo en slags poetisk rettferdighet i det hele: De lillakledte parktantene med fotformsko og innvandrervennlige idealer oppdro en generasjon konfliktskye, metroseksuelle sveklinger som taper i konkurransen mot gutter fra mer tradisjonelt kjønnsdelte kulturer, og ender opp med at døtrene deres velger menn som sannsynligvis kommer til å grisebanke dem for bagateller, nekte dem elementære rettigheter og generelt forsøke å undertrykke dem etter beste evne. Ja, dere, det er en observasjon man ofte gjør seg: Tåpelige overdrivelser slår ofte over i en ekstrem variant av sin egen motsetning. Så også med kombinasjonen kjønnskamp, kulturrelativisme og misforstått "humanisme" i innvandringspolitikken.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en tankevekker i disse likestilte tider. Vi kvinner forkvakler instinktene og verdiene til våre egne barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant at mange norske jenter foretrekker innvandrergutter. Men jeg synes ikke at det er noe problem.

Personlig synes jeg at norske gutter skulle drite i (for ikke å si på) disse asylmadrassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg ganske fredelig av meg, og foretrekker å ordne ut med ting uten å ta knyttnevene i bruk. Fungerer bra ca 99,5% av tilfellene. Men jeg ble oppdratt med at det er greit å slåss, hvis det kommer til det, og at man ikke nødvendigvis skal bakke unna for bøllene. "Stå på ditt, hvis du mener du har rett." Så lenge vi forholdt oss til reglene, så hørte vi aldri at det var noe galt i det. Og reglene var i all enkelhet at man ikke skulle bruke feige tricks, ikke våpen, og ikke slå noen som lå nede eller hadde erkjent nederlag. Hvis man vant, vanket det godord fra eldre venner og slektninger, og dersom man tapte, ble man coachet, "Opp med guarden, gutt, du var jo vid åpen!". Jeg husker enda at bestefar lærte meg dobbel og enkel Nelson, han hadde drevet litt med bryting i sin ungdom. "Får du lagt den der, så er det i boks. Husk det, hvis du klarer å komme deg bakpå!", sa han. Jeg har det med meg den dag i dag. Hvis noen ypper seg, forholder jeg meg ganske så rolig og ser etter en sivilisert løsning på problemet. Men jeg vurderer også hva som skal til for å gølve motstanderen, om jeg er tjent med å forsøke et låsegrep, eller om det beste er å slå dem rett ned, dersom det kommer til det. Jeg vet ikke om akkurat det skinner gjennom, men bare det at man trekker en mental strek på bakken og i sitt stille sinn erklærer at den ikke kan krysses, gjør kanskje noe med hele interaksjonen. Innvandrergutta er tøffe i trynet fordi de vet at de slipper unna med det. Det er lett nok å briske seg når man vet at motstanderen trekker seg, uansett. Stiller seg litt anderledes når det er reell fare for at man må hinke gråtende hjem med skrubbsår og neseblod etter å ha slengt med leppa. Vi burde definitivt lære ungene å slåss. Ikke fordi det er en verdi i seg selv, men fordi noen ganger møter man folk som IKKE vil snakke om det, og IKKE er interessert i en sivilisert løsning på problemene, hva de nå enn er. Da er det greit at man også kan snakke DERES språk. Og det burde jo være helt i sin orden at vi, i den mellomkulturelle diskursens navn, også henter frem slik språkbruk som vi selv har lagt på hylla, men som innvandrerne fortsatt anvender.

Endret av Mann 42
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Det er sant at mange norske jenter foretrekker innvandrergutter. Men jeg synes ikke at det er noe problem.

Personlig synes jeg at norske gutter skulle drite i (for ikke å si på) disse asylmadrassene.

Egentlig enig.

Hvis æreskultur, aggresjon og konfrontasjoner er det som skal til for å bli pop blandt damene vil jeg heller gå uten dame. Er ikke vår skyld at vi har oppdragelse hjemmefra.

Dette er kun et stort problem for dem som mener at hvite skal holde seg til hvite, eller de som mener at suksess måles etter hvor mange berter man har nedlagt. Men det kan jo være et signal til foreldre om hvordan de vinkler oppdragelsen sin. Det er typisk norsk å fortelle guttebarn at de ikke skal plage jenter. En mor ønsker kanskje en passiv sønn, som ikke løper rundt og jager jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant at mange norske jenter foretrekker innvandrergutter. Men jeg synes ikke at det er noe problem.

Jeg ser på det som et problem (gitt at grunnen som er oppgitt her stemmer) fordi de da premierer og forsterker negativ adferd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ideen om at kjønnene er like, bortsett fra de primære kjønskarakteristika.

For det er det ikke? :roll:

Kari Trå og Harald er forskjellige, av natur.

Kvinnelige kulestøtere er forskjellige fra mannlige metalmusikere, av natur.

Betyr det at...?

Folk er nå forskjellige, det blir tåpelig å hevde noe annet.

Men innvandrings(menneskehandel?) -politikken vår er helt ute av kontroll, helt klart.

Det er sant at mange norske jenter foretrekker innvandrergutter.

Artikkelen kan også være sånn multikulturell propaganda. "norske jenter".

Sannheten heller vel mer over på at de fleste norske/germanske jentene foretrekker helnorske menn. I noen skoler mobbes jenter inn i mørkt hår og sånn og oppfordres til å hate enkelte grupper.

Klarer ikke helt å se for meg norske menn som tapere, tvert om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Existentialist

En nyhet som de fleste av oss allerede har sett, og diskutert til døde her på kvinneguiden.

Tanta mi er ottar-feminist, og selv hun innrømmer ovenfor meg at hun tiltrekkes mer av machomenn, enn sånne wussies. (med et smil ;-) )

Tynne jenter blir tykke av å ha tykke venninner.

Høye mennesker tjener mest penger på jobben.

Pene mennesker sees på som snillere.

Seriøst, folkens. Hvor mange av dere er småttiser og fjortiser? Steng nettleseren, ikke heng dere opp i livets kyniske og kalde realiteter. Man må ikke forandre verden. Man må bare ha det godt selv.

Chill out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nihilist1

Jeg ser på det som et problem (gitt at grunnen som er oppgitt her stemmer) fordi de da premierer og forsterker negativ adferd.

Hvorfor kaller du aggressive og krigerske holdninger for negativ adferd? Det er jo positiv adferd, når det resulterer i damer?

Du har definert positiv adferd ut ifra nyttemaksimering for en hel flokk, du.

Dette er jo ganske enkelt, norske gutter på grønland, tøyen osv, må bli mer aggressive, og slå mer for å hevde seg. Bare ikke så mye at de blir fanget av dødsstraffkriteriene i en annen tråd. ;-) Puh, verden er tøff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta mi er ottar-feminist, og selv hun innrømmer ovenfor meg at hun tiltrekkes mer av machomenn, enn sånne wussies. (med et smil ;-) )

Men det er kanskje for at tanta du føler et kameratskap med machomenn?

Ottar = rene kvinnecowboyer. :ler:

Det burde ikke komme som noen overaskelse at veldig mange kvinner liker romantikk, blomstre m.m, eller at barn trenger omsorg, trygghet og trøst. Jeg spyr av den halv-nazistiske patriarkalske flokkideologiske skamkulturen vi berikes med.

Støtter myke menn og macho kvinner 100%

At ungdom læres til å hate mennesker som er litt forskjellige er kvalmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig enig.

Hvis æreskultur, aggresjon og konfrontasjoner er det som skal til for å bli pop blandt damene vil jeg heller gå uten dame. Er ikke vår skyld at vi har oppdragelse hjemmefra.

Dette er kun et stort problem for dem som mener at hvite skal holde seg til hvite, eller de som mener at suksess måles etter hvor mange berter man har nedlagt. Men det kan jo være et signal til foreldre om hvordan de vinkler oppdragelsen sin. Det er typisk norsk å fortelle guttebarn at de ikke skal plage jenter. En mor ønsker kanskje en passiv sønn, som ikke løper rundt og jager jenter.

Du ser for smått på det. Jeg er enig i at det ikke i seg selv er noe problem at disse jentene tydeligvis liker innvandrerguttas bad-guy-ness bedre enn de litt mer forsiktige guttene. Slik har det jo alltid vært, noen jenter ER ganske enkelt svake for machismo. Hadde eggstokkene deres hatt noen form for intelligens, ville de formodentlig blitt tiltrukket av høyt hårfeste og briller (sikre tegn på overdimensjonerte pannelapper, utstrakt lesning, og derav skyhøy intelligens). Men dette er ikke det eneste trekket ved oss som tyder på at vi biologisk sett, fortsatt befinner oss i steinalderen eller deromkring. Greit nok. Disse damene er atavismer. Og sånn sett så er det greit nok at de tiltrekkes av gutter med et verdisyn fra bronsealderen. De passer nok bra sammen.

Men det er litt bekymringsfull at vi oppdrar hele generasjoner av ungdommer som faktisk ikke er i stand til å stå på sitt, og trekker seg så snart noen rynker bryna til dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik har det jo alltid vært, noen jenter ER ganske enkelt svake for machismo.

Duh...og mange menn ELSKER badgirls.

Disse innvandrergutta skal bare ha sånne trell-jenter liksom, 'kultur' :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nyhet som de fleste av oss allerede har sett, og diskutert til døde her på kvinneguiden.

Tanta mi er ottar-feminist, og selv hun innrømmer ovenfor meg at hun tiltrekkes mer av machomenn, enn sånne wussies. (med et smil ;-) )

Tynne jenter blir tykke av å ha tykke venninner.

Høye mennesker tjener mest penger på jobben.

Pene mennesker sees på som snillere.

Seriøst, folkens. Hvor mange av dere er småttiser og fjortiser? Steng nettleseren, ikke heng dere opp i livets kyniske og kalde realiteter. Man må ikke forandre verden. Man må bare ha det godt selv.

Chill out.

Signerer denne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn ønsker å skifte skole til en skole i oslo vest fordi jentene på skolen stort sett bare er interesserte i innvandrergutter.

Og jentene fra disse innvandrermiljøene holdes både kulturelt og religiøst vekk fra norske gutter. Vi er iferd med å skape et samfunn der de etnisk norske guttene er taperne :tristbla:

Uh? Så får han bare henge ute på fritiden og finne seg ei dame som ikke går på skolen hans da?

Ser du etter menn kun på jobben din? Hvorfor skulle han nøye seg med å bare sjekke damer på skolen?

Problemet til denne gutten er ikke skolen med damer som ikke er interessert i han. Problemet til denne gutten er en dårlig mor som ikke lært gutten sin å sjekke damer andre steder. Du kunne feks ha meldt han inn i speideren. Der er det omtrent fritt for innvandrere, men mer enn nok av søte damer.

Eller korps. Eller andre sosiale evenementer. Tenk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uh? Så får han bare henge ute på fritiden og finne seg ei dame som ikke går på skolen hans da?

Ser du etter menn kun på jobben din? Hvorfor skulle han nøye seg med å bare sjekke damer på skolen?

Problemet til denne gutten er ikke skolen med damer som ikke er interessert i han. Problemet til denne gutten er en dårlig mor som ikke lært gutten sin å sjekke damer andre steder. Du kunne feks ha meldt han inn i speideren. Der er det omtrent fritt for innvandrere, men mer enn nok av søte damer.

Eller korps. Eller andre sosiale evenementer. Tenk!

Røde kors er også en kjekk plass. Landets største swingersklubb. Kjemisk fritt for muslimer. De liker visst ikke korset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ungdomsskolen min var det få innvandrere. De etnisk norske badguysa (= gutta som først fikk hår på tissen) hadde seg med jentene (de jentene som hadde kjæreste fra samme skole: de snille jentene var kanskje sammen med en fra speideren eller fra korpset). Dette er da ikke noe nytt. 80% av de gutta som ikke fikk seg kjæreste på ungdomsskolen har vokst opp til å bli helt normale, og har nok hatt flere kjærester seinere i livet.

Jeg tror ikke du skal bekymre deg så fryktelig mye for sønnen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite problem, men vet ikke om det gjelder her, er at noen kan bli truet med juling om de legger an på ekser eller jenter som noen av innvandrer guttene har et godt øye til. Vet i allefall en skole i Oslo hvor dette er utbredt, men det er ikke bare etnisk norske gutter som blir truet til å holde seg vekk, men også andre innvandrer gutter. Da blir det litt slik som i gjengmiljøer forøvrig at noen av jentene blir plukket ut til å være sammen med den og den gutten i den gjengen. skjønner lett at de etnisk Norske guttene da melder pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig foretrekker i alle fall mørkt hår og mørke øyne. Menn fra andre land har også oftere fine ansikt (etter min smak).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...