Gå til innhold

Norwegian - flysykt barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med reisesyke hele livet, på buss og bil. Båt har gått helt greit, det samme med fly.

Det er slett ikke alltid reisesyketabletter hjelper så veldig mye. Først de siste årene har jeg sluppet unna det meste av reisesyken.

Å "sulte" før reiser hjelper ikke i det hele tatt. Jeg blir bare dårligere hvis jeg ikke har fått i meg mat og drikke. Eneste "fordelen" er at det ikke er noe å kaste opp, så det blir mindre søl. Kvalme, svimmelhet og følelsen av å være dårlig er bare enda sterkere. Og det tar lengre tid før jeg kommer meg etter at jeg er fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen... glad jeg ikke var medpassasjer og måtte sitte å høre på og lukte en unge som spyr igjen og igjen i fire timer i strekk! :spy: Hvis man har en unge som blir syk av bil og båt, så synes jeg i det minste man må prøve en kort innenlandsflytur for å se hvordan det går, før man legger ut på en firetimers lang flytur som ikke er godt verken for barnet eller noen andre i nærheten!

Når det gjelder at "bakkemannskapet må vaske, ikke flyvertinnene", så stemmer det vel ikke? Jeg reiser mye innenlands, og da har flyene normalt et bakkeopphold på 20-30 minutter hvor gamle passasjerer går av og nye kommer på. Om noen med viten og vilje har griset ned en hel seterad med oppkast og dritt er det garantert de kabinansatte som må fikse opp i det...



Anonymous poster hash: 7890e...2f6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en

Fy faen... glad jeg ikke var medpassasjer og måtte sitte å høre på og lukte en unge som spyr igjen og igjen i fire timer i strekk! :spy: Hvis man har en unge som blir syk av bil og båt, så synes jeg i det minste man må prøve en kort innenlandsflytur for å se hvordan det går, før man legger ut på en firetimers lang flytur som ikke er godt verken for barnet eller noen andre i nærheten!

Når det gjelder at "bakkemannskapet må vaske, ikke flyvertinnene", så stemmer det vel ikke? Jeg reiser mye innenlands, og da har flyene normalt et bakkeopphold på 20-30 minutter hvor gamle passasjerer går av og nye kommer på. Om noen med viten og vilje har griset ned en hel seterad med oppkast og dritt er det garantert de kabinansatte som må fikse opp i det...



Anonymous poster hash: 7890e...2f6

Jeg har hatt en mellomlanding i Stockholm hvor vi som kom fra Oslo skulle videre, vi skulle bare ha med noen svensker. Altså gikk ikke vi ut av flyet. Vi stod på bakken i ca 25 minutter, og da rushet det inn bakkemannskap og ryddet og vasket på doene osv som en orkan. Tror de brukte 10-15 min på hele greia jeg, så det er nok sikkert de som tar seg av spyet og.

(dette var ikke så veldig relevant egentlig, men følte for å nevne det)



Anonymous poster hash: 744cc...010
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en mellomlanding i Stockholm hvor vi som kom fra Oslo skulle videre, vi skulle bare ha med noen svensker. Altså gikk ikke vi ut av flyet. Vi stod på bakken i ca 25 minutter, og da rushet det inn bakkemannskap og ryddet og vasket på doene osv som en orkan. Tror de brukte 10-15 min på hele greia jeg, så det er nok sikkert de som tar seg av spyet og.

(dette var ikke så veldig relevant egentlig, men følte for å nevne det)

Anonymous poster hash: 744cc...010

Mens jeg har hatt ca 50 mellomlandinger i Norge hvor passasjerer har gått av og kommet på. Aldri sett noen andre enn flyvertinnene gå gjennom seteradene, kaste søppel og ordne litt, før de nye passasjerene kommer på.

Men ja, det er off topic

Anonymous poster hash: 7890e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt med egne plastposer. Jeg har aldri skjønt hvordan noen klarer å treffe åpningen på den knøttlille posen hvis de må spy. Og hvor lenge holder en papirpose på oppkast? Hvis jeg var like flysyk som bilsyk ville jeg tatt med bærepose.



Anonymous poster hash: bb3f8...c82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du med ungen på flyet når du vet at h*n blir så dårlig? Stakkars unge, stakkars personale og ikke minst stakkars de andre passasjerene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig så stille det ble fra ts...

Skjønner kanskje at hun har driti seg ut så det synger etter?

Skulle ønske flyselskapet tok kontakt og bøtela henne for søl osv, ettersom det kunne vært unngått.

De evt jo tross alt hvem som satt der.

Anonymous poster hash: d195c...456

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...