Gå til innhold

En hendelse på skolen til min datter....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei kg-damer,

Jeg har noe på hjernen jeg ikke får til å legge fra meg, og er nysgjerrige på deres meninger.

En hendelse fra min datter på skolen... De har startet en slags "gavegivning" på skolen der de har gaver med hovedsaklig ting de har laget selv, men noen har valgt å kjøpe noe i gave.

De går i femteklasse og er et trinn på ca 60stk. Før helgen hadde min datter fått en pakke med masse ballonger som alle synes var utrolig gøy selvfølgelig. Hun hadde gitt en ballong til flere som spurte i friminuttene, og ellers pakket den ned i sekken når timen begynte igjen. Noen hadde også vært nede i sekken hennes og hentet seg ballonger. Flere gutter hadde gått amok med ballonger, tullet og herjet osvosv. Dere kan jo se for dere selv hvordan det blir når en gjeng femteklassegutter herjer rundt i timen når de egentlig skulle sittet pent på plassen sin. Lærerne samlet trinnet og snakket om at dette var en uakseptabel oppførsel, forså å be min datter komme opp til de å unnskylde seg og love at det aldri skulle gjenta seg. De kom visst også med en tale foran alle at de håper hun har lært, og fikk regelrett kjeft foran alle elevene. Datteren min er en sjenert, stille og forsiktig jente som jeg vet dette var utrolig ubehagelig for, og nå gruer hun seg til å dra på skolen. Elevene har selvfølgelig kommet med kommentarer på alt dette til henne.

Synes dette var utrolig dårlig av lærerne å ta sånt opp foran alle elevene, og som om det er hennes ansvar hva andre velger å gjøre med ballongene? Skjønner dere hva jeg mener?

Hva burde jeg gjøre, og hva synes dere om det hele?!!!

Anonymous poster hash: 472b3...1ca

Slik du forteller denne historien, virker det veldig rart og urettferdig at datteren din måtte be om unnskyldning.

OM datteren din har vært ærlig mot deg og fortalt det slik det hendte, ville det vært mer naturlig for læreren å forklare elevene et og annet om å respektere medelevers eiendeler, forklare at tyveri ikke er greit osv.

Anonymous poster hash: 86436...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...