Gå til innhold

Forandring etter treningsslutt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I høst har jeg trent for å stramme opp litt her og der, og se bedre ut. Trente ikke før, men har en ganske veldreid fasong fra naturens side.

Trente ca 3 ganger i uken. Cardio, styrke og rumpeprogram.

Følte meg ganske ok fit rundt juletider. Ikke som en fitnessutøver, men litt mer fast i fisken enn tidligere.

Fikk en skade i januar, og har derfor ikke trent siden.

Nå har jeg for første gang i mitt liv fått hengete underarmer, strekkmerker og cellulitter!!

Har aldri følt meg så ille. Angrer egentlig på treningen, iom at forfallet ved manglende vedlikehold tydeligvis er så ekstremt..

(Ikke intr i å diskutere de helsemessige fordelene ved trening i denne tråden, kun de utseendemessige)

Noen andre som trent hardt/moderat og sluttet, og kan fortelle helt ærlig om hvordan kroppen forandret seg? Ble den styggere enn før treningen? Lurer spesielt på overarmsstørrelse.

J 27

Anonymous poster hash: c0c71...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kan du fikse på ting ved å bli kvitt litt fett? Da trenger du jo bare å spise mindre.



Anonymous poster hash: 3e80d...5bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan du fikse på ting ved å bli kvitt litt fett? Da trenger du jo bare å spise mindre.

Anonymous poster hash: 3e80d...5bd

Du mener jeg skal måtte spise mindre nå, enn det jeg gjorde på samme tid i fjor?

Anonymous poster hash: c0c71...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener jeg skal måtte spise mindre nå, enn det jeg gjorde på samme tid i fjor?

Anonymous poster hash: c0c71...2bf

Spise mindre enn du gjør i dag. Kan du fikse på problemet ved å slanke deg?

AB2

Anonymous poster hash: 3e80d...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Det er ikke sånn at alt begynner å henge når en slutter å trene så lenge du ikke legger på deg masse fett. Jeg hadde mange treningsfrie år før jeg startet å jogge(var moderat aktiv før pausen) og ingenting skjedde med kroppen min annet et at jeg hadde litt høyere fettprosent(levde på junk og dårlig mat), men utover det endret ikke kroppen seg drastisk.

Så lenge kostholdet er bra så vil kroppen holde seg i grei form. Ikke like fit som ved trening, men heller ikke totalt forfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn at alt begynner å henge når en slutter å trene så lenge du ikke legger på deg masse fett. Jeg hadde mange treningsfrie år før jeg startet å jogge(var moderat aktiv før pausen) og ingenting skjedde med kroppen min annet et at jeg hadde litt høyere fettprosent(levde på junk og dårlig mat), men utover det endret ikke kroppen seg drastisk.

Så lenge kostholdet er bra så vil kroppen holde seg i grei form. Ikke like fit som ved trening, men heller ikke totalt forfalt.

Men det skjedde altså med meg. Overarmene og lårene hadde jeg jo trent litt større. Uten trening "sank" armene en del. Lårene ble mindre uten trening, men da kom plutselig strekkmerker og cellulitter til syne. Hrmf.

Anonymous poster hash: c0c71...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...