Gå til innhold

Har du noe som motiverer deg til trening?


Mrs Smith

Anbefalte innlegg

Har du en indre motivasjon? Ytre motivasjon? Som treningsvenn, skritteller, app, ønske om vektnedgang, graviditet, sunn livsstil etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan si at jeg sliter utrolig mye med motivasjonen. Har perioder hvor jeg er utrolig gira, men så daler det bare ned igjen, utrolig irriterende. Nytt fresht treningstøy og videoer av jenter som trener - hjelper meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjon for trening og å spise sunt er: Ønske om bedre helse

I tillegg skader det ikke å bli slankere slik at klær som jeg har vokst ut av kommer til å passe igjen :)



Anonymous poster hash: b353c...f18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har ca. alt. Jeg kan nemlig ikke fordra å trene, men etterhvert har ønsket om å bevare helsa blitt såpass stort at jeg er begynt likevel. Det er altså blitt den viktigste motivasjonen, men etterhvert som jeg er kommet i gang kjenner jeg en viss motivasjon i å løfte tyngre eller løpe litt lenger etterhvert som jeg trener meg opp. Bruker dessuten Endomondo og Fitbit som ekstra motivatorer. (Jeg er av dem som liker å se fremgang i form av grafer...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Det er ikke noe å le av. Jeg har riktig nok aldri vunnet noe som helst, men jeg nærmer meg og bedre motivasjon finnes ikke.

Jeg driver forresten med løping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe å le av. Jeg har riktig nok aldri vunnet noe som helst, men jeg nærmer meg og bedre motivasjon finnes ikke.

Jeg driver forresten med løping.

det har du rett i. Stå på!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

Har ei treningsvenninne jeg trener med til vanlig, når hun er borte eller syk så ser jeg enten en motivasjonsvideo på YouTube fra shaqxbb, eller så drar jeg midt i den tiden jeg vet at de jeg er "på hils med" er der, for da får jeg noen tips og nye øvelser i samme slengen :) er jo selvfølgelig også kjempeflott å se fremgangen på kroppen, samt merke hvor mye sterkere jeg er nå sammenlignet med for noen måneder siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Min motivasjon er at jeg kan spise med god samvittighet og at jeg blir slankere.

Har innsett at det å ha en bra kropp vil være en evig kamp, så trening er en viktig del av denne kampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Nytt treningsprogram, jeg går lei og da daler motivasjonen drastisk, men når jeg starter med noe nytt er jeg fullstendig gira !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det blir en del youtube klipp, men jeg pleier å ha gaske bra motivasjon uten at jeg har noen spesielle mål.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Det som motiverer meg er å bli sterkere, klare mer, holde ut lengre. F.eks. klare å ta flere knebøy enn sist. Det gir meg utrolig mye motivasjon.

Jeg har alarm på mobilen som ringer hver tirsdag, torsdag, lørdag og søndag klokka 17. Der skriver jeg motiverende ting, som: "Nå blir du sterkere" eller "Dette klarer du!". I tillegg legger jeg alltid treningsklærne mine klare på badgulvet sånn at jeg hele tiden minner meg på at jeg skal trene.

Jeg ønsker å bli sunn og få en god helse. I tillegg forandrer kroppen seg sakte, men sikkert, noe jeg ser på som en fin bonus. Jeg kan allerede se at lårene har fått former. Og det får meg til å ville fortsette med den gode jobben, fordi jeg kan SE og FØLE at trening og et godt kosthold fungerer.

:) Jeg trodde aldri jeg kom til å like trening, men nå trener jeg regelmessig og har faktisk lyst til det. Før mistet jeg motivasjonen fort, men nå er den der hele tiden. Kanskje fordi jeg har litt mer peiling på hva jeg skal spise og gjøre, og fordi jeg føler at jeg får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal flytte ut i jungelen og bli amasonekriger.



Anonymous poster hash: c40d7...66f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min egen framgang er min største motivasjon. Dernest at kroppen blir slankere og fastere. Hvis jeg er i en periode hvor motivasjonen er laber, kjøper jeg meg noe nytt treningstøy. Høres kanskje fjollete ut for noen, men funker for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

Det som motiverer meg, er den følelsen jeg oppnår under trening, følelsen av å være i god form. Får ofte en god følelse under en joggetur og turene blir ofte lengre enn planlagt. Det som også hjelper er å høre på treningsmusikken min - da får jeg bare lyst til å ta på joggeskoene og løpe avgårde.

Helseaspektet er helt klart viktig, men det er ikke det som motiverer meg til å utføre en treningsøkt etter en lang dag med studier eller jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

Min egen framgang er min største motivasjon. Dernest at kroppen blir slankere og fastere. Hvis jeg er i en periode hvor motivasjonen er laber, kjøper jeg meg noe nytt treningstøy. Høres kanskje fjollete ut for noen, men funker for meg.

Det er akkurat slike små ting som hjelper når motivasjonen daler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hater trening, og det er ingenting i verden som kan motivere meg til å gjøre det.

Skulle jeg ventet på motivasjon, hadde jeg aldri trent.

Trening for meg er en jobb jeg gjør, hverken mer eller mindre.



Anonymous poster hash: 1e5b2...dd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...