Gå til innhold

Har spist 5 sjokolader i dag + ostepop og brus!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også sånn...kan med letthet spise en 200 grams sjokolade på 10 minutter....for å så ha lyst på mer etterpå!

Jeg kan spise store mengder drit hver eneste dag... Sånn har jeg levd i 5 år....ble bare feitere og feitere og slappere og slappere... jeg slet med masse migrene og var konstant syk. Og sukkersuget bare økte, jeg klarte meg ikke en dag uten sukker uten å bli skikkelig grinete og humør syk...SKIKKELIG AVHENGIG!

I januar var det nok! jeg kunne ikke ødelegge livet mitt lenger...Jeg la jeg om kostholdet, siden da har jeg ikke rørt en sjokoladebit, en godteri eller noe som helt usunn mat... jeg lager mat fra bunn hver dag, og drikker ikke annet enn vann.

Målet er å leve minimum 6 mnd uten sukker og usunn mat, før jeg gradevis prøver å lære inn et normalt kosthold, hvor jeg unner meg moderate mengder godis på lørdagene. De 6 mnd er min avrusning....føler jeg meg ikke klar etter 6 mnd, blir det 12 mnd uten sukker... jeg vil ikke gå tilbake til livet som jeg hadde...

migrenen er borte og jeg føler meg som et nytt menneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg har også spist ufattelig mye dritt nå i påsken! Har spist en disgusting mengde med smågodt, i tillegg til sjokolade, ostepop, kaker og brus. Merker at flere av klærne mine begynner å bli trange (spist mye feit mat og). Men fra i morgen er det slutt! Nå er det tomt i skapet for brus og andre fristelser, nå skal jeg trene 3-4 ganger i uken og fokusere mer på sunn mat. Reiser til USA om 7 uker så jeg er godt motivert for å bli fit så jeg ikke ser ut som en hval i min nye Victoria's Secret-bikini :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...